باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به اردكان با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردكان



هزینه حمل بار از مشهد به اردكان با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به اردكان با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردكان وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به اردكان با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به یزد می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردكان وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به اردكان با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به اردكان با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

انواع كامیونت در ایران چه نام دارد؟
كامیونت فاو
اولین كامیونتی كه قصد توضیح درباره آن را داریم فاو می باشد، این كامیونت به توجه به وزن سیكی كه دارد معمولا برای حمل بارهای درون شهری استفاده می شود. در این كامیونت از آپشن های بسیار مناسبی همراه با تكنولوژی های روز دنیا نیز استفاده می شود و تمامی این موارد در كنار سبب كارایی بالای آن برای حمل و نقل جاده های درون شهری شده است.
این كامیونت محصولی از برند چینی فاو می باشد كه چندین سال است در این زمینه فعالیت دارد و موفقیت های بسیاری كسب كرده است. در میان كامیونت هایی كه محصول این كمپانی می باشد مدل كامیونت فاو 6 تن فروش های بسیار زیادی داشته است و به نوعی پر فروش ترین محصول این كمپانی می باشد. این كامیون با نام تجاری تایگر نیز به فروش می رسد.
در حال حاضر نیز كامیونت فاو تایگر در سطح كشور جز. بهترین مدل ها می باشد. این كامیونت دارای موتور قدرت مند كامنزisf با توان 140اسب بخار و مجهز به اینتر كولر و گیربكس 6 دنده دستی زداف zf می باشد. كامیونت فاو با داشتن این مشخصات در سطح جهانی در حال رقابت با سایر هم رده های خود می باشد.
مزایا كامیونت فاو
این كامیونت نمونه ای از بهترین كامیونت برای حمل و نقل جاده ای می باشد كه توجه بسیاری از رانندگان را به خود جلب كرده است، با توجه به اینكه بیشتر رانندگان خودرو های سنگین به دنبال ماشین هایی هستند كه راحتی بسیاری برای آن ها ایجاد كند و در سفر های جاده ای و مسافت های طولانی مدت اذیت نشوند بنابراین كامیونت فاو گزینه مناسبی برای آن ها می باشد.
كامیونت فاو 6تن دارای مزایا و آپشن های بسیار زیادی می باشد كه سبب شده است در مقایسه با دیگر هم رقیبان خود بیشتر جلوه كند و رقابت بسیار بالایی با آن ها دارد؛ طی صحبتی كه با خریداران این كامیونت داشته ایم به این نتیجه رسیدیم كه بیشتر رانندگانی كه به سمت خرید این مدل می روند به توانایی بالا و قدرت موتور آن علاقه مند می شوند و در كنار این موارد آپشن های موجود در آن نیز جذاب است.
در حال حاضر نیز این مدل از كامیونت در كشور ما به راحتی پیدا می شود، در صورتی كه علاقه مند به این مدل هستید پیشنهاد ما این است كه تنها از مراكز رسمی خرید نمایید تا كیفیت محصول خریداری شده تامین شود.
كامیونت ایسوزو
دومین كامیونی كه قصد صحبت درباره آن را داریم ایسوزو نام دارد، شركتی كه در ایران در خصوص واردات این كامیونت فعالیت دارد بهمن دیزل نام دارد، این شركت تاكنون مدل های بسیاری از كامیونت های ایسوزو را وارد كرده است و هر ساله حجم بسیار زیادی از كامیونت ها توسط این كمپانی وارد بازار می شود.
این مدل از كامیونت بیشترین آمار فروش را در میان ماشین های نیمه سنگین داشته است و علاقه مندان بسیاری به سمت این مدل جذب می شوند.
این كامیونت از محصولاتی شركت ایسوزو می باشد كه با داشتن قابلیت های پركاربرد بسیاری توانسته است در لیست رده های برتر كامیونت ها قرار بگیرد؛ این مدل از كامیونت این قابلیت را دارد كه بار های مختلفی در وزن های متفاوت را حمل نماید.
مدل های مختلف كاموینت ایسوزو
همان طور كه اشاره كردیم این كامیونت در دسته مدل های ماشین های نیمه سنگین قرار دارد، كه در این میان با داشتن تنوع بسیار بالایی در تولیدات خود در وزن های 5تن، 6تن و 8 تن به بازار جهانی عرضه می شود.
بیتشری مدلی كه این میان استفاده می شود كامیونت 5 تن می باشد و حجم بالایی از معاملات برای این مدل انجام می شود، با توجه به این كه این مدل از كامیونت توانایی حمل بار كم تری نسبت به سایر مدل های خود دارد بنابراین قیمتی كه برای این مدل ارائه می شود كم تر از سایرین است كه در این شرایط كامیونت 6تن قیمت متوسطری دارد و در نهایت مدل 8تن با توجه به توانایی حمل بار بالا بالاترین قیمت را دارد.
حتما شما نیز تاكنون نام كامیونت های الوند را بسیار شنیده اید، این كامیونت كه همان كامیونت فوتون می باشد محصولی از گروه سایپا دیزل می باشد كه در دو مدل 6تن و 8تن به بازار خودرو عرضه می شود.
شركت فوتون كه كمپانی اصلی كامیونت های الوند می باشد فعالیت خود را از سال 1966 آغاز كرده است و با تلاش های بسیاری كه در ابتدای راه انجام داد توانست در مدت زمان كوتاهی عملكرد های بسیار مناسبی را از خود نشان دهد و در نهایت در سطح جهانی شناخته شد
در حال حاضر نیز این كمپانی در تلاش است كه به یكی از شركت های بین المللی تبدیل شود و با تولید محصولات متناسب با محیط زیست در رده كمپانی های برتر جهان قرار گیرد.
كامیونت الوند 6تن
این كامیویونت محصولی از گروه خودروسازی سایپا دیزل می باشد كه موفق شده است در پی آزمایش های جاده ای عملكرد مناسبی از خود نشان دهد، این كامیونت الوند جزو پرفروش ترین مدل های این كمپانی می باشد كه دلیل آن هم ظاهر بسیار زیبای آن و تجهیزات مناسبی است كه در این كامیونت به كار رفته است.
زمانی كه با مصرف كنندگان این مدل صحبت كردیم متوجه شدیم كه اكثریت آن ها رضایت بالایی دارند و با توجه به قیمت مناسب این مدل جزو پرفروش ترین ها می باشد (البته ممكن است با كمی افزایش قیمت روربرو شده باشد!).
كامیونت الوند 6تن معمولا در دو مدل یدون خواب و دارای خواب به فروش می رسد، با توجه به این توضیحات متوجه شدیم كه این مدل جزو برترین محصولات سایپا دیزل می باشد كه یا امكانات مثل جی پی اس و جای خواب سطح بالایی از رضایت های مشتریان را دارد.
كامیونت های بدون خواب این برای كاربرد های مختلفی مثل فلزی، تانكر آب، یخچال، زباله كش و انواع كاربری های دیگر به بازار ارائه می شود كه می توانید متناسب با نیاز خود هر یك از آن ها را تهیه كنید.
هزینه حمل بار از مشهد به اردكان با كامیونت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top