باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان رشت -حمل بار از مشهد به شهرستان بندر انزلی-حمل بار از مشهد به شهرستان لاهیجان



هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان رشت -حمل بار از مشهد به شهرستان بندر انزلی-حمل بار از مشهد به شهرستان لاهیجان وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به كرمان می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان رشت -حمل بار از مشهد به شهرستان بندر انزلی-حمل بار از مشهد به شهرستان لاهیجان وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

برای جابجایی اثاثیه منزل در حال كلی می توان از سه دسته ماشین زیر استفاده نمود:
1) ماشین های سبك جهت حمل بار و اثاثیه منزل و بارهای سبك همچون وانت – وانت پراید – وانت نیسان
2) ماشین های نیمه سنگین جهت حمل اثاثیه نیمه سنگین و سبك شامل كامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – كامیونت. ماشین های سنگین جهت حمل اثاثیه و وسایل منزل یا محل كار اعم از وسایل بزرگ شامل تریلی- ترانزیت – ده تن – كفی – ترانزیت یخچالی – 20 تُن – چادری سه محور – كفی – كُمپرسی – تریلی تانكر فاو است. در ادامه مطلب ما قصد داریم یكی از كامیون های مخصوص باربری یعنی كامیون ده چرخ را شرح دهیم.
جاده یا شهر، فرقی نمی‌كند؛ در هر صورت اگر شما به واسطه شغل‌تان با خوردوهای سنگین سر و كار دارید قطعاً به شریكی نیاز دارید كه بتوانید به آن اعتماد كرده و برای انجام كارهای سخت روی آن حساب كنید. یك كامیون باری سبك و پرقدرت می‌تواند همان شریكی باشد كه وظایف سخت را به آن می‌سپارید. با توسعه صنعت باربری هر ساله انواع كامیون‌های باری به صورت ۶ چرخ یا تك و ۱۰ چرخ یا جفت در سر تا سر جهان تولید می‌شوند. یكی از متداول ترین مدل‌هایی كه برای حمل و نقل بار استفاده می‌شود، كامیون باری ده چرخ است.
كامیون باری ده چرخ به معنای واقعی كلمه یك كامیون جهانی است. اسكاندیناوی محل تولد كامیون ده چرخ اولین بازار این كامیون‌ بود. اما خرید و فروش این كامیون‌ها فقط به این منطقه منحصر نشد. كمی بعد از تصاحب بازار در اسكاندیناوی در استرالیا اغلب حمل و نقل بین جاده‌ای توسط كامیون‌های N10 و N12 انجام می‌شد. همین‌طور در آمریكای شمالی، كمبود یك كامیون معمولی مدرن شدیدا حس می‌شد. به همین دلیل كامیون‌ ده چرخ در سال ۱۹۷۸ به عنوان یك تراكتور نیمه تریلر در ایالات متحده معرفی شد. بعداً نیز N12 با موتور بزرگ‌تر به آمریكای شمالی وارد شد. در برزیل، كامیون‌های N10 در سال ۱۹۸۰ معرفی شدند و از آن زمان بستری برای موفقیت ولوو در آمریكای جنوبی نیز فراهم شد.
كامیون‌های ده چرخ با فن‌آوری كمپانی ولوو در دهه ۱۹۷۰ میلادی در ایران آغاز به تولید شد. مهمترین دلیل استقبال گسترده از كامیون N10 این است كه در حالی كه وزن كمی دارد می‌تواند از پس سخت‌ترین وظایف حمل و نقل بر آید. كامیون ده چرخ در ایران بیشتر با نام كامیون باری ده چرخ ولوو شناخته می‌شود و برای حمل هر نوع باری در سطح شهر مثل میوه‌جات در تره‌بارها و یا آهن‌آلات و مصالح ساختمانی در ساخت و ساز به كار می‌رود. البته نسخه حمل و نقل جاده‌ای این كامیون، بسیار پرطرفدارتر است.
مشخصات فنی كامیون باری ده چرخ چیست؟ وقتی صحبت از حمل و نقل بین شهری می‌شود، كامیون باری ده چرخ ولوو حداكثر توانایی فنی لازم در شرایط جاده را دارد. این كامیون از قاب انعطاف‌پذیری برخوردار است كه به لاستیك‌ها این امكان را می‌دهد تا با خیالی راحت از زمین‌های بسیار ناهموار عبور كنند. رانش لاستیك‌ها در كامیون باری ده چرخ ولوو عالی است و اصطلاحاً چسبندگی بسیار خوبی بر روی زمین دارد.
این كامیون اغلب می‌تواند با تمام چرخ‌ها حركت كند. ظرفیت بارگیری ولوو باری ده چرخ حدود ۱۰ تن است. ولوو ده چرخ باری از یك موتور دیزل توربوشارژر ۹.۶ لیتری ولوو بهره می‌برد كه ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. نگهداری و سرویس این كامیون به دلیل داشتن موتور شش سیلندر دیزلی و وزن خالص ۱۴۵۰۰ كیلوگرم بسیار راحت است.

Top