باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از قدیمی ترین شركتهای حمل بار در صنعت حمل و نقل كشور محسوب می شود كه در زمینه اسباب كشی در مشهد و حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای كشور فعال است. حمل بار از مشهد به دهبارز از جمله سرویسهای باربری مشهد محسوب می شود.



حمل بار در مشهد و از مشهد به دهبارز و سایر شهرها به قیمت ارزان


    باربری مشهد یكی از قدیمی ترین شركتهای حمل بار در صنعت حمل و نقل كشور محسوب می شود كه در زمینه اسباب كشی در مشهد و حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای كشور فعال است. حمل بار از مشهد به دهبارز از جمله سرویسهای باربری مشهد محسوب می شود.
باربری مشهد سالهاست كه فعالیت خود را با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور شروع نموده است. عمده فعالیت این شركت در شهرهای مشهد و تهران است.
حمل بار درون شهری یكی از دو وظیفه اصلی باربری مشهد است كه در دو كلان شهر مشهد و تهران به انجام می رسد. حمل بار در بین محله ها و مناطق مختلف در این شهرها به ارزان ترین قیمت و با خدمات ویژه و استثنایی توسط باربری مشهد به انجام می رسد.
حمل بار بین شهری نیز از مبدا تهران و مشهد به اقصی نقاط كشور دومین وظیفه باربری مشهد محسوب می شود. حمل بار و خرده بار و اثاثیه منزل از مشهد به دهبارز و دیگر شهرهای استان هرمزگان مانند بندر عباس و میناب و بندر لنگه از جمله این سرویسهاست.
اما این سرویسهای درون شهری و بین شهری در حالی است كه تخفیفات ویژه ای نیز بدین منظور در نظر گرفته شده است كه از ان جمله می توان به تخفیف باور نكردنی و اعجاب انگیز هفتاد درصدی در بخش هزینه مدیریتی باربری مشهد اشاره نمود.
این تخفیف فوق العاده به این معنا است كه باربری مشهد پس از كسر هزینه مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و همچنین حقوق راننده و كارگران در مابقی مبلغ كه به صورت متعارف به عنوان سود مدیریت در نظر گرفته می شود تخفیف استثنایی هفتاد درصدی اعمال می گردد.
بدین ترتیب مدیریت باربری مشهد دو سوم سود خالص خود را به نفع مشتری كسر می كند و تاثیر بسزایی در هزینه نهایی حمل بار داشته تا جایی كه به ارزانترین باربری در بین صد ها شركت فعال در حوزه حمل بار و خرده بار تبدیل شود.
اما مدیریت باربری مشهد علاوه بر قیمتهای ارزانی كه ارائه می دهد معتقد است كه می بایست كیفیت خدمات دهی نیز در بالاترین سطح قرار داشته باشد.
بر همین اساس این باربری خودروهای مدل بالا و پیشرفته را به خدمت گرفته كه به آخرین تجهیزات حمل بار در دنیا مجهز شده اند. خودرو مدل بالا از دو جهت مفید است. از یك سو بار با سرعت و ایمنی بیشتری به سمت مقصد حركت خواهد كرد.
از سوی دیگر امكان توقف خودرو بر اثر خرابی های احتمالی علی الخصوص در مسیرهای طولانی تر كاهش خواهد یافت.
باربری مشهد همچنین رانندگانی را به خدمت گرفته كه تجربه خوبی در زمینه حمل بار داشته و می توانند نزدیك ترین و امن ترین مسیرها برای رساندن محموله مورد نظر مشتری به مقصد را انتخاب نموده و در كوتاه ترین زمان حمل بار را به انجام برسانند.
ارائه بارنامه معتبر نیز از دیگر ویژگی ها باربری مشهد است كه نشان دهنده این مهم است كه این باربری توانسته است كلیه مجوزها و استاندارهایی را كه سازمان های ذی ربط در نظر گرفته اند به خوبی رعایت كند و اجازه ارائه بارنامه معتبر را داشته باشد.
جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر خدماتی كه توسط باربری مشهد ارائه می گردد و قیمتهای استثنایی باربری مشهد می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی كه در سایت درج گردیده است تماس گرفته و سفارش حمل بار خود را نیز ثبت نمایید.
امیدواریم شما نیز از فرآیند حمل بار خود توسط باربری مشهد كمال رضایت را داشته باشید و به یكی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.

Top