باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار از مشهد به تهران با كامیونت ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه | ارسال بار از مشهد به تهران-كرایه خاور از مشهد به تهران-تعرفه كرایه حمل بار-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-باربری در مشهد-بار نیسان از مشهد به تهران-كرایه وانت بار از مشهد تا تهران



حمل بار از مشهد به تهران با كامیونت ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه

حمل بار از مشهد به تهران با كامیونت ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری از مبدا مشهد – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به تهران می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات ارسال  بار از مشهد به تهران-كرایه خاور از مشهد به تهران-تعرفه كرایه حمل بار-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-باربری در مشهد-بار نیسان از مشهد به تهران-كرایه وانت بار از مشهد تا تهران وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

حمل بار از مشهد به تهران با كامیونت ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری از مبدا مشهد به تهران با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

حمل بار از مشهد به تهران با كامیونت ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه

وقتی قصد جابجایی از محل فعلی به منزل جدید را دارید همه وسایل را بار كامیونت می كنید. لوازمی كه به درستی در كنار یكدیگر قرار نگرفته اند، موقع حركت كامیونت به هم فشار می آورند. به این ترتیب بعد از تخلیه بار و باز كردن بسته بندی كارتن اسباب كشی با مقدار زیادی وسایل آسیب دیده، لب پر شده و شكسته روبرو می شوید. به ویژه در مورد حمل بار  به شهرستان اهمیت چیدن وسایل بیشتر است. هر دست انداز جاده می تواند موجب آسیب به وسایل شود. چیدمان درست و اصولی فواید بسیاری دارد از جمله این موارد:

1) كاهش هزینه های باربری

2) كاهش تعداد دفعات رفت و آمد

3) عدم آسیب به وسایل اسباب كشی

4) افزایش سرعت خالی كردن بار

5) نحوه چیدن وسایل در كامیونتت باربری

یك راه ساده برای مدیریت حمل بار اینست كه از لوازم لیست تهیه كنید. حتی می توانید ترتیب بارگیری و جایگیری وسایل در كامیونت را نیز از روی لیست مشخص كنید. به این ترتیب در روز اسباب كشی می دانید كدامیك از وسیله ها را زودتر در كامیونت، بار بزنید. در ادامه راهنمایی های خوبی برای چیدن وسایل موقع اسباب كشی ارائه شده است. طبق همین لیست لوازم را در كامیونت قرار دهید

لوازم سنگین تر اولین وسایلی هستند كه باید در ماشین حمل بار، قرار بگیرند. گاو صندوق، پیانو، ماشین لباسشویی، ساید بای ساید، اجاق گاز و …. را نمی توان به تنهایی جابجا كرد. برای حمل این وسایل ۲-۳ لازم دارید. این وسایل سنگین در انتهای كامیونت و دیوار پشت راننده به صورت كیپ و در كنار هم چیده می شوند. موقع چیدن این وسایل دقت كنید كه همه وزن در یك طرف كامیونت جمع نشده باشد و تعادل حفظ شود. پس از بارگیری دورتادور این لوازم با پتو یا پارچه های ضخیم، محافظت می شود كه به یكدیگر آسیب وارد نكنند.

نحوه چیدن وسایل در كامیونت باربری چگونه است؟

1) وسایل با اندازه بلند: پس از بارگیری وسایل سنگین نوبت به چیدن لوازم با اندازه بلندتر است! فرش های لول شده، مبلمان، قسمت های جدا شونده تختخواب چوبی و … كه اندازه درازتری دارند در این قسمت قرار می گیرند. برخی از این وسایل مثل فرش های لول شده در كف كامیونت به صورت خوابیده و یا روی لوازم سنگین تر قرار می گیرند.

2) نحوه چیدن كارتن ها در كامیونت باربری: اكنون نوبت به قرار دادن كارتن های بسته بندی شده در ماشین حمل بار است. اینطور نیست كه هر كارتن را بدون نظم و ترتیب در كامیونت قرار دهید. اول باید كارتن های سنگین تر و بزرگتر بارگیری شوند. این بسته ها را می توانید در كف كامیونت و فضای خالی بین صندلی ها یا روی میز و وسایل سنگین تر قرار دهید. كارتن های كتاب و لوازم تحریر در این گروه قرار دارند.

سپس نوبت به كارتن های سبك تر و كوچكتر است. اتعداد این كارتن ها معمولا خیلی بیشتر از قبلی هاست. برای این لوازم از فضای روی كارتن های سنگین و فاصله بین جعبه های بزرگتر استفاده كنید. چیدن كارتن های سبك را تا سقف كامیونت ادامه دهید. هیچ فضایی نباید خالی باشد زیرا موقع حركت ماشین، لوازم دچار لغزش و حركت می شوند. همه فضای خالی را با پتو یا دیگر وسایل پارچه های پر كنید.

3) بار زدن وسایل شكستنی در آخر: نحوه چیدن وسایل در كامیونت باربری به قدری مهم است كه عدم توجه به آن، خسارت زیادی به وسایل وارد می كند. لوازم شكستنی آخرین وسایلی هستند كه در ماشین حمل بار قرار می گیرند. حتما روی كارتن بسته بندی این وسایل، برچسب شكستنی وجود داشته باشد تا كارگرها بتوانند محل مناسبی برای این وسایل پیدا كنند. زیر میز یا صندلی ها برای چیدن وسایل شكستنی ایده آل است. در كنار جعبه های لوازم شكستنی( ظروف آشپزخانه و كریستال و …) كارتن لباس ها و وسایل غیر شكستنی را قرار دهید. در آخر هم كار اسباب كشی گیاهان و گلدان های زینتی انجام می شود.  

حمل بار از مشهد به تهران با كامیونت ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری -  شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top