باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت



هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به كرمان می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان سیرجان -حمل بار از مشهد به شهرستان رفسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان جیرفت وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

باربری به صورت ها مختلفی تعریف می شود كه اساس همه ی این تعریف به تعریف خلاصه ی جابجا كردن و حمل وسایل مربوط می شود . اما به طور دقیق می توان تعریف آن را به صورت زیر مطرح نمود :
به طورعمومی به معنای جابجا كردن وسایل چه وسایل منزل و چه وسایل یك اداره یا سازمان می باشد . همچنین می توان گفت به معنای جابجا و منتقل كردن وسایل از یك مكان به مكان دیگر است.
در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع ماشین های باربری به صورت كامل بپردازیم. یكی از مهم ترین موارد در هنگام باربری از شهری به شهر دیگر و یا در هنگام اسباب كشی انتخاب ماشین حمل بار مناسب است.برای این كار شما باید آشنایی نسبی با ماشین های باربری داشته باشید تا بهتر بتوانید در هنگام باربری ماشین حمل بار متناسب با نیاز خود را انتخاب كنید.
انواع ماشین حمل بار از نظر میزان بار چیست؟ انواع ماشین‌های حمل بار به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:
1) ماشین باربری كوچك و سبكمانند وانت، وانت پراید، و وانت پیكان.
2) ماشین حمل بار نیمه سنگینمانند كامیون، خاور، هیوندا، ماشین باربری ایسوزو، و كامیونت.
3) ماشین حمل بار سنگینمانند تریلی، ترانزیت، ده تن، كفی، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تن، چادری سه محور، كفی، كمپرسی، و تریلی تانكر فاو.
كامیون: كامیون یكی از وسایل نقلیه موتوری است كه دارای مدل های متفاوت میباشد، كامیون ها برای حمل و نقل بارهای سنگین مورد استفاده قرار میگیرد كه از جمله مهم ترین آنها ترانزیت كالا با كامیون میباشد، ظرفیت كامیون ها به نسبت یكدیگر متفاوت است، ظرفیت آنها از شش تا چهل تن و یا به بالا میرسد، این ماشین آلات بخش عمده حمل نقل زمینی هر كشور را بصورت داخلی و بین المللی بر عهده دارند.
خاور: وسیله نقلیه باری است كه اتاق راننده و اتاق بار به‌صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یك شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن یا كمتر از ۶ تن است.
تریلی: یكی از انواع ماشین‌های حمل بار جاده‌ای تریلی است. این خودرو ها درواقع یكی از انواع كامیون به شمار می‌روند و برای حمل بار سنگین در سطح جاده و یا حمل‌ونقل‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا تریلی ها توانایی حمل بار تا ۲۴ تن را دارند.
كامیونی كه با نام خاور از آن نام برده می شود محصول شركت مرسدس بنز بوده و نام كامل آن مرسدس بنز اپی ۶۸۰ می باشد. تولید اولین خاور نیز به سال ۱۹۶۵ میلادی باز می گردد. با ورود این كامیون مكعبی به بازار كشورمان گروه صنعتی خاور (زیرمجموعه ی ایران خودرو) مسئولیت مونتاژ و عرضه آن را به عهده گرفت و این كامیون ها در ایران به خاور معروف شدند.
انواع خاور و كامیونت چیست؟ كامیونت ها و خاورها معمولا تا ۶ تن ظرفیت حمل بار دارند و بسته به نوع بار مدل های مختلفی از آنها در بازار موجود می باشد. مدل های مختلف خاور و كامیونت ها بصورت زیر است:
1) خاور روباز: كامیونت های رو باز اولین نوع كامیونت و خاور هستند كه برای بارهایی كه حساسیت و مراقبت كمتری هنگام جابجایی نیاز دارند اختصاص دارند؛ میوه و تره بار، مصالح ساختمانی، فلزات و غیره.
2) خاور مسقف: این كامیونت ها معمولا با روكش پارچه ای یا سقف فلزی محافظت مناسبی از بارهای خود ارائه می دهند. بارهای كه در خاورهای مسقف قرار می گیرند عموما وسایل حساسی هستند كه به مراقبت بیشتری نیاز دارند مانند مبلمان، وسایل منزل، لوازم اداری و غیره. معمولا درون این كامیونت ها با موكت و ابزار ضربه گیر پوشانده شده است تا صدمه ای هنگام حمل و نقل به ابزار وارد نشود.
3) خاور كمپرسی: كمپرسی، ماشین هایی هستند كه در قسمت بار به یك جك هیدرولیكی مجهز شده اند، این جك كمك می كند كابین بار از جلو بلند شود و بار از انتهای آن سرازیر شود. اكثرا از این خاورها برای حمل و نقل موادی مثل شن، ماسه، سنگریزه استفاده می كنند.
4) خاور بغل بازشو: خاورهای بغل بازشو به درب هایی در اطراف مجهز شده اند. وسایلی مانند مبلمان و بعضی اسباب اداری به دلیل ابعاد خاص خود نیاز دارند كه به شیوه عرضی سوار كامیونت شوند. برای حمل و نقل مناسب، سوار كردن و پایین آوردن بی دردسر این نوع بارها كامیونت های بغل بازشو توصیه می شوند.
5) خاور یخچالی: خاورهای یخچالی همانطور كه از نامشان پیداست به یك سردخانه مجهز است كه دمای مواد درون خود را تنظیم می كند. این كامیونت ها برای حمل و نقل موادی استفاده می گیرند كه امكان خرابی و فساد آنها در گرما و هوای شرجی زیاد است؛ گوشت، مواد منجمد و غیره.
هزینه حمل بار از مشهد به كرمان با خاور با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top