باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به رفسنجان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 | حمل بار از رفسنجان - كرایه مشهد تا رفسنجان - باربری رفسنجان - بیمه نامه حمل بار



باربری مشهد به رفسنجان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

باربری مشهد به رفسنجان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از رفسنجان - كرایه مشهد تا رفسنجان - باربری رفسنجان - بیمه نامه حمل بار وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

باربری مشهد به رفسنجان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به رفسنجانمی باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از رفسنجان - كرایه مشهد تا رفسنجان - باربری رفسنجان - بیمه نامه حمل بار وارد این صفحه شده اید به شماخوش آمد میگوییم.

باربری مشهد به رفسنجان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

باربری مشهد به  رفسنجان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

یكی از ماشین‌آلاتی كه با داشتن كاربرد فراوان، در جوامع كم‌رنگ دیده می‌شود و اهمیت چندانی برای آن قائل نیستند، كامیون‌ها هستند. تنوع كامیون بسیار زیاد بوده و این در حالی است كه در كشورها به‌خصوص در كشور ما ایران از كاركردهای محدود آن استفاده می‌شود. با مطالعه این مقاله با انواع كامیون‌ها و كاربردهای آن آشنا خواهید شد و دید وسیعی نسبت به آن پیدا می‌كنید.
كامیون‌ها جزو ماشین‌آلات سنگینی هستند كه عمده كار آن‌ها جابجایی و حمل بارهای سنگین می‌باشد. از جمله اهمیت ویژه كامیون‌ها این است كه به‌عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز استفاده می‌شود.
تقسیم‌بندی كامیون‌ها
انواع كامیون بر اساس موارد مهم زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:
قدرت
حجم میزان بار حمل شده
نوع چرخ‌ها: چرخ‌ها معمولاً لاستیكی و زنجیری هستند.
اتصال مخزن و تراكتور: ممكن است شاسی یكپارچه، نیمه تریلر و تمام تریلر باشد.
روش تخلیه: شامل تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو است.
قابلیت استفاده از شبكه راه‌ها: منظور جاده‌ای و خارج جاده‌ای است.
انواع كامیون
كامیون‌ها طبق تقسیم‌بندی كه در بالا ذكر شد، دارای انواع گوناگونی هستند. باید به این نكته توجه داشت كه این دسته از خودروهای سنگین، عموماً برای رانندگی نیاز به گواهینامه پایه‌یك دارند و رانندگان كامیون حتماً باید این گواهینامه را داشته باشند. همچنین اگر شما علاقه‌مند به شغل راننده كامیون هستید، می‌توانید برای مطالعه بیشتر به مقاله ویژگی یك راننده كامیون خوب چیست مراجعه كنید.
انواع كامیون بر اساس محور و وزن
كامیونت (خاور): این كامیون‌ها كوچك و كمی بزرگتر از وانت بوده و دارای دومحور و شش چرخ هستند كه میزان بارگیری آن‌ها تا 3 تن است.
تك: این كامیون‌ها با دو محور و شش چرخ كه حداكثر مجاز به حمل ۱۰ تن بار هستند.
جفت: این كامیون ها معمولاٌ دارای سه محور و ده چرخ هستند كه جفت‌های كمپرسی آن ۶×۴ است، ولی باری‌ها اكثراً ۶×۲ بوده و می‌توانند تا ۱۵ تن بار را حمل كنند.
تریلی: در واقع یك نوع از كامیون ها تریلی نام دارد كه دارای انواع مختلفی است. تریلی‌ها وسایل حمل و نقل و حمل بار هستند كه برای باربری‌های سنگین استفاده می‌شود و تا چندین تن توان حمل بار را دارد.
