باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد یكی از برجسته ترین شركتهای باربیر در شرق كشور است كه علاوه بر آنكه در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد فعال است انواع بار و خرده بار را از مشهد به دیگر شهرها از جمله شهر طبس به ارزانترین قیمت حمل می نماید.



حمل انواع بار و خرده بار به ارزانترین قیمت بازار از مشهد به دیگر شهرها و طبس


    باربری مشهد یكی از برجسته ترین شركتهای باربیر در شرق كشور است كه علاوه بر آنكه در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد فعال است انواع بار و خرده بار را از مشهد به دیگر شهرها از جمله شهر طبس به ارزانترین قیمت حمل می نماید.
باربری مشهد یكی از قدیمی ترین شركتهای باربری در مشهد است كه فعالیت خود در صنعت حمل و نقل كشور از سالها پیش با نام تجاری نتسان آغاز نموده است. عمده فعالیت این شركت در شهرهای مشهد و تهران به صورت درون شهری و برون شهری می باشد.
حمل بار و خرده بار و انواع محصول و كالا و اسباب و اثاثیه منزل از مشهد به شهر كویری طبس و دیگر شهرهای استان خراسان جنوبی مانند بیرجند و قائن و فردوس و... از جمله سرویسهای دائمی و روزانه باربری مشهد به شمار می رود.
این باربری با اعمال تخفیفات گوناگون توانسته پایینترین قیمت در بازار را ارائه دهد و همكنون در بین مردم شریف مشهد به نام ارزانترین باربری شناخته می شود.
از جمله تخفیفاتی كه در باربری مشهد برای حمل بار در نظر گرفته شده است تخفیف استثنایی هفتاد درصدی می باشد كه در بخش پورسانت مدیریتی اعمال می گردد.
به عبارت ساده تر پس از كسر هزینه های مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و دستمزد راننده و كارگرانی كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند مبلغی كه باقی می ماند به عنوان پورسانت و سود خالص مدیریت باربری در نظر گرفته می شود.
مدیریت باربری مشهد جهت نشان دادن حسن نیت خود برای كاهش هزینه ها در ابتدای كار در این بخش هفتاد درصد تخفیف اعمال نموده و عملا از هفتاد درصد درآمد خالص خود به نفع مشتری می گذرد تا قیمت نهایی حمل بار كاهش یابد.
همچنین تخفیفات دیگری نیز به حمل بار در این شركت تخصیص می یابد كه در نهایت توانسته قیمت حمل بار را به این اندازه كاهش دهد. اما قیمت پایین به تنهایی نمی تواند موجب كسب اعتبار برای یك شركت باربری در نظر گرفته شود.
مدیریت باربری مشهد علاوه بر این سعی نموده كه كیفیت خدمات دهی در باربری مشهد را نیز به بالاترین سطح كیفی در بازار حمل و نقل مشهد برساند. استفاده از خودروهای مدرن و پیشرفته و مدل بالا یكی از خدماتی است كه توسط باربری مشهد به شما ارائه می گردد.
همچنین لازم به ذكر است كه رانندگانی كه در باربری مشهد مشغول به فعالیت هستند می توانند با توجه به تجربه بالایی كه دارند همواره مسیری را انتخاب نمایند كه ضمن كمترین میزان ترافیك از شرایط جوی مساعد تری نیز بهره مند باشد.
رانندگان با تجربه و خودروهای مدل بالا سبب می شود كه فرایند حمل بار در باربری مشهد به میزان قابل توجهی نسبت به دیگر شركتها در زمان كمتری به انجام برسد. البته در این بین نباید از نقش كارگران ماهر بارگیری در این شركت چشم پوشی نمود.
حال این سوال پیش می اید كه چطور ممكن است یك شركت باربری با وجود استفاده از این پرسنل مجرب و خودروهای پیشرفته و خدمات با كیفیت دیگر قیمتهایی پایین تر از سایر شركتهای باربری ارائه نماید و این پرسنل چطور حاضر می شود با این شرایط كار كنند؟
در توضیح باید گفت كه مجموعه امتیازاتی كه توسط مدیریت باربری برای پرسنل مختلف و رانندگان در نظر گرفته است سبب شده كه مجرب ترین و ممتاز ترین پرسنل صنعت حمل و نقل به این شركت جذب گردد. از آن جمله می توان به تعدد سرویسها اشاره نمود.
با استفاده از تعداد سرویس بسیار بیشتر نسبت به دیگر شركتهای باربری عملا هر راننده و خودرو در طول روز تعداد بیشتری سرویس را به انجام می رساند و سود نهایی و درامد ماهیانه وی از میزان متعارف در بازار بیشتر نیز خواهد گردید.

Top