باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به ملایر با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند



هزینه حمل بار از مشهد به ملایر با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به ملایر با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به ملایر با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به كرمان می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان همدان -حمل بار از مشهد به شهرستان ملایر-حمل بار از مشهد به شهرستان نهاوند وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به ملایر با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به ملایر با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

تاریخچه ی كامیونت
شركت مرسدس بنز در سال 1959كامیونی به نام كامیون كامیونت طراحی كرد كه به یك وسیله‌ی حمل‌ونقل محبوب جاده‌ای تبدیل شد. هدف این شركت توسعه‌ی سطح تولید و فروش محصولات سنگین‌وزن بود.
به دلیل محبوبیت این كامیون در بین رانندگان جاده‌ای تعداد زیادی از آن را به كشورهای مختلفی ازجمله آمریكای جنوبی ، آفریقا و كامیونتمیانه صادر كردند. این كامیون در قرن بیستم طراحی و تولید شد كه در كنار حمل كالا ، در جابه‌جایی مواد سنگین برای آتش‌نشانی نیز مورداستفاده قرار گرفت.
مرسدس بنز با تولید كامیون Kurzhauber توانست توجه صنایع خودروسازی برخی از كشورهای جهان را به خود جلب كند كه باعث شد میل به تولید و عرضه‌ی این نوع كامیون بیشتر شود. در طی این سال‌ها كامیون Kurzhauber دست‌خوش تغییراتی شد كه برای بهبود عملكرد فنی و تجاری این كامیون تلاش‌هایی انجام گرفت البته این تلاش‌ها به سرانجام نرسید و تولید این كامیون در سرتاسر جهان به‌غیراز یك كشور متوقف گردید.
گروه صنعتی كامیونت در سال 1966 در ایران با شركت‌های ایران‌خودرو دیزل رسماً فعالیت خود را شروع كرد. در اوایل تولید خودرو، گروه صنعتی كامیونت روزانه تنها یك كامیون تولید می‌كرد كه باگذشت زمان از این محصول استقبال كردند و این شركت توانست گسترش پیدا كند.
اما امروزه تولید كامیونت در شركت‌های ایران خودرو و دیزل به مرز صفر رسیده است و می‌توان گفت كه تولید كامیونت در خطوط تولید ایران‌خودرو و دیزل متوقف‌شده است.
تعریف كامیونت
می‌توان گفت كه كامیونت معانی متفاوتی دارد ولی استفاده از كلمه‌ی كامیونت بدون پسوند یا پیشوند به عنوان كامیون حمل بار شناخته می‌شود. در بازار، كامیونت‌ها با لفظ كامیونت شناخته می‌شوند كه این نوع كامیون‌ها به دلیل ظرفیت بار مناسب و ابعاد آن‌ها از محبوبیت بالایی نسبت به سایر ماشین‌های باربری برخوردارند.
این كامیون جزو وسایل باربری نیمه سنگین حساب می‌شود. كاربرد اصلی این نوع ماشین ها بیشتر برای اسباب كشی منازل می باشد. در سال‌های گذشته استفاده از كامیونت 608 برای جابه‌جایی كالا و یا اثاث منزل بیشتر مرسوم بود كه با گذر زمان این ماشین جای خود را به ماشین‌های نیمه سنگین مانند كامیونت هیوندای و ایسوزو داده است . این نوع ماشین‌ها سرعت و كیفیت بالاتری نسبت به كامیونتهای قدیمی دارند.
تناژ بارگیری كامیونت چقدر است؟
می‌توان گفت كه بیشترین وزنی كه یك كامیونت می‌تواند بارگیری كند بین 3 تا 8 تن است كه به نوع كامیونت و بار بستگی دارد.
كامیونت باری در چه مواردی استفاده می‌شود؟
كامیونت باربری اكثراً در صنعت حمل‌ونقل برای جابه‌جایی بار و اثاثیه منزل با توجه به وزن بار مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای توزیع بار، شركت‌های پخش معمولاً از كامیونت ایسوزو و كامیونت هیوندای استفاده می‌كنند كه با توجه به نوع بار، از اتاقك متفاوت و متناسب با بار خود استفاده می‌كنند.
انواع كامیونت بنز
كامیونت ها با توجه به قدرت كشندگی، ابعاد و نوع قسمت حمل بارشان به چند دسته تقسیم می شوند:
كامیونت روباز
كامیونت مسقف
كامیونت كمپرسی
كامیونت بغل بازشو
كامیونت یخچالی
كامیونت لبه‌دار
كامیونت ۵.۵ متری
كامیونت ۶ متری
كامیونت ۷ متری
كامیونت كانكسی
كامیونت ۶۰۸
از كامیونت برای جابه‌جایی كالا كه از حساسیت كمتری در زمان جابه‌جایی بار برخوردارند استفاده می‌شود كه این كالاها شامل سبزی‌ها و میوه‌جات، بار، فلزات، مصالح ساختمانی و…. می باشد.
هزینه حمل بار از مشهد به ملایر با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top