باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به بندر انزلی با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 | حمل بار از بندر انزلی - كرایه مشهد تا بندر انزلی - باربری بندر انزلی - بیمه نامه حمل بار



باربری مشهد به بندر انزلی با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

حمل بار از مشهد به بندر انزلی امكان‌پذیر است. بسته به نوع بار و حمل و نقل مورد نظر، می‌توانید از خدمات شركت‌های حمل و نقل بار جاده‌ای و شركت‌های حمل و نقل بار دریایی استفاده كنید.

برای حمل بار از مشهد به بندر انزلی، می‌توانید از خدمات كامیون‌ها و تریلرهای حمل بار جاده‌ای استفاده كنید. همچنین، در صورتی كه بسته‌ی شما از حجم بیشتری برخوردار باشد، می‌توانید از خدمات كامیون‌های با حمل بار تخصصی استفاده كنید.

همچنین، برای حمل بار از مشهد به بندر انزلی، می‌توانید از خدمات حمل و نقل بار دریایی استفاده كنید. بسته به نوع بار و شركت حمل و نقل بار دریایی، زمان تحویل ممكن است متفاوت باشد. همچنین، باید توجه داشت كه هزینه حمل و نقل بار دریایی به‌طور كلی بیشتر از حمل بار جاده‌ای است.

در خصوص قیمت حمل بار از مشهد به بندر انزلی، باید گفت كه قیمت بسته به نوع بار، حجم بار، نوع حمل و نقل و شركت حمل و نقل بار متفاوت است. برای اطلاعات دقیق‌تر در خصوص قیمت حمل بار از مشهد به بندر انزلی، می‌توانید با شركت‌های حمل و نقل بار تماس بگیرید و از آن‌ها قیمت دقیق را بپرسید.

باربری مشهد به بندر انزلی با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به بندر انزلیمی باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از بندر انزلی - كرایه مشهد تا بندر انزلی - باربری بندر انزلی - بیمه نامه حمل بار وارد این صفحه شده اید به شماخوش آمد میگوییم.

باربری مشهد به بندر انزلی با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

باربری مشهد به  بندر انزلی با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

خاور از انواع دیگر ماشین‌های حمل بار سبك به شمار میرود كه قابلیت تردد در شهر را نیز دارد اما نمی تواند به حالت عادی بین سایر ماشین ها تردد كند. خاور های سقف دار یا مسقف عموماً برای حمل كالای سبك و وزن كم البته با حجم بالا مورداستفاده قرار می گیرد.
خاور مسقف دارای امكانات جالبی از جمله ضربه‌گیر و امكانات حفاظتی دارد كه درون اتاقك آن جاسازی شده است. به همین دلیل شاهد كاهش احتمال آسیب به كالا و بار را شاهد هستیم و مشتریان از سالمی كالای ارسالی خویش اطمینان بیشتری پیدا می نمایند .
علاوه بر این مزایا فنربندی این جور كامیونت طوری طراحی‌شده كه تا حد بسیار قابل قبولی جلوی ضربات ناشی از دست‌اندازهای خیابان و سرعت‌گیرها و… را گرفته و امنیت بار را تا وصال به مقصد تضمین نماید. همان طور كه می دانید اغلب جاده ها به دلایل مختلفی مانند گرمای بیش از حد هوا دچار تغییر حالت در آسفالت شده و حالت خود را از دست داده است.
البته ناگفته نماند كه یكی دیگر از مهم ترین دلایل وجود دست اندازها در سطح جاده بی توجهی مسئولین نسبت به این مساله است. كامیونت حمل بار درون‌شهری دارنده حداكثر ارتفاع ۴٫۵ تا ۵٫۹ متر , پهنا ۲ تا ۲٫۲ متر می باشد . وزن قابل‌حمل به وسیله خاور مسقف حداكثر میان ۲٫۵ تا ۳ تن میباشد .
خاور اتاق بزرگ كه یكی دیگر از دسته بندی های كامیون حمل بار است . درواقع یك كشنده‌ی قوی‌تر و به‌روزتر دارد كه اتاقی با ابعادی بزرگ‌تر از خاور معمولی است. همان طور كه از نامش پیداست به دلیل بزرگی اتاقك می تواند بار بیشتری را حمل كند و به مقصد برساند.
ابعاد كامیون باربری خاور اتاق بزرگ دارای ارتفاع ۴٫۵ تا ۵٫۹ متر و پهنا ۲ تا ۲٫۲ می باشد. این دسته از ناوگان حمل بار مناسب برای محموله های باحجم زیاد و سبك مانند فوم ، پشم سنگ، …میباشد. البته برای اجاره ماشین مناسب برای باربری پیشنهاد می‌كنیم كه به نكات زیر توجه كنید:
1) نوع بار و اسباب و لوازم
2) مسافتی كه قرار است برای حمل بار طی شود
3) باربری در تهران است یا برای شهرستان
4) ساعت درنظر گرفته شده برای حمل بار
5) نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

باربری مشهد به بندر انزلی با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798 - 05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top