باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان كرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت



هزینه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان كرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

 هزینه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به كرمان می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان كرمان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

تریلی یا به عبارت صحیح‌تر تریلر معادل و برگرفته از واژه Trailer در زبان انگلیسی است. انواع بارگیرهای غیرثابت و قابل جدا شدن از كشنده (كله كامیون) با توان حمل بیش از 15 تن بار در دسته تریلی‌ها قرار می‌گیرند.
در تمامی كشورها تریلی یكی از پركاربردترین ماشین‌های حمل بار جاده‌ای است. امروز محموله‌های مختلفی از فراورده‌های نفتی و شیمیایی گرفته تا محصولات خوراكی و اقلام مصرفی توسط انواع مختلف بارگیرها مانند تریلرهای كفی، كمپرسی، تانكر، چادری و.. حمل می‌شوند.
تریلی كفی
تریلی كفی ساده‌ترین و رایج‌ترین نوع كامیون است كه با وجود تنوع كم، قابلیت حمل طیف وسیعی از كالاها را دارد. تریلی كفی یك ﺑﺎرﮔﯿﺮ ﻏﯿﺮﺛﺎﺑت و ﺑﺪون دﯾﻮاره اﻃﺎق ﺑﺎر است، این ویژگی دسترسی به تمامی سطح مورد نیاز جهت بارگیری را امكان‌پذیر می‌كند.
تریلرهای كفی دارای كف پوشیده‌‌ای از جنس چوب چند لایه با روكش ضدآب و ضدخش هستند. در ساخت قطعات تریلی كفی از فلزات مقاوم و محكمی مانند فولاد استفاده می‌شود به همین دلیل تریلی كفی توانایی حمل بارهای سنگین را دارد.
كاربرد تریلی كفی
بارهای سنگین با حجم بالا
محموله‌هایی با ارتفاع غیراستاندارد
انواع مختلف آهن آلات از قبیل میلگرد، تیر آهن و مقاطع فولادی
كیسه‌های جامبو
تریلی ترانزیت یا تریلی چادری
این بارگیر غیرثابت دارای دیواره‌های كوتاه و میله‌های فلزی محافظ است كه با یك چادر از جنس پلمیر مسقف می‌شود. از آنجا كه برای حمل بارهای گمركی اغلب از تریلی‌های چادری استفاده می‌شود به آن‌ها تریلی ترانزیت هم گفته می‌شود.
انواع تریلی ترانزیت
تریلی‌های چادری معمولا دو محور یا سه محور هستند.
چادر تریلی‌ها دو نوعند: ثابت و كشویی.
محل بازگشایی چادر برای بارگیری در هر نوع می‌تواند از بغل یا از سقف باشد. به عبارتی می‌توان چادر تریلی‌ها را در ۴ گروه دسته‌بندی كرد:
تریلی چادری سقف و بغل كشویی دو محور
تریلی چادری سقف و بغل كشویی سه محور
تریلی چادری سقف و بغل ثابت دو محور
تریلی چادری سقف و بغل ثابت سه محور
كاربرد تریلی ترانزیت
كالا‌های بسته‌بندی شده در كارتن و جعبه
كالا‌های بسته‌بندی شده در پالت‌های چوبی و فلزی
كیسه‌های بزرگ
بارهای حجیم فاقد بسته‌بندی
تریلی تیغه یا كانتینربر
این بارگیر غیرثابت مشابه به تریلر كفی است با این تفاوت كه كمرشكن‌های دارای عرض بزرگتر، ارتفاع كمتر و تعداد محورهای بیشتری هستند. ارتفاع این بارگیر از پشت كشنده با یك پله ایجاد می‌شود، میزان فشاری كه وزن محموله بر محور‌ها و سطح جاده وارد می‌كند به كمك ارتفاع كوتاه تریلی كمرشكن كاهش می‌یابد.
معمولا تریلر‌های كمرشكن دو محور، سه محور و چهار محور هستند. از آنجا كه برای حمل بارهای سنگین و یا محموله‌هایی با ارتفاع‌های غیراستاندارد از تریلرهای كمرشكن استفاده می‌شود، هنگام رانندگی رعایت نكات ایمنی و قوانین ترافیكی ضروری است.
كاربرد تریلی كمرشكن
خودروهای سنگین
خودروهای راهسازی
تجهیزات صنعتی
هزینه حمل بار از مشهد به سیرجان با تریلی با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top