باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به صومعه سرا با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 | حمل بار از صومعه سرا - كرایه مشهد تا صومعه سرا - باربری صومعه سرا - بیمه نامه حمل بار



باربری مشهد به صومعه سرا با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

مسافت بین باربری مشهد و صومعه‌سرا حدود ۱۵ كیلومتر است و زمان رسیدن به صومعه‌سرا بستگی به میزان ترافیك و مسیر انتخاب شده دارد. اما در حالت كلی با توجه به وسایل نقلیه موجود در مشهد می‌توانید در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان لازم برای رسیدن به صومعه‌سرا را در نظر بگیرید.

البته این زمان با توجه به شرایط مختلف ممكن است متغیر باشد. برای دقیق‌تر بودن، می‌توانید از گوگل مپ یا سایر سامانه‌های مشابه استفاده كنید تا مسیر دقیق و زمان تردد را بر اساس شرایط فعلی دریافت كنید.

باربری مشهد به صومعه سرا با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به صومعه سرامی باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از صومعه سرا - كرایه مشهد تا صومعه سرا - باربری صومعه سرا - بیمه نامه حمل بار وارد این صفحه شده اید به شماخوش آمد میگوییم.

باربری مشهد به صومعه سرا با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

باربری مشهد به  صومعه سرا با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

