باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد بزرگترین باربری در مشهد است كه هم در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد حرف نخست را می زند و هم حمل انواع بار از مشهد به دیگر شهرها را به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به خمین از جمله این سرویسها می باشد.



حمل بار و اسباب كشی در مشهد و از مشهد به خمین و دیگر شهرها


    باربری مشهد بزرگترین باربری در مشهد است كه هم در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد حرف نخست را می زند و هم حمل انواع بار از مشهد به دیگر شهرها را به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به خمین از جمله این سرویسها می باشد.
باربری مشهد سالهاست كه با نام تجاری نتسان در بین مردم شریف كشورمان شناخته می شود. عمده فعالیت این باربری در شهرهای تهران و مشهد است.
حمل بار درون شهری در شهرهای مشهد و تهران و اسباب كشی بین محله ها و مناطق مختلف این شهر ها از جمله وظایف اولیه باربری مشهد می باشد كه طی سالها تجربه به بهترین نحو به انجام می رساند. قیمتهای استثنایی و تخفیفات خاص از جمله ویژگی های برجسته باربری مشهد به شمار می رود.
همچنین حمل بار بین شهری از مبدا تهران و مشهد به دیگر نقاط كشور دومین وظیفه باربری مشهد به شمار می رود. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه منزل از مشهد به خمین و سایر شهرهای استان مركزی مانند اراك و ساوه و محلات و... از دیگر سرویسهای باربری مشهد است.
یكی از تخفیفات استثنایی باربری مشهد تخفیف هفتاد درصدی این باربری در زمینه حمل بار بین شهری و درون شهری محسوب می شود. البته این تخفیف بدین معنا نیست كه قیمت حمل بار در باربری مشهد هفتاد درصد ارزانتر از سایر باربری ها باشد.
بلكه این تخفیف استثنایی و باور نكردنی پس از كسر هزینه مربوطه به خودرو مخصوص حمل بار و دستمزد راننده و كارگران به مابقی مبلغ پرداختی توسط مشتری كه مطابق با عرف بازار به عنوان سود مدیریت در نظر گرفته می شود تخفیف هفتاد درصدی اعمال می گردد.
به عبارت ساده تر مدیریت باربری مشهد هفتاد درصد از سود خود را به نفع مشتری مشمول تخفیف می نماید. به عنوان مثال اگر سهم مدیریت از یك حمل بار خاص ده هزار تومان باشد مدیریت باربری مشهد تنها به سه هزار تومان بسنده كرده و مابقی مبلغ را از هزینه كلی كسر می نماید.
این تخفیف در كنار سایر تخفیفات فصلی و غیر فصلی كه در باربری مشهد به حمل انواع بار تخصیص می یابد سبب شده است كه باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری در بین صدها شركت باربری فعال در حوزه صنعت حمل و نقل كشور تبدیل شود.
اما مدیریت باربری مشهد معتقد است كه حمل بار ارزان به تنهایی نمی تواند اعتبار خاصی را به همراه داشته باشد. چرا كه ممكن است یك باربری با كاهش هزینه های خود و پایین اوردن كیفیت خدمات حمل بار بتواند قیمت خود را ارزان تر از سایرین ارائه دهد.
چنین وضعی قطعا مورد رضایت مشتری نخواهد بود و لذا مدیریت باربری مشهد تاكید فراوانی دارد كه كیفیت حمل بار در این باربری در بالاتری سطح در بازار قرار داشته باشد.
به همین منظور مدرن ترین ماشین آلات مدل بالا و پیشرفته حمل بار كه به به روز ترین تجهیزیات حمل بار مجهز گردیده اند در باربری مشهد به خدمت گرفته شده اند. این خودروها توسط رانندگان مجرب به كار گرفته می شود كه آشنایی مناسبی به راه های جاده ای كشور دارند.
رانندگان با تجربه و كاركشته باربری مشهد می توانند همواره كوتاه ترین و خلوت ترین مسیر تا مقصد را بنا به شرایط جوی موجود و ترافیكهای فصلی برگزینند و با حداكثر سرعت مجاز بار شما را به مقصد مورد نظرتان رسانده و تحویل شما دهند.
كارگران با تجربه باربری مشهد نیز سرعت عمل و دقت بسیار بالایی در بارگیری و تخلیه هر نو محموله داشته و می توانند كالای مورد نظر شما را بدون هیچگونه آسیب دیدگی و در كمترین زمان ممكن در خودرو مخصوص حمل بار بارگیری نمایند.

Top