باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان رشت -حمل بار از مشهد به شهرستان بندر انزلی-حمل بار از مشهد به شهرستان لاهیجان



هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان رشت -حمل بار از مشهد به شهرستان بندر انزلی-حمل بار از مشهد به شهرستان لاهیجان وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به كرمان می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان رشت -حمل بار از مشهد به شهرستان بندر انزلی-حمل بار از مشهد به شهرستان لاهیجان وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

شیوه درست حمل بار چگونه است؟
در دید اول به نظر می رسد باربری و حمل بار كار بسیار آسانی می باشد كه هر فردی قادر به انجام آن است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید كه چنین فكری می كنید ، توصیه می‌كنیم كه این مقاله را تا آخر مطالعه نمایید.
واقعیت این است كه باربری مانند هر شغل دیگری به تخصص و تجربه بسیار زیادی احتیاج دارد. اما متاسفانه بعضی افراد آن را ساده قلمداد می كنند و به همین علت در هنگام حمل بار به خودشان و یا اسباب و وسایل خود آسیب می‌رسانند.اگر این اثاث و لوازم حساس باشند یا ارزش زیادی داشته باشند مشكل چند برابر خواهد شد. پس لازم می دانیم كه در این مقاله به صورت كامل نكاتی را برای مشتریان عزیز توضیح دهیم كه به آنها در درك شیوه صحیح حمل و نقل بار كمك كند.
نكاتی در مورد باربری و حمل بار به صورت صحیح :
• قبل از شروع باربری وسایل مورد نیاز را تهیه كنید. اقلامی مانند چسب، قیچی، كاتر و مواردی از این قبیل را قبل از شروع به كار حمل بار یا بسته بندی تهیه كنید و در جای مشخصی بگذارید.
• هرگز برای بلند كردن بار ها به كمر خود فشار نیاورید. بهترین و مناسب ترین مدل بدن برای بلند كردن وسیله های سنگین این است كه در حالت نیمه نشسته بر روی پاهای خود قرار گرفته و جسم را به بدن خود نزدیك كنید.
• از چرخ‌های حمل بار استفاده كنید. بار ها را به تنهایی جا‌به‌جا نكنید. بالابرها و آسانسورها گزینه های خوبی برای حمل بار می باشند. مراقب وزن بیش از حد بار باشید.
• وسایل و اثاثیه را متعادل بلند و جا به جا كنید. هرگز چندین جعبه سنگین را برای بلند كردن بر روی یكدیگر قرار ندهید. این عمل تعادل را به هم می ریزد. بار ها را تا جایی كه برای شما قابل حمل و نقل است بلند كنید و به گونه ای حركت كنید كه در هر لحظه بتوانید جلوی پای خود را بدون مشكل ببینید.
• درمورد تعدادی از جعبه‌ها باید بیشتر مراقب باشید. جعبه‌های محتوی مایعات و یا ظرف های شكستنی را با دقت بیشتری حمل كنید. دقت كنید تا زمین نخورید. برخی سطوح شیبدار هستند و برخی دیگر لغزنده. در هنگام راه رفتن بر روی این سطح ها بیشتر دقت كنید.
• اگر نمی‌توانید به تنهایی وسایل را از روی زمین جا به جا كنید به خود فشار بیش از حد وارد نكنید. از چند نفر بخواهید كه شما را كمك كنند.
• روز جا به جایی لوازم یا اثاث منزل، لباس راحت و مخصوص كار بپوشید. در این صورت دغدغه پاره شدن و خراب شدن و یا كثیف شدن لباس‌هایتان را نخواهید داشت.
• اگر فكر می‌كنید بلند كردن وسایل سنگین برایتان سخت است، آنها را بر روی زمین جا به جا كنید.
• داخل اتومبیل حمل بار (وانت،نسیان یا خاور و...) را با پتو و یا موكت كاملا بپوشانید. برای مراقبت از پایه‌های صندلی و مبل ها آنها را درون ماشین باربری مجهز به وسایلی مانند پتو و یا موكت حمل و نقل كنید.
• اگر وسایل شما خودشان جعبه مخصوصی دارند می‌توانید آنها را با آن ها به خود درون جعبه بزرگتری كه برای باربری مناسب است، قرار دهید.
بطور كلی با رعایت این اصول در باربری علاوه حفظ سلامت و امنیت بار، از آسیب رسیدن به خود ، اطرافیان و زخمی شدن دیوارها و لوازم دیگر هنگام حمل بار تا حد زیادی جلوگیری خواهید نمود.ضمن اینكه حمل برخی از اثاث منزل مانند یخچال های ساید بای ساید ، مبلمان بزرگ و حساس ، پیانو و... نیاز به دقت و تجربه مضاعف دارد.
هزینه حمل بار از مشهد به گیلان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top