هجده چرخ: تریلی‌ها كامیون‌های دو قسمتی هستند، یعنی قسمت بارگیر آن‌ها (تریلر) با یك مفصل به كله وصل می‌شود، این دسته از كامیون‌ها برای بارهای حجیم و سنگین و همچنین برای كمپرسی و كفی استفاده می‌شود.
كمرشكن: كمرشكن هم زیرمجموعه‌ی تریلی است با این تفاوت كه تریلر آن نسبتاً قوی‌تر از تریلی های دیگر است. این كامیون دارای حالتی خاص است كه از آن برای ترابری بارهای سنگین‌تر و ماشین‌آلات راه‌سازی استفاده می‌شود.
911: در واقع این كامیون در دسته‌ای بین خاور و تك‌ها قرار می‌گیرد و برگرفته از نام بنز ۹۱۱ است. البته این نوع بیشتر بین راننده‌ها و باربری‌ها مشهور است و نمی‌توان آن را یك دسته جدا به‌حساب آورد.
انواع كامیون بر اساس كاربری
كامیون اتاق‌دار: به كامیونی گفته می شود كه حداكثر ارتفاع دیواره مقاوم اتاق بار آن از كف اتاق ۱٫۵ متر باشد و برای حمل میوه و تره‌بار, مواد غذایی, برنج, مصالح و … استفاده می‌شود .
كامیون كمپرسی: كامیون اتاق‌داری است كه تخلیه بار آن به‌وسیله دستگاه كمپرس انجام می‌شود.
انواع كامیون
كامیون كمپرسی
كامیون لبه‌دار: به كامیونی گفته می شود كه حداكثر ارتفاع دیواره مقاوم اتاق بار آن از كف اتاق ۸۰ سانتیمتر باشد.
كامیون تیغه‌دار: قسمت بار این كامیون به‌وسیله تیغه‌ای از طول به دو نیمه مساوی تقسیم‌شده است.
كامیون كفی: در این نوع كامیون قسمت بار آن دیواره ندارد و در بیشتر موارد برای حمل دستگاه‌های راه‌سازی و خودروهای سنگین استفاده می‌شود.
كامیون سقف‌دار یا مسقف: قسمت بار این كامیون به‌صورت محفظه سرپوشیده ساخته‌شده است.
كامیون یخچال‌دار: كامیون سقف داری است كه در قسمت بار آن تجهیزات سردكننده وجود دارد.
كامیون تانكر: كامیون تانكر كه به آن كامیون باری مخزنی هم گفته می‌شود، كامیونی است كه قسمت بار آن به‌صورت مخزن بسته و برای حمل انواع مایعات ساخته‌شده است.
كامیون بونكر: كامیونی كه قسمت بار آن به‌صورت مخزن بسته و برای حمل انواع جامدات شكل‌پذیر مانند سیمان كه در ساخت بتون كاربرد دارد، ساخته‌شده است.
كامیون مخلوط‌كن (میكسر): این نوع كامیون را حتماً در صنعت ساختمان‌سازی مشاهده كرده اید. كامیونی كه قسمت بار آن به‌صورت مخزن بسته و دارای دستگاه مخلوط‌كن باشد. این نوع كامیون برای مخلوط و میكس كردن مواد تشكیل‌دهنده بتن و حمل آن به محل مصرف استفاده می‌شود و دارای یك مخزن گردان می‌باشد تا بتن برای رسیدن به مقصد سفت و خشك نشود.
انواع كامیون
كامیون میكسر
كامیونت: كامیونت‌ها به دو دسته خودروی ون باربری و لوری تقسیم می‌شوند كه برای آشنایی بیشتر به تشریح هر یك می‌پردازیم:
۱- خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری جهت حمل بار است كه اتاق راننده و اتاق بار به‌صورت دو محفظه جداگانه روی یك شاسی پیاده شده است كه مجموع وزن و ظرفیت حمل بار ون باربری از ۳٫۵ تن تا كمتر از ۵ تن است.
۲- لوری: تفاوت لوری و ون باری در میزان حمل بار است. لوری می‌تواند بارهای ۵ تن تا كمتر از ۶ تن را حمل كند.
كشنده: وسیله نقلیه ایست كه یدك یا نیمه یدك را به دنبال خود كشیده و به حركت درمی‌آورد و برای حمل انواع كانتینر، كفی، كانكس و غیره استفاده می‌شود.
بوژی: بوژی كه هزارچرخ و ارابه واگن هم نام دارد، نوعی تریلر دارای محورهای متناسب با میزان بار است و برای حمل بارهای بسیار سنگین به‌منظور كاهش فشار بار بر روی جاده، راه‌آهن و همچنین وسایل نقلیه بكار می‌رود.

باربری مشهد به رفسنجان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798 - 05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top