باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون ده چرخ ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه | حمل اثاثیه منزل مشهد-قیمت حمل وسایل منزل-باربری مشهد به شهرستان-باربری در مشهد-باربری مشهد به تهران-باربری مشهد به اصفهان-باربری مشهد به شیراز-باربری مشهد به تبریز



حمل بار از مشهد به تهران با كامیون ده چرخ ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون ده چرخ ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری از مبدا مشهد – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به تهران می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات حمل اثاثیه منزل مشهد-قیمت حمل وسایل منزل-باربری مشهد به شهرستان-باربری در مشهد-باربری مشهد به تهران-باربری مشهد به اصفهان-باربری مشهد به شیراز-باربری مشهد به تبریز وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون ده چرخ ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری از مبدا مشهد به تهران با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون ده چرخ ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه

زمانی كه موضوع حمل بار و باربری در میان باشید یكی ار مهم ترین فاكتورها جهت كاهش قیمت باربری و همچنین افزایش سرعت ، انتخاب وسیله نقلیه ای است كه كه اثاث منزل یا اداره قرار است با آن جابجا و حمل شود.

در اتوبار ها و برای باربری به صورت كلی از ۳ دسته ماشین زیر استفاده می شود :

1) باربری با استفاده از ماشین های سبك : وانت – وانت پراید – وانت نیسان

2) باربری با استفاده از ماشین های نیمه سنگین : كامیون – خاور – هیوندا – ایسوزو – كامیونت

3) باربری با استفاده از ماشین های سنگین : تریلی- ترانزیت – ده تن – كفی – ترانزیت یخچالی – ۲۰ تُن – چادری سه محور –  كفی – كُمپرسی –تریلی تانكر فاو و..

یكی از ویژگی های یك شركت اتوبار و باربری خوب و با كیفیت این است كه مشاوره های لازم و دقیق را به مشتریان جهت انتخاب ماشین حمل بار مناسب بدهد تا از این طریق هم از قیمت نهایی باربری كاسته شود و هم سرعت و امنیت باربری تامین گردد. برای انتخاب ماشین مناسب حمل بار باید به نكات متعدد توجه شود :

1) نوع بار و اسباب و لوازم

2) مسافتی كه قرار است برای حمل بار طی شود

3) باربری در مشهد است یا برای شهرستان

4) ساعت درنظر گرفته شده برای حمل بار

5) نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

و...

اتاق حمل بار چیست ؟

اتاق حمل بار  به ماشینهای مخصوص حمل بار گفته میشود. این اتاق ها  كه بر روی كامیون نصب میشود و بهترین گزینه برای حمل و نقل كالای تولیدی برای مسیر های شهری و بین شهری است و دارای ویژگی هایی همچون سبكی ، مقاومت ، استحكام بالا و عایق در برابر سرما و گرما است.

انواع اتاق های حمل بار چیست؟

1) اتاق حمل بار (فایبر گلاس)

2) اتاق حمل بار یخچالی ,اتاق حمل نوشابه

3) اتاق یخچالی نیسان وانت

4) ابعاد خارجی این سازه ۲ متر در ۳ متر و ۲ سانتی متر و ابعاد داخلی ۱ متر و ۹۰ در ۳ متر است.

اتاق های حمل بار از پانل مخصوص دورو ورق پیش زنگ شده با عایق پلی اورتان كف از ورق آهن اجدار ساخته شده است داخل اتاق دارای سیستم روشنایی است. درب عقب این اتاق دو لنگه و بر روی هر لنگه ۳ لولا با ضخامت ۸ میلیمتر از جنس چوب چند لایه با دورو ورق آلوزینك و دارای عایق بندی pvc با لاستیك مخصوص است.

انواع اتاق های حمل بار چیست؟

-اتاق حمل بار كامیون

-اتاق حمل بار كامیونت

-اتاق حمل بار نیسان

-اتاق مخابرات و ATM

-اتاق حمل نوشابه

-اتاق حمل بار رستوران متحرك

-اتاق حمل جوجه

-اتاق حمل بار

برای اطلاع از قیمت باربری با كامیون ده چرخ، شما عزیزان می‌توانید با كارشناسان ما در مجموعه باربری مشهد تماس بگیرید.

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون ده چرخ ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری -  شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top