انواع خاور از نظر شركت تولید كننده
خاور به دسته‌ای از كامیون و كامیونت‌های باربری گفته می‌شود كه از شركت بنز گرفته تا هیوندا را در بر می‌گیرد ولی معروفترین خاور در ایران خاور بنز یا بنز خاور است كه توسط شركت بنز تولید شده است. خاور از نظر شركت تولید كننده به شركت های زیر تقسیم می شود.
۱- شركت های آلمانی (مرسدس بنز)
۲- شركت های ژاپنی ( ایسوزو )
۲- شركت های كره ای (هیوندا)
۴- شركت های چینی (فوتون، فاو و بادسان)
۴- شركت های ایرانی (آذرخش)
خاور دماغ دار و خاور بی دماغ
خاور به دو نوع دماغ دار و بی دماغ (cab over) تقسیم می‌شود. به خاور دماغ دار، كامیون بنز یا مایلر گفته می‌شود. كامیون ۹۱۱ یا خاور ۹۱۱، خاور ۱۱۱۳ از نوع خاورهای دماغ دار هست. به خاور بی دماغ كامیونت گفته می‌شود. خاور ۶۰۸، خاور ۶۱۲، خاور ۸۰۸، خاور ۸۱۳ و خاور ۹۱۳، خاور ۱۰۱۳ از این نوع خاورهای بی دماغ یا كامیونت هستند.
همچنین بین انواع خاور بنز، خاور ۱۳۱۳، خاور ۱۵۱۳، خاور ۱۹۲۴، خاور ۱۹۲۱ و خاور ۲۶۲۴ هم موجود است.
معنی عدد مقابل خاور: بنز ۶۰۸ هشتاد اسب قدرت دارد عدد ۶ بیانگر تحمل تناژ شاسی كه ۶ تن است و عدد ۸ بیانگر قدرت موتور كه باید در ۱۰ ضرب بشه كه می‌شود ۸۰. همه كامیون‌های بنز همین‌طور هستند. یا از نظر یك راننده دیگر معنای ۶۰۸: “۶ كه می‌شود تناژ و ۰۸ هم می‌شود ۸۰ اسب بخار. خاور ۸۰۸ هم كلاْ ۸ تن است و ۴۲۰۰ تن وزن خودش. بعضی‌ها ۴ تا ۵ تن بار میزنند.”
قدرت موتور خاور: قدرت خاور ۸۰۸ و ۶۰۸ هردو ۸۰ اسب بخار است. و قدرت ۱۱۰ اسب بخار مربوط به كامیون بنز ۹۱۱. خاورهای تولیدی ایران در سالهای آخر تغییراتی را به منظور ارتقا داشت كه قدرت آن به ۱۱۰ اسب بخار رسیده است. خاور ۶۱۲ شش تن با ۱۲۰ اسب بخار قدرت دارد.
یكی از عیب‌‌های خاور این است كه آهسته می‌رود و برای حمل داخل شهری مناسب‌تر است
فرق خاور با كامیون های جدید چینی از نظر یك راننده: “كامیون خاور نسبت به كامیونت های چینی خیلی بهتر است و خرج آن یك چهارم مشابه چینی هم نیست. كامیون‌‌های چینی فقط یه كولر دارند كه مردم گول كولرشان را می‌خورند. بعضی می‌گویند خر بخر خاور نخر و بعضی می‌گویند: خاور محشر است. بنز خاور یعنی قلك. اصلا ستاره بنز كه اومد رو ماشین یعنی قلك. یعنی خرج خاور بسیار كم است.”
فرق خاور ۶۰۸ و ۸۰۸
در مورد تفاوت خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ می‌توان گفت خاور ۸۰۸ با ۶۰۸ تفاوت آنچنانی ندارد جز در قدرت موتور و ظاهر. طول خاور ۸۰۸ ۶ متری هست و خاور ۶۰۸، ۵ تا ۵ و نیم متری. (منبع)
خاور ۸۱۳
از انواع دیگر خاور بنز، خاور ۸۱۳ است. خاور ۸۱۳ قدیمی‌ترین مدل‌های خاور در ایران است كه از ۶۰۸ و ۸۰۸ هم سابقه بیشتری دارد. از نظر مشخصات فنی قدرت خاور ۸۱۳ حدود ۱۳۰ اسب بخار است كه البته نسبت به دیگر مدل‌ها قوی‌تر عمل می‌كند. (منبع)
“خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ كم خرج هستند و ارزان قیمت. بار هم زیاد به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. ولی خب در سربالایی سرعت و كشش آن‌ها خیلی كم است. در كفی هم بیشتر از ۸۰ كیلومتر در ساعت سرعت نمی‌روند. مگر اینكه گیربكس مینی بوس روی آن‌ها انداخته شود. شتابشان كم است. بنز ۹۱۱ یه ذره نسبت به خاورها در سربالایی بهتر است. و در كفی هم ۸۵ تا ۹۰ تا می‌رود.
وزن خاور خالی حدودا ۳۸۰۰ كیلو و خاور ۹۱۱ حدود ۴۵۰۰ كیلو هست. ولی خاور ۸۱۳ هم در سربالایی و هم در كفی از خاور یا كامیون ۹۱۱ هم بهتر است. چون شش سیلندر است و قدرت موتورش ۱۳۰ اسب بخار است كه از ۹۱۱ با ۱۱۰ اسب بخار و خاور ۶۰۸ و ۸۰۸ با ۸۰ اسب بخار قویتر است. این خاورها در كفی میتونند همپای اتوبوس بنز ۳۰۲ حركت كنند
خاور ۶۱۲
همانطور كه از مشخصات كد این ماشین می‌توان فهمید با كامیونتی سر و كار داریم كه قدرت موتور آن از خاور معمولی بیشتر و وزن آن كمتر است. یعنی ۱۲۰ اسب بخار و وزن كامیون با بار باید ۶ تن باشد كه تقریبا وزن خود كامیون ۳ تن هست. یعنی می‌توان ۳ تن بار زد بر خلاف خاور معمولی كه بار مجازش ۴ تن هست. بخاطر وزن كمتر و قدرت موتور بیشتر و گیربكس كمی متفاوت با خاور معمولی این كامیونت سرعت بالاتری دارد و از خاور معمولی نرمتر است. استهلاك آن از ایسوزو كمتر ولی بازار خرید و فروش آن از خاور معمولی بدتر و به طبع آن قطعات یدكی آن كمی متفاوت تر و كمیاب تر است. اگه هدف شما بردن بار بیشتر و زمان برای تان مهم نیست و به فكر آینده فروش كامیون خودت در زمان سریع هستی خاور معمولی بخرید نه اگه برایتان سواری نرمتر و سرعت مهمتر است و نه بار زیاد، خریدن كامیون خاور ۶۱۲ بهتر است.
در كامیون خاور ۶۱۲ از همان موتور خاور معمولی استفاده شده و فقط سعی شده با سبك تر كردن بدنه و گذاشتن توربو شارژر و تغییرات جزئی در گیربكس قدرت و سرعت را افزایش داد. و این كامیون حدود ۸۰۰ كیلو از خاور معمولی سبكتر است. و حدود ۳ تن وزن دارد و ۱۲۰ اسب بخار و سه تن بار مجاز می‌تواند جابجا كند. بازار خرید و فروش آن از خاور معمولی ضعیف تر ولی سرعتش بیشتر و نرمتر است. استهلاك آن از ایسوزو كمتر و با وجود افزایش قدرت در سربالایی از خاور معمولی كمی بهتر است ولی باز مثل كامیونت‌های جدید ایسوزو نمیتواند عمل كند. ظاهر آن از خاور معمولی بهتر ولی چرخ‌هایش كمی كوچكتر است. بخاطر ارتفاع كمتر كابین آیرودینامیكش بهتر است و بخاطر كمی قوس جلوی كابین از خاور بهتر باد را می‌شكاند ولی برخی قطعات یدكی مثل چراغها و زه سپر و… ممكن است سخت تر گیر بیاد.
خدمات خاور
خاور از نظر خدماتی كه ارائه می‌كند به انواع زیر تقسیم می‌شود: (این جدول از كامنت كاربران در سایت تهیه شده است) خاور روباز یا خاور اتاق دار چوبی برای حمل تره بار و یا دستگاه ها و ابزار و لوازم صنعتی و… ، خاور بغل بازشو برای جابجایی كالاهایی كه بالیفتراك از بغل بارگیری می شوند، كامیون خاور مسقف جهت حمل اثاثیه منزل و مبلمان و خاور یخچالدار را برای حمل كالاهای سردخانه ای و فاسدشدنی مناسب است.

باربری مشهد به  صومعه سرا  با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798 - 05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top