باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد به عنوان قدیمی ترین شركت باربری در شرق كشور برترین خدمات حمل بار را از مشهد به اهر و سایر شهرهای كشور به انجام می رساند. حمل بار در باربری مشهد به ارزانترین قیمت در بازار می باشد. حمل بار درون شهری نیز از جمله سرویسهای این باربری است.



برترین خدمات حمل بار از مشهد به اهر و اسباب كشی در مشهد

باربری مشهد به عنوان قدیمی ترین شركت باربری در شرق كشور برترین خدمات حمل بار را از مشهد به اهر و سایر شهرهای كشور به انجام می رساند. حمل بار در باربری مشهد به ارزانترین قیمت در بازار می باشد. حمل بار درون شهری نیز از جمله سرویسهای این باربری است.
باربری مشهد كه از سالها قبل و از بدو تاسیس با نام تجاری نتسان فعالیت خود را آغاز نموده هم اكنون به یكی از معتبر ترین برندهای باربری در شرق كشور تبدیل شده است.
این باربری در دو راستای متفاوت فعالیت خود را آغاز نموده و گسترش داده است. نخست در راستای حمل بار درون شهری در مشهد كه در این زمینه حمل انواع بار و اسباب كشی در بین محله های مختلف مشهد و حومه و شهركهای اطراف مشهد را بر عهده گرفته است.
در این زمینه باربری مشهد فعالیت گسترده ای داشته و توانسته نیازهای مردم عزیز مشهد را به خوبی برآورده نموده و رضایت ایشان را با خدمات استثنایی خود جلب نماید.
راستای دوم فعالیت باربری مشهد حمل بار بین شهری است كه از مبدا تهران و مشهد به انجام می رسد. حمل انواع بار و خرده بار و هر گونه محصول و یا محموله ای از مشهد به اهر و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی مانند تبریز و مرند و مراغه از جمله این سرویسها قلمداد می گردد.
از جمله خدمات ویژه و منحصر به فردی كه در باربری مشهد ارائه می شود تخفیفهای بسیار قابل توجه است كه یكی از آنها تخفیف باور نكردنی هفتاد درصدی باربری مشهد می باشد.
البته این تخفیف استثنایی قاعدتا بر تمام هزینه حمل بار اعمال نمی گردد و اینچنین نیست كه باربری مشهد قیمت حمل بار را به یك سوم كاهش داده باشد.
بلكه باربری مشهد با كسر هزینه های مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و دستمزد راننده و كارگران متخصص بارگیری مابقی مبلغ حمل بار را كه به صورت عرف در بازار به عنوان پورسانت مدیریت محسوب می شود مشمول تخفیف هفتاد درصدی می نماید.
بدین ترتیب اگر پورسانت حمل بار برای یك محموله خاص ده هزار تومان باشد مدیریت باربری مشهد تنها به یك سوم این عدد یعنی سه هزار تومان قناعت می كند.
این تخفیف در كنار سایر تخفیفات باعث شده است كه باربری مشهد در بین صدها شركت باربری دیگر به ارزانترین باربری معروف گردد.
از دیگر خدمات باربری مشهد می توان به خودروهای مدل بالایی اشاره نمود كه باربری مشهد برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این خودروها پیشرفته این امكان را فراهم می اورند كه بار و محموله شما در كوتاه ترین زمان ممكن به مقصد حمل شود.
این مهم با توجه به رانندگان با تجربه ای كه در باربری مشهد مشغول به كار هستندبه انجام می رسد. این راننده ها با توجه به تجربه بالایی كه دارند می توانند در كوتاه ترین زمان ممكن و از مسیرهایی كه كمترین ترافیك را دارند بار شما را به مقصد برسانند.
همچنین كارگرانی كه در باربری مشهد مشغول به فعالیت هستند در كوتاه ترین زمان ممكن بار و اثاثیه منزل را از منزل شما به داخل خودرو مخصوص حمل بار بارگیری می نمایند در حالی كه كوچكترین آسیبی به بار و اثاثیه منزل شما وارد نیاید.
كلیه پرسنل باربری مشهد كاملا به اصول مشتری مداری آشنا هستند و بنا به تاكید مدیریت این باربری به قانون همیشه حق با مشتری پایبند می باشند. اخلاق حرفه ای و مشتری مدارانه پرسنل باربری مشهد همیشه مورد ستایش و سپاس مشتریان واقع شده است.
امیدواریم شما نیز تجربه خوبی از حمل بار خود توسط باربری مشهد كسب نمایید و به یكی از مشتریان دائمی باربری مشهد تبدیل شوید.

Top