باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به دیلمان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 | حمل بار از دیلمان - كرایه مشهد تا دیلمان - باربری دیلمان - بیمه نامه حمل بار



باربری مشهد به دیلمان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

مشهد به دیلمان می‌توان با استفاده از اتوبوس، ماشین خودروی شخصی و یا تاكسی سفر كرد. مسافت بین مشهد و دیلمان حدود ۱۰۰۰ كیلومتر است و زمان سفر با وسایل نقلیه مختلف ممكن است متفاوت باشد. در حال حاضر، اتوبوس‌های مسافربری با مسیر مشهد به دیلمان عملكرد دارند. همچنین شركت‌های حمل و نقل بار نیز برای ارسال كالا به دیلمان در دسترس هستند.

باربری مشهد به دیلمان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به دیلمانمی باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از دیلمان - كرایه مشهد تا دیلمان - باربری دیلمان - بیمه نامه حمل بار وارد این صفحه شده اید به شماخوش آمد میگوییم.

باربری مشهد به دیلمان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

باربری مشهد به  دیلمان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

خاور مسقف چیست؟
خاورهای مسقف كه از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی كه از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نكته جالبی كه در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است كه درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شكستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد كند اما اغلب در ساعات خلوت كه ماشین های سبك و سواری در سطح شهر كمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و كوچك ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است كه می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
شركت ها و موسسات باربری بین شهری كه رضایت مشتری برای آن ها و سلامت بارشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ترجیح می دهند از خاورهای مسقف برای حمل بار مشتریان استفاده كنند تا بار به سلامت به مقصد برسد. حداكثر ظرفیت خاورهای مسقف ۳ تن است.
مهم ترین نكات در خصوص رانندگی خاور مسقف در جاده
1) رعایت سرعت مجاز: واقعیت این است كه اغلب تصادفاتی كه در جاده رخ می دهد به دلیل خطاهای انسانی از جمله سرعت زیاد است. رانندگانی كه سرعت مجاز را رعایت نمی كنند بیشتر از سایر رانندگان در معرض خطراتی از جمله تصادفات قرار می گیرند .این وضعیت در زمستان كه جاده ها لغزنده هستند تشدید می شود. به همین دلیل توصیه می شود كه سرعت مجاز را رعایت كنند تا فرصت كافی در اختیار داشته باشند كه در شرایط بحرانی بهترین تصمیم را بگیرند.
2) حفظ فاصله با ماشین جلویی: وجود انواع خاور باربری در جاده امری بسیار طبیعی است. اما نكته مهمی كه هم رانندگان خاور و هم رانندگان ماشین های سبك باید مد نظر داشته باشند این است كه هر دوی آن ها فاصله را با ماشین جلویی حفظ كنند. حفظ فاصله یكی از مهم ترین مواردی است كه می تواند از بروز بسیاری از تصادفات جلوگیری كند. زیرا شرایط غیر قابل پیش بینی به دفعات زیاد در جاده رخ می دهد و طرفین باید زمان كافی برای عكس العمل داشته باشند.
3) دوری از زنجیره های ترافیكی: حتما تا به حال شاهد رانندگی زنجیره وار ماشین ها ، كامیون ها و انواع خاور باربری در جاده بوده اید. این شرایط اغلب در فصول زمستان و شرایط آب و هوایی نامساعد مانند بارش برف و باران رخ می دهد. شما به عنوان یك راننده با تجربه و ماهر باید از این وضعیت دوری كنید. زیرا اگر یكی از ماشین ها نتواند تعادل خود را حفظ كند باعث می شود تا تمام ماشین ها به طور زنجیره وار به یكدیگر بخورند و فاجعه درست شود.
4) عدم پیروی از چراغ كامیون جلویی: یكی از خطاهایی كه می توان آن را به عنوان بزرگ ترین خطای رانندگی در شرایط نامساعد دانست پیروی از چراغ كامیون روبروست. این وضعیت در مواقعی رخ می دهد كه كمبود نور وجود دارد و باران و برف در حال بارش هستند. اگر از چراغ كامیون جلویی پیروی می كنید به این معنی است كه بیش از حد به او نزدیك شده اید و احتمال تصادف وجود دارد.
5) تصمیم گیری صحیح: متاسفانه رانندگانی وجود دارند كه در بدترین شرایط آب و هوایی نیز خاور و كامیون باربری را متوقف نمی كنند. این مساله می تواند حوادث زیادی را برای آن ها به وجود بیاورد. توصیه می كنیم كه اگر در شرایط آب و هوایی خطرناك گیر افتادید یك تصمیم قاطع و درست بگیرید. خاور باربری را در یك مكان امن پارك كنید و مدتی صبر كنید تا شرایط بهتر شود و سپس به راه خود ادامه دهید.

باربری مشهد به دیلمان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798 - 05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top