باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با كامیون با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردكان



هزینه حمل بار از مشهد به میبد با كامیون با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با كامیون با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردكان وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

 هزینه حمل بار از مشهد به میبد با كامیون با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به یزد می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردكان وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با كامیون با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با كامیون با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

كامیون چیست ؟
تعریفی كه ویكی پدیا از كامیون ارائه كرده به این شكل است : كامیون (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck یا Lorry)، یكی از وسایل نقلیه موتوری باری است كه قسمت بارگیر آن به صورت پیوسته به كشنده متصل است. از كامیون بیش‌تر برای ترابری كالا و مواد سنگین استفاده می‌شود و به‌عنوان ماشین آتش‌نشانی نیز از آن استفاده می‌شود. كامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند.
اما در تعریف تخصصی به وسیله نقلیه موتوری كه برای حمل و نقل زمینی بارهای سنگین استفاده میشود كامیون می گویند. كامیون ها دارای انواع مختلفی هستند كه بسته به نوع اتصال باركش , ظرفیت حجمی , ظرفیت وزنی بار در دسته بندی های متفاوت جای می گیرند. كمترین ظرفیت وزنی كه كامیونت ها حمل می كنند 3 تن است و این مقدار برای كامیون ها 6 تن می باشد. كه در ادامه به صورت دقیق تر و با جزئیات بیشتر به این مورد میپردازیم.
كامیون ها (trucks) ها و یا كشنده ها، جزو ماشین الات سنگینی هستند كه عمده كار آنها جابجایی و حمل بارهای سنگین می باشد. كامیون ها بر اساس قدرت، حجم میزان بار حمل شده، نوع چرخ، روش تخلیه و … تقسیم بندی می شوند.
دسته بندی انواع كامیون
برای دسته بندی كامیون ها وارد زیادی وجود دارند كه می توان بر اساس آنها دسته بندی را انجام داد. در این اینجا یكی از این دسته بندی ها را مشاهده میكنید:
از نظر اتصال مخزن و تراكتور: شاسی یكپارچه، نیمه تریلر، تمام تریلر.
از نظر روش تخلیه خاك: تخلیه از عقب، تخلیه از زیر، تخلیه از پهلو، تخلیه از جلو.
از نظر قابلیت استفاده از شبكه راه ها:جاده ای، خارج جاده ای.
از نظر نوع چرخ ها: چرخ لاستیكی، چرخ زنجیری.
ظرفیت كامیون ها: ظرفیت وزنی (تن)، ظرفیت حجمی (مترمكعب)، خط تراز آب، كوت شده (انباشته).
انواع ماشین های باربری و انواع كامیون
همانطور كه در ابتدای مطلب گفته شد ما در این مطلب می خواهیم انواع كامیون و سایر ماشین های باربری را به شما معرفی كنیم.
وانت بار :
درست است كه وانت جز كامیون نیست اما به عنوان كوچكترین وسیله نقلیه موتوری باری می توان به وانت اشاره كرد . معمولا برای حمل بارهای كوچك و سبك وانت بار ها به كار می آیند.
وانت نیسان :
وانت نیسان به صورت معمول به وانت های با ظرفیت بیشتر گفته می شود .این وسلیه باربری كه توانایی حمل بار تا ۲ تن را دارد. نكته ای كه باید به آن توجه داشته باشید این است همه وانت های با شاسی قوی مانند زامیاد هم در این دسته بندی قرار میگیرند.
خاور یا كامیونت :
ماشین های باری كه دارای بارهایی با وزن ۳ تن تا حداكثر ۶ تن را حمل می كنند. خاورها دارای انواع مختلفی هستند كه از جمله آنها می توان به انواع كامیونت ، هیواندا ، 911 ، مسقف و روباز اشاره كرد. برای اطلاعات كامل در مورد انواع خاور می توانید به این مطلب مراجعه كنید.
این دسته از خودروهای سنگین عموماً نیاز به گواهینامه رانندگی بالای پایه دوم دارند
خودروی ون باربری: وسیله نقلیه موتوری باری است كه اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یك شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۳٫۵ تن تا كمتر از ۵ تن است.
لوری: وسیله نقلیه موتوری باری است كه اتاق راننده و اتاق بار به صورت دو محفظه جداگانه و بر روی یك شاسی باشد و مجموع وزن وسیله نقلیه و ظرفیت حمل بار آن از ۵ تن تا كمتر از ۶ تن است.
جالب است بدانید كه اصطلاح خاور بر گرفته شده از نام اولین تولیدكننده‌های كامیون در كشور ایران است كه متعلق به گروه صنعتی خاور و یا همان شركت ایران خودرو دیزل است كه محصولاتشان نیز به همین نام معروف شد.
كامیون تك محور :
كامیون هایی در قسمت انتهایی دارای یك محور هستند را اصطلاحاً كامیون تك می نامند كه این نوع كامیون توانایی حمل بار تا ظرفیت 10 تن را دارد. از دیگر نام های این نوع كامیون می توان به كامیون 10 تن ، كامیون 6 چرخ و كامیون تك اشاره كرد. طول اتاق كامیون تك معمولا بین 5.7 متر الی 6 متر است.
كامیون جفت محور :
كامیون هایی كه در قسمت عقب خود دارای دو محور هستند را اصطلاحا كامیون جفت می نامند. كامیون جفت محور می توانند تا ظرفیت ۱۵ تن بار را حمل كنند و طول فضای باری كامیون جفت معمولا در حدود 7 متر می باشد. كامیون جفت، كامیون 10 چرخ و كامیون 15 تن نام‌های دیگری هستند كه این نوع كامیون را با آنها میشناسند.

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با كامیون با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

Top