باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند



هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به كرمان می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

تریلی یكی از انواع كامیون های جاده ای است. حداقل یك بار نام آن را شنیده اید. البته شركت های حمل و نقل و همه كسانی كه در زمینه حمل و نقل فعالیت می كنند با انواع، ظرفیت و ابعاد آنها كاملاً آشنا هستند. این وسایل نقلیه در واقع یكی از انواع كامیون ها هستند و برای حمل بارهای سنگین در جاده یا حمل و نقل بین المللی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولاً توانایی حمل 24 تن را دارند.

تریلی چیست؟

تریلی یكی از انواع كامیون های جاده ای است. حداقل یك بار نام آن را شنیده اید. البته شركت های حمل و نقل و همه كسانی كه در زمینه حمل و نقل فعالیت می كنند با انواع، ظرفیت و ابعاد آنها كاملاً آشنا هستند. این وسایل نقلیه در واقع یكی از انواع كامیون ها هستند و برای حمل بارهای سنگین در جاده یا حمل و نقل بین المللی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولاً توانایی حمل 24 تن را دارند.

انواع تریلی

1) كمپرسی: كمپرسی در واقع یك كامیون اتاق‎‌دار است كه در آن قسمت حمل بار یا اتاق بار توسط جك بالابر جابجا می شود و بدین ترتیب محموله خود را تخلیه می كند. از كمپرسی‌ها به طور كلی برای انتقال مواد عمده مانند گندم، كنجاله، ذرت، دانه های سویا، چغندر، دانه های روغنی و یا حمل و نقل مواد معدنی و مواد معدنی غیر آلی مانند شن، گچ، مواد اولیه سیمان، بوكسیت، پوكه معدنی و ماسه سنگ، خاك رس، ذغال سنگ، خاك نسوز، جوش خرد شده، قیر، آسفالت و … استفاده می شود. در مواردی كه بار باید سریع تخلیه شود، استفاده از كمپرسی بسیار عالی است.

2) ترانزیت: تریلی های ترانزیت نوعی است كه برای حمل بار بین جاده ها در مسافت های طولانی استفاده می شود. محفظه حمل بار توسط چادری پوشیده شده است كه در برابر نفوذ باد و آب مقاوم است.

3) كفی: قسمت بار در تریلی های كفی بدون بدنه و سقف است. از كفی عمدتا برای حمل بار هایی مانند تیرآهن، میلگرد و غیره استفاده می شود. كف آن از چوب چند لایه، مخصوصاً ضد آب با روكش ساخته شده است كه با ورق های صاف و محكم پوشانده شده است. قطعات فلزی از فلزات با استحكام بالا مانند فولاد ساخته شده اند كه توانایی حمل بارهای سنگین را برای آن ها فراهم می كند.

4) یخچال دار: از تریلی‌های یخچال دار برای حمل و نقل مواد غذایی با كامیون استفاده می شود. این تریلرها دارای یخچال و فریزر و سیستم تهویه قابل تنظیم در محفظه بار خود هستند. بنابراین از تریلی‌های یخچال دار برای حمل انواع گوشت منجمد یا محصولات آبزی استفاده می شود.

5) تریلی لبه دار: تریلی‌های لبه دار (بغل دار) در انتها و اطراف خود دیواره دارند و به طور كلی از لبه دار ها برای حمل كالاهایی كه بسته بندی خاصی ندارند مانند شن و ماسه استفاده می كنند.

6) تریلی تیغه: تریلری تیغه یا كانتینر بر توسط تیغه یا محور به دو نیمه مساوی در قسمت بار تقسیم می شود. از این نوع تریلی‌ها برای حمل كانتینر و مخازن گاز و روغن استفاده می شود.

7) تریلی بغل بازشو: تریلی‌های باز شو جانبی در كنار خود دارند و بارگیری از دو طرف اتاق بار انجام می شود. استفاده از این نوع تریلی برای حمل بارهای طولانی بهتر است.

8) تریلی 40 فوت: از تریلی‌های 40 فوتی برای حمل كانتینرهای 40 فوت یا 12 متری استفاده می شود كه حاوی كالاهای وارد شده از بنادر است كه در آن تریلر فقط كانتینر حاوی كالا را به حركت در می آورد و در مقصد، بار با آن تحویل داده می شود.

9) تریلی بونكر: این یك تریلی بدون شاسی است كه بدنه آن از مخزن فلزی بسته و استوانه ای شكل تشكیل شده است. مكانیزم عملكرد بونكر بر اساس بارگیری نیروی ثقل و تخلیه بار تحت هوای فشرده است، برای این منظور در مخزن، تجهیزات و شیرآلات لوله كشی نصب می شود كه هوا را فشرده و به لوله ها می فرستد.

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top