باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری مشهد را سالهای سال است كه به عنوان معتبرترین باربری در شرق كشور می شناسند. این باربری هم در زمینه حمل بار درون شهری و هم در زمینه حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای كشور فعال است. حمل بار از مشهد به لردگان نیز از جمله خدمات این باربری محسوب می گردد.



باربری و اسباب كشی با خدمات و قیمت استثنایی در مشهد و از مشهد به لردگان و دیگر شهرها

باربری مشهد را سالهای سال است كه به عنوان معتبرترین باربری در شرق كشور می شناسند. این باربری هم در زمینه حمل بار درون شهری و هم در زمینه حمل بار بین شهری از مشهد به دیگر شهرهای كشور فعال است. حمل بار از مشهد به لردگان نیز از جمله خدمات این باربری محسوب می گردد.
باربری مشهد سالهاست كه فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل كشور با نام تجاری نتسان آغاز نموده است. حمل بار بین شهری علی الخصوص از مبدا شهرهای تهران و مشهد از جمله مهمترین مسیرهای خدمات دهی در باربری مشهد قلمداد می گردد.
همچنین حمل بار درون شهری و اسباب كشی در مشهد مقدس نیز دیگر وظیفه باربری مشهد می باشد كه به بهترین شكل ممكن به انجام می رسد.
حمل انواع محصول و كالا و بار و خرده بار و همچنین حمل اثاثیه منزل از مشهد به شهر زیبای لردگان و سایر شهرهای استان چهار محال و بختیاری مانند شهر كرد و بروجن و فرخ شهر و... نیز از جمله خدمات حمل بار بین شهری در این شركت به شمار می رود.
باربری مشهد توانسته است با اعمال تخفیفات گوناگون هزینه حمل بار را به میزان قابل توجهی كاهش داده و نرخ حمل بار را به پایین ترین سطح بازار برساند تا جایی كه همكنون در بین ده ها شركت بزرگ باربری در مشهد این شركت توانسته عنوان ارزانترین باربری را از ان خود كند.
از جمله تخفیفات استثنایی باربری مشهد تخفیف باورنكردنی هفتاد درصدی است كه پس از كسر هزینه مربوط به خودرو و راننده و كارگران مخصوص بارگیری و تخلیه بار اعمال می گردد.
به عبارت ساده تر مدیریت باربری مشهد بر سود خالص و پورسانتی كه به صورت متداول می بایست دریافت دارد تخفیف اعجاب انگیز هفتاد درصدی را اعمال نموده است و عمال از هفتاد درصد سود خود به نفع مشتری چشم پوشی نموده است.
علاوه بر این تخفیف باربری مشهد تخفیفات دیگری را هم اعمال می كند كه در نهایت قیمت حمل بار در این باربری به ارزانترین قیمت در سطح بازار رسیده است. اما باید دانست كه قیمت پایین به تنهایی نمی تواند منجر به كسب اعتبار برای یك باربری شود.
به همین منظور است كه مدیریت این شركت علاوه بر اعمال تخفیفات گوناگون تاكید فراوانی بر بالا بردن سطح كیفیت خدمات دهی خود داشته است.
همكنون مدرن ترین و پیشرفته ترین خودروهای مخصوص حمل بار در باربری مشهد به خدمت گرفته شده اند. این خودروهای مدل بالا امنیت بیشتری علی الخصوص در مسیرهای طولانی تر مانند مسیر مشهد به لردگان برای محموله شما فراهم خواهند كرد.
رانندگانی كه در باربری مشهد به خدمت گرفته شده اند نیز از بین با تجربه ترین و زبده ترین افراد انتخاب شده اند كه آشنایی بالایی به جاده های كشور داشته و همواره می توانند نزدیكترین و امن ترین جاده ها را از نظر شرایط جاده ای و آب و هوایی انتخاب نمایند.
از دیگر خدمات باربری مشهد ارائه بارنامه معتبر توسط این شركت می باشد كه نشان دهنده این مهم است كه باربری مشهد توانسته كلیه استانداردهای لازمه را با موفقیت پشت سر بگذارد و تمامی مجوزهای مورد نظر سازمانهای مربوطه را اخذ كند.
شما نیز می توانید جهت ثبت سفارش و همچنین اگاهی از خدمات ویژه و تخفیفات استثنایی كه شامل محموله شما می شود با یكی از شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و در صورت تمایل با ثبت مبدا و مقصد و زمان مورد نظر خود سفارش خود را درج نمایید.
امیداوریم شما نیز از خدمات ویژه باربری مشهد كمال رضایت را داشته باشید.


Top