باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به اسد آباد با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 | حمل بار از اسد آباد - كرایه مشهد تا اسد آباد - باربری اسد آباد - بیمه نامه حمل بار



باربری مشهد به اسد آباد با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

باربری یا حمل و نقل بار به معنای حركت كالا یا بسته از یك مبدأ به مقصد است. خدمات باربری شامل جمع آوری بسته، بسته‌بندی، بارگیری، حمل و نقل و تحویل بسته به مقصد مورد نظر می‌شود. باربری‌ها معمولاً انواع مختلف خدمات حمل و نقل بار را ارائه می‌دهند، از جمله حمل و نقل بارهای سنگین و سبك، بار فروشی، حمل و نقل بین شهری و بین المللی، بسته‌بندی، بارنامه‌برداری و تخلیه بار و مواردی از این قبیل. برای انتخاب بهترین باربری برای حمل بسته خود، باید به عواملی مانند امنیت، قیمت، سرعت ارسال، ارائه خدمات پس از فروش و نیازهای خاص شما توجه كرد.

باربری‌ها معمولاً از انواع مختلف وسایل نقلیه برای حمل بار استفاده می‌كنند، از جمله كامیون‌ها، ون‌ها، كانتینرها، قایق‌ها و هواپیماها. برای انتقال بارهای حساس و آسیب پذیر، باربری‌ها از خدمات بسته‌بندی و حمل و نقل حرفه‌ای استفاده می‌كنند، كه می‌تواند شامل جعبه‌بندی، پالت‌بندی، بسته‌بندی با فوم و مواد نرم كننده و استفاده از كارتن و ظروف مقاوم باشد.

باربری مشهد به  اسد آباد با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به  اسد آبادمی باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از  اسد آباد - كرایه مشهد تا  اسد آباد - باربری  اسد آباد  - بیمه نامه حمل بار وارد این صفحه شده اید به شماخوش آمد میگوییم.

باربری مشهد به  اسد آبادبا 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

باربری مشهد به  اسد آباد با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402

قیمت كرایه باربری بین شهری با تریلی به انواع فاكتورهایی چون شرایط محیطی ، وضعیت راه و جاده ، نرخ دلار ، محل تخلیه و بارگیری ، روز بارگیری و یا شب بارگیری و نوع تریلی ( بغل باز شو ، كفی ، ترانزیت ، لبه دار ، كمپرسی ، یخچالی ، تیغه ، 20 فوت ، 40 فوت ) و … بستگی دارد، برای اطلاع از كرایه تریلی همراه ما باشید.
معروف ترین شركت های تولید كننده تریلی
تریلی یك نوع ماشین حمل و نقل بین شهری است كه تا وزن ۲۴ تن توان حمل بار دارد. معروفترین شركت هایی كه در دنیا تریلی تولید می‌كنند عبارتند از شركت مرسدس بنز آلمان و شركتهای ولوو و اسكانیا سوئد.
انواع تریلی
1) تریلی های كفی و كرایه آنها: تریلی كفی ساده ترین مدل تریلی است كه از یك قسمت باری ساده ، بدون سقف و بدنه استفاده می‌كند. این مدل تریلی برای جابجایی انواع كالاها همچون تیرآهن، مصالح ساختمانی ، كانتینر و … استفاده می شوند. نرخ كرایه این تریلی ها نسبت به سایر تریلی ها كمتر می‌باشد.
2) تریلی های ترانزیت و كرایه آنها: تریلی ترانزیت یا چادری ، نوعی تریلی است كه معمولا برای ارسال بارهای صادراتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و قسمت باری آن بصورت دارای دیواره و سقف چادری میباشد. معمولا قسمت بار تریلی های ترانزیت ضد آب و ضربه می باشد. از این تریلی ها برای جابجایی موادی و كالاهایی كه نیاز به مراقبت بیشتری در طول مسافت باربری دارند استفاده می‌كنند. نرخ كرایه این تریلی ها از تریلی های كفی و … بیشتر است.
3) تریلی های لبه دار و كرایه آنها: تریلی های لبه دار قسمت باری این مدل تریلی ها معمولا با دیواره هایی با طول 80 سانتی متر پوشیده شده است كه برای ارسال بارهایی همچون خاك و شن و… و سایر محصولاتی كه بسته بندی ندارند مناسب هستند. كرایه این نوع تریلی از تریلی كفی بیشتر است.
4) تریلی های كمپرسی و كرایه آنها: تریلی های كمپرسی تریلی های كمپرسی یا كمپرسدار از یك جك در قسمت باری خود برای تخلیه آسان بار بهره میبرند ، این تریلی ها برای انتقال بارهایی همچون شن و ماسه و خاك مناسب هستند. كرایه این تریلی ها معمولا از تریلی های كفی و بغلدار بیشتر می باشد.
5) تریلی های بغل باز شو و كرایه آنها: تریلی های بغل باز شو تریلی های بغل بازشو همانطور كه از اسمشان مشخص است دارای قابلیت بارگیری از كناره ها را دارند كه این نوع تریلی ها مناسب برای بارگیری پالتهای چوبی ، ام دی اف كنده های درخت كه طول زیادی دارند هستند. باتوجه به این خودروها كمتر از خودروهای دیگر در دسترس هستند معمولا كرایه آنها كمی بیشتر از سایر تریلی ها هستند.
6) تریلی های یخچالدار یا یخچالی: از این تریلی های یخچالدار یا یخچالی برای حمل مواد فاسد شدنی همچون گوشت منجمد ، ماهی ، شیر و مواد لبنیاتی و … استفاده می شود.
7) تریلی های تیغه ، 40 فوت و 20 فوت: تریلی های تیغه ، 40 فوت و 20 فوت از این تریلی ها برای حمل كانتینرهای باری مورد استفاده قرار میگیرد ، كانتینرهای باری در ابعاد 40 فوت ( 12 متر ) و 20 فوت ( 6 متر ) می باشند .
كرایه تریلی بین شهری
همانطور كه قبلا گفته شد نرخ كرایه حمل بار توسط تریلی به عوامل و فاكتورهای بسیار زیادی بستگی دارد اما این قیمت كرایه بصورت تقریبی و براساس فاصله تا شهرستان های مختلف متفاوت است شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از نرخ كرایه تریلی با كارشناسان ما تماس بگیرید.

باربری مشهد به اسد آباد با 70% تخفیف واقعی عید سال 1402 شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798 - 05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top