باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از قدیمی ترین شركتهای باربری در شرق كشور محسوب می شود كه در زمینه اسباب كشی در مشهد و حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای كشور فعال است. حمل بار از مشهد به نهاوند از جمله سرویسهای این باربری به شمار می آید.



بهترین خدمات حمل بار از مشهد به نهاوند و سایر شهرهای كشور

باربری مشهد یكی از قدیمی ترین شركتهای باربری در شرق كشور محسوب می شود كه در زمینه اسباب كشی در مشهد و حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای كشور فعال است. حمل بار از مشهد به نهاوند از جمله سرویسهای این باربری به شمار می آید.
باربری مشهد با نام تجاری نتسان در بین مردم شریف شهر شناخته می شود و فعالیت خود را سالهاست كه در شهرهای تهران و مشهد با این نام ادامه می دهد.
عمده فعالیت باربری مشهد در دو زمینه درون شهری و برون شهری تقسیم بنده می شود. در زمیه حمل بار درون شهری در شهرهای مشهد و تهران حمل انواع بار و اسباب كشی بین محله ها و مناطق مختلف این شهرها با كمترین هزینه توسط باربری مشهد به انجام می رسد.
در زمینه حمل بار برون شهری نیز از مشهد و تهران به اقصی نقاط كشور باربری مشهد سرویس دهی گسترده ای را فراهم نموده است.
از جمله این سرویس ها حمل بار از مشهد به نهاوند است. حمل انواع بار و محصول و كالا و خرده بار از مشهد به شهر تاریخی نهاوند و سایر شهرهای استان زیبای همدان مانند ملایر و اسد آباد و همدان و تویسركان و... با قیمتهای استثنایی به انجام می رسد.
یكی از عواملی كه در قیمتهای حمل بار در باربری مشهد موثر است تخفیفات باور نكردنی فصلی و غیر فصلی این باربری است كه در نهایت توانسته است هزینه حمل بار در این باربری را به كمترین میزان در سطح بازار برساند و باربری مشهد را در بین صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل كشور به ارزانترین باربری شهره كند.
از جمله این تخفیفات می توان به تخفیف خارق العاده هفتاد درصدی باربری مشهد در زمینه پورسانت مدیریت اشاره نمود. این تخفیف پس از كسر هزینه مربوط به خودرو و دستمزد راننده و كارگران مخصوص انتقال بار از مابقی مبلغ كه به صورت متعارف در بازار به عنوان سود مدیریت در نظر گرفته می شود اعمال گردیده و در عمل سود خالص مدیریت باربری مشهد را به یك سوم كاهش می دهد.
مدیریت باربری مشهد معتقد است كه با قیمتهای استثنایی و خدمات با كیفیت تعداد مشتریان خود را تا اندازه ای افزایش می دهد كه در نهایت به سود مورد نظر خود برسد. این مهم هم اكنون در باربری مشهد محقق شده است و این باربری به عنوان معتبرترین باربری در مشهد شهرت یافته است.
از جمله خدمات با كیفیت باربری مشهد می توان به تعدد خودرویی این باربری اشاره نمود. از آنجا كه هر محموله ای اگر به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد خودرو مخصوص خود را برای حمل نیاز دارد باربری مشهد تنوع خودرویی بالایی را در نظر گرفته است.
انواع وانت بار و نیسان برای حمل بارهای سبك و كم حجم و انواع خاور مسقف و غیر مسقف برای حمل بارهای متوسط و همچنین انواع كامیون و تریلی و ده چرخ نیز برای حمل بارهای حجیم و سنگین در نظر گرفته شده است تا برای هر محموله ای خودروی متناسب با همان محموله آماده باشد.
كلیه خودروهای باربری مشهد مدل بالا و مدرن هستند و این مهم سبب شده است كه كمترین احتمال توقف ناشی از خرابی وجود داشته باشد و تاخیر در رسیدن بار به مقصد به حداقل برسد.
همچنین رانندگانی كه در باربری مشهد به كار گرفته می شوند از بین كاركشته ترین و با سابقه ترین رانندگان صنعت حمل و نقل انتخاب گردیده اند. این راننده ها با اتكا به تجربه و سابقه بالای خود می توانند در كمترین زمان ممكن و با اطمینان كامل بار شما را به مقصد برسانند.



Top