باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با وانت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 | حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردكان



هزینه حمل بار از مشهد به میبد با وانت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با وانت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 - شما با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردكان وارد این صفحه شده ایدادامه با ما همراه باشید.

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با وانت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به یزد می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردكان وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با وانت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز 1401 با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

هزینه حمل بار از مشهد به میبد با وانت با 70% تخفیف واقعی تابستان و پاییز  1401

نرخ كرایه وانت بار بین شهری (پیكان وانت) برخلاف چیزی كه همگان تصور می كنند چندان با نرخ كرایه نیسان بین شهری تفاوتی ندارد و حتی با استفاده از ماشین برگشتی در بعضی مسیرها كرایه‌ نیسان بین شهری ارزان تر از كرایه وانت پیكان هم است. علت این ارزانی این است كه تعداد نیسان یا وانت زامیاد كه در جاده های كشور كار می‌كنند بسیار بیشتر از وانت پیكان است. اما با توجه به تعرفه كرایه كامیون، همیشه ارزان تر از نرخ كرایه خاور بین شهری است.
در صورتی كه حجم و وزن بار شما كمتر از ظرفیت نیسان است (ظرفیت اسمی نیسان ۲ تن است اما گاهی اوقات تا ۴ تن هم بارگیری میشود) میتوانید طبق نرخ اتحادیه باربری و تعرفه حمل بار بین شهری بار خود را با پیكان وانت به مقصد برسانید. در صورتی كه قصد دارید اثاثیه منزل خود را با وانت حمل كنید برای آگاهی از قیمت اجاره وانت بار و نرخ كرایه وانت بار در مشهد و نرخ كرایه حمل اثاثیه منزل و یا حمل و نقل بین شهری می توانید با كارشناسان ما در مجموعه باربری مشهد تماس بگیرید.
برای نرخ كرایه وانت بار درون شهری به اطلاع میرساند كرایه وانت پیكان درون مشهد ۱۶۰ تا ۱۸۰ و وانت نیسان ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان هست. نرخ كرایه مزدا وانت معادل كرایه وانت نیسان است. معمولا مبلغ كرایه پیكان وانت در بعضی مسیرها ممكن است در حد ۱۰ هزار تومان كمتر باشد و در بعضی مسیرها ممكن است تفاوتی نداشته باشد.
تفاوت وانت نیسان با وانت پیكان
۱- بارزترین تفاوت این دو، در ابعاد آنهاست كه نیسان تقریبا ۲ برابر وانت پیكان یا وانت پراید است و جادارتر میباشد
۲- همچنین قدرت این دو ماشین باهم متفاوت است و نیسان بیشتر از وانت معمولی اس
۳- نیسان برای اسباب كشی از لحاظ داشتن پتو و ضربه گیر مجهزتر است.
۴- بارهای با وزن بیشتر از ۵۰۰ كیلو به نیسان نیاز دارد. بارهای كمتر از ۵۰۰ كیلو با وانت پیكان هم قابل انجام میباشد.
وانت در انواع روباز و مسقف و مبلی وجود دارد كه كرایه وانت مسقف و كرایه وانت معمولی یكی هست و برای وانت و نیسان مسقف با كارشناسان ما در باربری مشهد تماس بگیرید.

Top