باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت



هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به كرمان می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

در صنعت حمل و نقل با انواع كامیون باربری سروكار داریم كه هر كدام از آن ها دارای كاربرد منحصر به فردی هستند. كامیون ها جزو وسایل باربری هستند كه دارای مدل ها و تنوع زیادی هستند. به همین دلیل در این مطلب به بررسی انواع كامیون باربری و شركت حمل و نقل بین شهری و بیان خصوصیات آن ها می پردازیم.
انواع كامیون باربری دارای چه ویژگی هایی هستند ؟ كامیون های جزو ماشین هایی هستند كه برای حمل بار از آن ها استفاده می شود. بارهایی با وزن های مختلف باید توسط انواع متفاوتی از كامیون حمل شوند زیرا هر كدام از آن ها دارای ظرفیت و گنجایش خاصی هستند . جالب است بدانید كه انواع كامیون باربری در كشور ایران قابل استفاده است كه برخی از آن ها مناسب برای باربری درون شهری و برخی دیگر مناسب برای باربری بین شهری می باشد. از نوع خاصی از كامیون نیز می توان به عنوان ماشین آتش نشانی استفاده كرد.
كامیون ها بر اساس فاكتورهایی همچون محور ، ظرفیت ، نوع چرخ ها ، روش تخلیه بار و … تقسیم بندی می شوند كه قطعا در پایان این مطلب اطلاعات شما در این باره افزایش پیدا خواهد كرد. پس با ما همراه باشید.
انواع كامیون باربری | تقسیم بندی بر اساس ظرفیت و محور
1) خاور: خاور نام دیگر كامیونت است. خاور جزو ماشین هایی محسوب می شود كه قابلیت تردد درون شهری را دارند. حداكثر میزان باری كه توسط آن ها جابجا می شود ۳ تن است. ابعاد خاور از كامیون كوچك تر و از وانت بزرگ تر است. تعداد محور این نوع از ماشین باربری ۲ عدد و دارای ۶ چرخ می باشد. خاور در نوع دیگری به نام ” خاور اتاق بزرگ ” نیز وجود دارد كه با وجود ۲ محور و ۶ چرخ توانایی حمل بار به میزان ۱۰ تن را دارد.
2) كامیون : كامیون ها دارای دو نوع جفت و تك هستند كه هر كدام از آن ها دارای ابعاد مشخص و ظرفیت معینی هستند. كامیون های تك اغلب در خارج از شهر تردد می كنند زیرا ابعاد بزرگی دارند و باربری درون شهری می تواند برای ماشین های سواری یا عابرین پیاده خطر آفرین باشد. كامیون های جفت محور ابعاد بزرگ تری نسبت به كامیون ها تك دارند كه دارای ۳ محور و ۱۰ چرخ می باشد و قابلیت حمل بار تا ۱۰ تن را دارند.
3) 18 چرخ: تریلی ها نوع دیگری از كامیون باربری محسوب می شوند كه نمونه های مختلفی دارند. یكی از مشهورترین آن ها ۱۸ چرخ است كه ساختاری دو قسمتی دارند. ۱۸ چرخ دارای بخشی برای بارگیری است كه توسط یك مفصل به سر تریلی وصل می شود. اگر قصد حمل و نقل بارهایی بسیار سنگین و حجیم دارید تریلی های ۱۸ چرخ گزینه مناسبی برای شما به حساب می آیند.
4) كمرشكن : كمرشكن یكی از انواع تریلی محسوب می شود اما ساختار قوی تری نسبت به آن دارد. معمولا از این ماشین در صنعت راه سازی و ماشین آلات مربوط به آن استفاده می شود. سیستم داخلی و خارجی كمرشكن موجب می شود تا گزینه مناسبی برای حمل و نقل نباشد اما زیر مجموعه این نوع از ماشین ها حساب می شود.
5) كامیون 911: 911 یكی از انواع كامیون باربری است كه اگر بخواهیم آن را با ماشین های دیگر قیاس كنیم باید بگوییم كه بین خاور و كامیون های تك قرار می گیرد و برخی از ویژگی های آن ها را نیز دارد . اغلب راننده ها و شركت های باربری از ۹۱۱ استفاده می كنند زیرا كارآیی خوبی دارد و در مسافت های طولانی دوام می آورد.
خیلی از افراد هنگام انتخاب ماشین مناسب برای باربری نگران قیمت آن هستند و یا برای آشنایی با انواع كامیون باربری میخواهند اطلاعات كامل و دقیقی را در كمترین زمان و به آسانی در اختیار داشته باشند. اگر شما هم به این امكانات احتیاج دارید میتوانید با كارشناسان ما در مجموعه باربری مشهد تماس بگیرید و در هر زمان و مكانی اطلاعاتی كه میخواهید را كسب كنید.
هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با ده چرخ با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top