باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری ماشین سنگین |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه ماشین حمل بار در كارخانه-ماشین های باری سبك-ماشین باربری-ماشین باربری كوچك-ماشین باربری ایسوزو-بازی ماشین سنگین باربری| باربری مشهد



باربری ماشین سنگین |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری ماشین سنگین|حمل بار از مشهد به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. شهرهای ماشین حمل بار در كارخانه-ماشین های باری سبك-ماشین باربری-ماشین باربری كوچك-ماشین باربری ایسوزو-بازی ماشین سنگین باربری اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری ماشین سنگین و پرداختن به موضوعات ماشین حمل بار در كارخانه-ماشین های باری سبك-ماشین باربری-ماشین باربری كوچك-ماشین باربری ایسوزو-بازی ماشین سنگین باربری توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری ماشین سنگیندر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

 

باربری ماشین سنگین |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

بدون شك یكی از مواردی كه هنگام جابه‌جایی كالا باید به آن توجه شود، نوع خودروی حمل بار است. شركت‌های حمل‌ونقل و باربری‌ها با توجه به نوع كالای ارسالی و ابعاد آن، بهترین نوع ماشین حمل بار را به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.

ماشین‌های حمل بار با توجه به ابعاد و كاربری كه دارند به دودسته خودروهای درون‌شهری و سبك و خودروهای برون‌شهری و سنگین دسته‌بندی می‌شوند. ابعاد كامیون درون‌شهری به‌مراتب بسیار كم‌تر از ابعاد ماشین حمل بار برون‌شهری است. به دلیل محدودیت‌هایی كه ماشین‌های حمل بار سنگین در تردد در معابر شهری دارند، معمولاً از خودروهای سبك‌تر برای حمل بارهای كوچك در معابر شهری استفاده می‌كنند.

در اتو بار و باربری ها به‌صورت كلی از سه دسته ماشین زیر استفاده می‌شود:

1-باربری با استفاده از ماشین‌های سبك: وانت، وانت پراید، وانت نیسان

۲-باربری با استفاده از ماشین‌های نیمه سنگین: كامیون، خاور، هیوندا، ایسوزو، كامیونت

۳-باربری با استفاده از ماشین‌های سنگین: كفی، ترانزیت، ده تن، كفی، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تُن، چادری سه محور، كفی، كُمپرسی، كفی تانكر فاو و …

همانگونه مطلع هستید برای هرنوع بار و نسبت به انداره,قیمت حمل بار,ابعاد,نوع كالا و حساسیت كالا یا مسافتی كه قرار است جابجایی بار انجام شود یك ماشین باربری مناسب به آن استفاده می‌شود. در ادامه تعدادی از ماشین‌های سنگین كه برای باربری استفاده می‌شود را بیان می‌كنیم.

ایسوزو: ایسوزو یك شركت واقع در ژاپن است كه در زمینه ساخت و تولید ماشین های سبك و سنگین فعالیت میكند. در سال 1916 برای اولین بار دو شركت گاز توكیو و كشتی سازی ایشیكا واجیما با یگدیكر شریك شدند و شركتی به نام ایشیكا واجیما نمودند كه پس از گذشت 18 سال یعنی سال 1934 با توافق نام آن را به ایسوزو تغییر دادند.

كامیونت 5 تن ایسوزو: در سال 1385 بود كه شركت ژاپنی با رونمایی از كامیونت جدید خود بار دیگر نیز دنیا را شگفت زده كرد. از این كامیونت بیشتر برای باربری درون شهری استفاده میشود.بنابراین با طراحی زیبا و جم و جور با وزن خالص 5/2 تن در بازار با قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌شود و رقیبی سرسخت برای تمامی برند های موجود دنیا شده است.

ایسوزو 8 تن: ایسوزو 8 تن یك سال قبل از مدل 5 تنی خود به بازار آمد بود و با طراحی و قدرت بی نظیر صنعت خودرو و باربری را در دست گرفته بود. این كامیون با توان باربری 5/5 تن بیشتر برای باربری های بین شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت قدرت و سرعت بالا از این كامیون در مشاغل آتش نشانی و تره بار نیز استفاده بیشماری می‌شود.

فوسو: كشور ژاپن كماكان در صنعت خودرو سازی رو به جلو و پیشرفت است. در سال 1932 شركتی به نام فوسو كه برگرفته از نام قدیمی كشور ژاپن است برای پیوستن به صنعت حمل و نقل خط تولید خود را راه انداخت و ماشین هایی برای باربری ساخت. فوسو با دارا بودن كامیون های سبك و سنگین برای باربری درون شهری و حمل و نقل بیرون شهری استفاده می‌شود.

خاور: همانطور كه میدونید آلمان از قدیم یكی از پیشرفته ترین و اولین كشور ها در صنعت خودرو سازی است. دومین شركت موفق خودروسازی در آلمان بعد شركت مرسدس بنز شركت خاور بود كه زیر نظر همین شركت مشغول به فعالیت بود.میتوان گفت كه این نوع كامیون ها به علت جسه و امكانات خود برای باربری درون شهری و بیرون شهری بسیار مناسب بودند.

خاور 608,808 و 813 اولین خارور هایی بودند كه وارد ایران شدند. در سال 1956 كامیونی تولید شد با نام LP 608 توسط مرسدس بنز تولید و روانه بازار شد كه مردم آن زمان آن را به عنوان كامیون های مكعبی خطاب می‌كردند. اما در ایران به نام خاور مشهور شده بود.

باربری ماشین سنگین و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری ماشین سنگین - ماشین حمل بار در كارخانه-ماشین های باری سبك-ماشین باربری-ماشین باربری كوچك-ماشین باربری ایسوزو-بازی ماشین سنگین باربریرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top