باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به گورچان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 | حمل بار از گورچان - كرایه مشهد تا گورچان - باربری گورچان - بیمه نامه حمل بار



باربری مشهد به گورچان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

باربری یا شركت حمل و نقل بار به مجموعه‌ای از خدمات حمل و نقل بار از مبدا به مقصد می‌گویند كه توسط شركت‌ها و یا شخص حقیقی یا حقوقی ارائه می‌شود. این خدمات شامل بسته‌بندی، بارگیری، حمل و تخلیه بار، بیمه بار و مراقبت از آن در طی حمل می‌باشد.  باربری‌ها می‌توانند به عنوان مشاغل كوچك و خانگی تا شركت‌های بزرگی با شعب و دفاتر مختلف در سراسر جهان عمل كنند.

باربری‌ها اغلب انواع بارهای مختلف را حمل می‌كنند، از جمله بارهای سنگین، بارهای حساس، بارهای نفیس و بارهای خطرناك. این خدمات برای شركت‌ها، تجار، فروشندگان، خریداران و عموم مردم در نقل و انتقال كالاها و محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در كل، باربری‌ها با استفاده از انواع وسایل نقلیه مانند كامیون‌ها، كامیونت‌ها، ون‌ها، قایق‌ها و هواپیماها، كالاها و بارهای مورد نظر را به مقصد مورد نظر حمل می‌كنند.

باربری مشهد به گورچان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به گورچانمی باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از گورچان - كرایه مشهد تا گورچان - باربری گورچان - بیمه نامه حمل بار وارد این صفحه شده اید به شماخوش آمد میگوییم.


باربری مشهد به گورچان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

باربری مشهد به  گورچان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

انواع تریلر ها چیست؟
سلام خدمت شما عزیزان،اگر دوست دارید انواع تریلر ها را بشناسید و متوجه بشید كاربرد هر كدام در چه جیزی است حتما ادامه مقاله انواع تریلر ها چیست را مطالعه كنید.شركت آكو فیدار با داشتن سابقه چندین ساله و هم چنین داشتن پرسنلی متخصص و كارآمد آماده ارائه بهترین خدمات تریلر برای شما عزیزان است.
اما خود تریلر چیست و به چه معناست
تریلر به معنای باركش است و در واقع به كامیون های باربری بسیار بزرگی گفته می شود كه توانایی حمل بار تا 24 تن را دارد.این تریلر ها معمولا توسط كمپانی های بسیار بزرگ و مختلفی مانند:مرسدس بنز،اسكانیا،ولوو و ….. تولید می شوند كه در سر تا سر جهان كاربرد و فروش بسیار بالایی دارند.
انواع تریلر ها
1-تریلی كفی:
تریلی كفی یكی از ساده ترین مدل كامیون ها است كه از یك قسمت باری ساده بدون سقف و بدنه استفاده می كند.
موارد استفاده از تریلی های كفی:
این مدل تریلر ها برای جابجایی انواع مواد استفاده می شوند.موادی مانند:تیرآهن،مصالح ساختمانی،و حتی در برخی موارد یك خانه كامل!.
2-تریلی های ترانزیت:
یك دیگر ازانواع تریلر ها تریلی ترانزیت،تریلی هایی هستند كه به نام تریلی های اتاق دار نیز مشهور اند و بدنه و سقف در قسمت بار مجهز شده اند.معمولا قسمت بار تریلی های ترانزیت ضد آب و ضربه می باشد این تریلی ها برای جا به جایی موادی كه نیاز به مراقبت بیشتری در طول مسافت دارند كاربرد بالایی دارد.
3-تریلی های لبه دار:
این مدل تریلی ها معمولا در طرفین و انتها از پنل های چوبی بهره بهره برده اند،.ارتفاع دیواره این كامیون ها در حالت استاندارد و معمولی باید 80 سانتی متر با كف اتاق فاصله داشته باشند.
موارد استفاده از تریلی های لبه دار:
این نوع از تریلی ها برای موادی كه به صورت بسته بندی هستند معمولا بارگیری نمی شوند،خاك،شن،مواد دیگری كه بدون بسته بندی هستند بیشتر برای این نوع از تریلر ها استفاده می شوند
4-تریلی كمپرسی:
تریلی های كمپرسی دارای اتاقك هایی هستند كه توسط یك جك بلند شده و تخلیه بار را آسان می كند.در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یكی دیگر از موارد آن تریلی های كمپرسی است این نوع از تریلی كاربرد زیادی در خاك برداری انواع مصالح ساختمانی مانند(شن،ماسه،خاك،آجرو….) دارد.كاربرد های دیگری نیز دارد اما بیشترین درصد كاربرد این نوع از تریلی ها حمل موادی است كه صرفا قرار است در محل مورد نظر تخلیه شوند.
5-تریلی بغل بارشو:
تریلی بغل بازشو از مدلی است كه دیوار كناری آن برای بارگیری باز می شود،معمولا برای بار كردن كنده های درخت كه طول زیاد و هم چنین سنگین وزن هستند كاربرد بسیار زیادی دارد.
6-تریلی یخچالی:
در جواب به سوال انواع تریلر ها چیست؟یكی دیگر از موارد آن تریلی های یخچالی است تریلی های یخچالی همان طور كه از نامش پیداست دارای یك سردخانه و سیستم تهویه مطبوع مناسبی در بخش بار است كه از فاسد شدن بار كامیون جلوگیری كرده و موجب عمر بیشتر بار می شود.
منابع استفاده از تریلی های یخچالی:
از تریلی های یخچالی بیشتر برای انتقال موادی هم چون انواع گوشت های منجمد شده،ماهی ها و موادی كه در بازه های زمانی كوتاه فاسد می شوند استفاده می شود.
7-تریلی تیغه:
قسمت بار تریلی تیغه یا تیغه دار به وسیله تیغه ای طولی با محور به دو نیمه نیمه مساوی تقسیم شده اند.این تریلی ها به خودی خود دارای قسمت بار نیستند و كانتینر های مورد باری مورد نیاز به روی آنها قرار گرفته می شود.
موارد استفاده از تریلی تیغه:
این نوع از تریلی ها بسته به خود نیاز اشخاص می تواند بار داشته باشد و نصب بار پشت كامیون آنها دلخواه است.
تریلی 40 فوت:
یكی از ابعاد متداول كانتینر های باری 12 متر یا 40 فوت می باشد.این كانتینر ها با توجه به حجم و ابعاد خودشان بارگیری مناسبی را انجام می دهند و در باربری زمینی و دریایی استفاده ی ویژه ای دارند.
موارد استفاده از تریلی های 40 فوت:
تریلی های 40 فوت برای حمل و نقل این كانتینر ها (كانتینر هایی با بار 12 متر یا 40 فوت ) استفاده می شوند.
تریلی 20 فوت:
از اندازه های متداول دیگر كانتینر های باری 20فوت یا همان 6 متر می باشد.این مدل كانتینر ها بعد از مدل های 40 فوتی بیشتر استفاده را در ما بین كانتینر های باری دارند.تریلی های 20 فوت نیز بهترین و مطمئن ترین وسیله برای حمل زمینی این بار ها است.

باربری مشهد به گورچان با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798 - 05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top