باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند



هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به كرمان می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

انوع خاور باربری
خاور روباز
خاورهای روباز را می توان به عنوان اولین مدل تولید شده در كمپانی مرسدس بنز نامید. این خاورها در ابتدا برای حمل بارهایی استفاده می شدند كه از حساسیت كمتری برخوردار بودند. در سال های بعد نوع مسقف ، بغل باز و …. نیز تولید شد . از خاورهای روباز می توان برای حمل مصالح ساختمانی و فلزات استفاده كرد. زیرا تكان و جنبش آن ها در حین حمل هیچ گونه آسیبی را متوجه آن ها نمی كند. تردد خاورهای روباز درون شهر ممنوع است و فقط برای تردد جاده ای و بین شهری از آن ها استفاده می شود.
خاور مسقف
خاورهای مسقف كه از دیگر انواع خاور باربری به شمار می روند بر خلاف خاورهای روباز ، سرپوشیده هستند و از متریالی مانند پارچه و فلز برای پوشاندن سقف آن ها استفاده شده است. حمل و نقل بارهایی كه از حساسیت زیادی برخوردارند وظیفه این نوع از خاور است. نكته جالبی كه در خصوص خاورهای مسقف وجود دارد این است كه درون اتاق آن ها توسط ابزارهای ضربه گیر پوشانده شده است تا بار در حین حمل دچار آسیب و ضربه نشود. وسایل منزل ، وسایل شكستنی ، مبلمان و …. از این دست وسایل به شمار می روند.
خاور مسقف می تواند درون شهر تردد كند اما اغلب در ساعات خلوت كه ماشین های سبك و سواری در سطح شهر كمتر هستند. زیرا خاور از نظر ابعاد بزرگ تر از ماشین های سواری است و كوچك ترین بی احتیاطی توسط راننده و سرنشینان باعث به وجود آمدن خسارت مالی و جانی خواهد شد. خاورهای مسقف از نظر فنی نیز با سایر خاورها متفاوت هستند. به طور مثال فنربندی و جلوبندی این خاورها به نحوی طراحی و تولید شده است كه می تواند از ضربات وارد شده بر اثر دست اندازهای جاده ای جلوگیری به عمل آورد.
شركت ها و موسسات باربری بین شهری كه رضایت مشتری برای آن ها و سلامت بارشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ترجیح می دهند از خاورهای مسقف برای حمل بار مشتریان استفاده كنند تا بار به سلامت به مقصد برسد. حداكثر ظرفیت خاورهای مسقف ۳ تن است.
خاور كمپرسی
حتما خاورهای كمپرسی را در مناطقی كه ساختمان سازی انجام می دهند دیده اید. ساختار این نوع از وسایل حمل و نقل به نحوی است كه بار آن ها به وسیله كمپرسی بارگیری و تخلیه می شود. وجود یك جك هیدرولیكی در بخش بار خاور باعث می شود كه اتاق از جلو بلند شود و بار از انتهای خاور تخلیه شود. بارهایی مانند شن ، ماسه ، خاك و … جزو بهترین گزینه هایی هستند كه می توان آن ها به كمك خاور كمپرسی جابجا كرد.
خاور بغل بازشو
برخی از بارها به دلیل ساختاری كه دارند باید به طور عرضی بارگیری شوند و نمی توان آن ها را از ابعاد دیگری بارگیری كرد. وسایلی مانند مبلمان و وسایل اداری جزو این دسته محسوب می شوند. خاورهای بغل بازشو كه از انواع خاور باربری به شمار می روند این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید درب هایی كه در اطراف اتاقك تعبیه شده اند را باز كنید و از آن جا اقدام به بارگیری وسایل كنید. تخلیه بار نیز بی دردسر صورت می گیرد و هیچ گونه آسیبی به بار نخواهد رسید.
خاور یخچالی
حتما تا به حال نام خاور یخچالی را شنیده اید. از این خاورها اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می كنند . زیرا سیستم آن ها به نحوی طراحی شده است كه درون اتاقك دارای سیستم سرد كننده می باشد. حمل بارهایی مانند میوه ، گوشت ، غذا ، لبنیات و تره بار به وسیله این یخچال ها انجام می پذیرد. وجود سیستم خنك كننده باعث می شود تا دمای درون اتاق به میزان دلخواه ثابت بماند و بر اثر گذر زمان گرم و باعث فاسد شدن مواد غذایی نشود.
خاور اتاق بزرگ
خاورهای اتاق بزرگ یكی دیگر از انواع خاور باربری هستند كه به دلیل اتاق بزرگی كه دارند این نام بر آن ها نهاده شده است. وجود یك كشنده قوی و مدرن تر باعث می شود تا بتواند بارهایی با وزن بیشتر را حمل كند. ابعاد خاورهای اتاق بزرگ بیشتر از سایر خاورها می باشد و ارتفاعی در حدود ۸ متر و پهنایی به میزان ۲ متر دارند.
خاور معمولی
خاورهای معمولی دارای ابعادی كمتر از سایر خاورها هستند و می توان برای حمل بارهایی تا وزن ۴ تن از آن ها استفاده كرد. به عبارتی گفته می شود كه خاورهای معمولی مقدار كمی از وانت بزرگ تر هستند و دارای دو محور و شش چرخ می باشند. بارهایی كه از حساسیت زیادی برخوردار نیستند توسط این نوع از خاورها حمل می شوند.
خاور بادسان
خاور بادسان از دیگر تولیدات كمپانی مرسدس بنز است كه گزینه مناسبی برای حمل و نقل بارهای سنگین و نیمه سنگین به شمار می رود. خاورهای بادسان یا ۹۱۱ قابلیت تردد درون شهر دار دارند و از نظر ارتفاع می توان ابعادی حدود ۵ متر و پهنایی حدود ۲ متر برای آن ها در نظر گرفت. ظرفیت بادسان ها حداكثر ۶ تن است.
هزینه حمل بار از مشهد به نهاوند با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top