باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد | حمل بار اساس كشی و اسباب كشی از مشهد به سراسر كشور و ارومیه-خوی-بوكان با 40% تخفیف ویژه عید و بهار 1403 در باربری مشهد بزرگترین مجموعه باربری شرق كشور



خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد | با 40% تخفیف عید و بهار 1403 با باربری مشهد

خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد - باربری مشهد در نظر دارد 40% تخفیف ویژه عید و بهار 1403 برای تمام مسیرهای بین شهری از جمله خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد  و ارومیه-خوی-بوكان ارائه نماید لطفا جهت دریافت لیست قیمت با یكی از شماره های موجود در سایت باربری  مشهد فورا تماس برقرار نمایید.

خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد - باربری مشهد توانسته است با حمایت همشهریان عزیز گام مهمی دیگری در كاهش هزینه های سرویس دهی بین شهری و شهری بردارد ( ارومیه-خوی-بوكان ) با افتخار اعلام می نماییم كه 40% تخفیف ویژه عید و بهار 1403 هم اكنون برای تمام خودروهای خاور مسقف – نیسان – كامیونت – كامیون – تریلی و ده چرخ در باربری  مشهد دسترس همشهریان عزیز می باشد.

خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد  - همشهریان عزیز,حمل بار - كالا و اثاثیه منزل و اداری خود را در عید و بهار 1403 با 40% تخفیف ویژه به شركت باربری مشهد به عنوان بزرگترین شركت حمل و نقل باری شهری و بین شهری در شرق كشور بسپارید. ارومیه-خوی-بوكان

خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد | با 40% تخفیف عید و بهار 1403 با باربری مشهد

 

حمل بار و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد با باربری مشهد

باربری مشهد با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری، یكی از معتبرترین و باسابقه ترین شركت های باربری در مشهد است. این باربری با بهره مندی از امكانات و تجهیزات مدرن و نیروهای متخصص و مجرب، خدمات حمل و جابجایی اثاثیه را به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل، با بالاترین كیفیت و كمترین هزینه ارائه می دهد.

خدمات باربری مشهد از مشهد به مهاباد

باربری مشهد خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد و شهرهای اطراف را با انواع خودرو های باربری متناسب با حجم و وزن بار ارائه می دهد. این خودرو ها شامل موارد زیر می شود:

  • خاور مسقف
  • نیسان
  • كامیونت
  • كامیون
  • تریلی
  • ده چرخ

باربری مشهد همچنین خدمات ویژه ای مانند حمل بارهای سنگین، حمل بارهای ظریف، باز و بست پرده و لوستر، بسته بندی اثاثیه و ... را نیز ارائه می دهد.

مراحل حمل و جابجایی اثاثیه با باربری مشهد

مراحل حمل و جابجایی اثاثیه با باربری مشهد به شرح زیر است:

تماس با باربری و ثبت سفارش

برای ثبت سفارش حمل و جابجایی اثاثیه با باربری مشهد، می توانید با شماره تلفن های این باربری تماس بگیرید و یا از طریق سایت اینترنتی آن، سفارش خود را ثبت كنید.

بازدید رایگان از محل

پس از ثبت سفارش، كارشناسان باربری مشهد از محل جابجایی اثاثیه بازدید می كنند تا بر اساس حجم و وزن بار، خودروی مناسب و هزینه حمل را تعیین كنند.

بسته بندی اثاثیه

در صورت درخواست مشتری، كارشناسان باربری مشهد اثاثیه را به صورت حرفه ای بسته بندی می كنند تا از آسیب دیدن آنها در حین حمل و نقل جلوگیری شود.

حمل و جابجایی اثاثیه

اثاثیه بسته بندی شده توسط كارگران متخصص و باتجربه باربری مشهد به مقصد حمل می شود.

تخلیه اثاثیه

اثاثیه در مقصد توسط كارگران باربری مشهد تخلیه می شود و در محل مورد نظر مشتری قرار می گیرد.

مزایا و ویژگی های باربری مشهد

باربری مشهد دارای مزایا و ویژگی های زیر است:

  • سابقه فعالیت طولانی
  • امكان ارائه خدمات 24 ساعته
  • استفاده از امكانات و تجهیزات مدرن
  • نیروهای متخصص و مجرب
  • ارائه بیمه نامه معتبر
  • ارائه خدمات ویژه
  • ارائه ارزان ترین قیمت

سخن پایانی

اگر قصد دارید اثاثیه منزل یا اداری خود را از مشهد به مهاباد یا شهرهای اطراف حمل كنید، باربری مشهد می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این باربری با بهره مندی از امكانات و تجهیزات مدرن و نیروهای متخصص و مجرب، خدمات حمل و جابجایی اثاثیه را به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل، با بالاترین كیفیت و كمترین هزینه ارائه می دهد.

نتیجه گیری: خدمات حمل و جابجایی اثاثیه منزل و اداری از مشهد به مهاباد  - در پایان مجددا تاكید می نماییم باربری مشهد جهت اسباب كشی و اساس كشی از مشهد توسط انواع خاور نیسان وانت كامیونت كامیون ده چرخ و ... در عید و بهار 1403 با تخفیف 40% در خدمت شما هستیم.

Top