باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از شركتهای فعال در زمینه حمل بار در كشور است كه به صورت درون شهری و بین شهری فعالیت می كند. از جمله سرویسهای باربری مشهد حمل بار از مشهد به مهاباد می باشد كه با ارزانترین قیمت بازار به انجام می رسد.



حمل بار ارزان در مشهد و از مشهد به مهاباد و دیگر شهرهای ایران

باربری مشهد یكی از شركتهای فعال در زمینه حمل بار در كشور است كه به صورت درون شهری و بین شهری فعالیت می كند. از جمله سرویسهای باربری مشهد حمل بار از مشهد به مهاباد می باشد كه با ارزانترین قیمت بازار به انجام می رسد.
باربری مشهد یكی از قدیمی ترین شركتهای باربری در مشهد است كه با برند تجاری نتسان در بین مردم مشهور شده است. این باربری عمده فعالیت خود را در كلان شهرهای تهران و مشهد متمركز نموده و در دو زیمنه كاری در این دو شهر به فعالیت خود ادامه می دهد.
نخست در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد و تهران و بین محله های مختلف این شهرها باربری مشهد به مردم خدمات رسانی می نماید.
دومین زمینه كاری باربری مشهد حمل بار بین شهری است. باربری مشهد حمل بار از مبدا مشهد و تهران به دیگر شهرها و استانهای كشور را بر عهده دارد.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و همچنین محصول یا هر محموله ای كه مد نظر مشتری باشد از مشهد به مهاباد از جمله سرویسهای باربری مشهد به شمار می رود. همچنین است حمل بار به سایر شهرهای استان آذربایجان غربی مانند ارومیه و خوی و بوكان و...
اما چه چیز سبب شده كه باربری مشهد این حد در بین مردم محبوب باشد فعالیت خود را به این اندازه گسترش دهد؟
در پاسخ باید گفت كه باربری مشهد تنها باربری است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات خود توانسته است ارزانترین قیمتهای بازار را ارائه دهد. یكی از تخفیفاتی كه باربری مشهد برای همشهریان عزیز در نظر گرفته تخفیف فوق العاده هفتاد درصدی این باربری می باشد.
تخفیف هفتاد درصدی باربری مشهد كه در بین سایر شركتهای مشابه بی نظیر است پس از كسر هزینه خودرو و راننده و كارگران از پورسانت مدیریت باربری كسر می گردد.
بدین ترتیب مدیریت باربری مشهد از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتری چشم پوشی نموده و تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی حمل بار گذارده است. اما مدیریت باربری مشهد معتقد است كه قیمتهای پایین به تنهایی نمی تواند موجب سب آبرو و اعتبار برای یك شركت شود.
چه بسا یك شركت باربری قیمتهای پایینتری داشته باشد اما در عوض از خودروها معیوب و فرشوده و یا از پرسنل بی تجربه و ناكارآمد استفاده كند و یا در هنگام حمل بار با تاخیر و بد قول در مبدا حاضر شود و یا محموله را بدون بارنامه معتبر حمل كند و...
بدیهی است كه در چنین شرایطی مشتری نه تنها از خدمات این شركت رضایت ندارد بلكه هرگز دفعه بعد به سراغ این شركت نخواهد رفت.
به همین دلیل است كه مدیریت باربری مشهد سعی نموده كه همواره با كیفیت ترین سطح خدمات دهی در بین شركتهای باربری مشهد را از ان خود نماید. این باربری هم اكنون مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات حمل بار را به خدمت گرفته است.
علاوه بر خودروهای مدرن رانندگانی كه در باربری مشهد مشغول به فعالیت شده اند كاملا كاربلد بوده و با استفاده از این ماشین آلات می توانند در كوتاه ترین زمان ممكن بار را به مقصد مورد نظر شما برسانند.
باربری مشهد همچنین با دریافت كلیه مجوزهای مورد نظر سازمانهای ذی ربط توانسته است خدمات خود را با ارائه بارنامه معتبر به انجام برساند. این مهم نشان می دهد كه این باربری تا چه اندازه به كیفیت خدمات خود و متعاقبا به رضایت مشتریانش اهمیت می دهد.
امیدواریم شما نیز با یك بار تجربه خدمات سریع و ارزان باربری مشهد ضمن كسب رضایت كامل به یكی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.

Top