باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون تك ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه | نرخ كرایه كامیون ۱۴۰۰-نرخ كرایه ایسوزو-نرخ كرایه ایسوزو ۱۴۰۰-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ كرایه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ كرایه خاور بین شهری



حمل بار از مشهد به تهران با كامیون تك ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون تك ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری از مبدا مشهد – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به تهران می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات نرخ كرایه كامیون ۱۴۰۰-نرخ كرایه ایسوزو-نرخ كرایه ایسوزو ۱۴۰۰-تعرفه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ كرایه حمل بار از مبدا مشهد-نرخ كرایه خاور بین شهری وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون تك ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری از مبدا مشهد به تهران با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون تك ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه

كامیون ها جزو ماشین های حمل بار سنگین وزن محسوب می شوند كه اغلب در خارج از شهر تردد دارند. اما نوعی از كامیون ها كه دارای ابعاد كوچك تری هستند نیز می توانند به باربری درون شهر مشغول باشند زیرا این نوع از كامیون ها كه اغلب به عنوان ” كامیونت ” شناخته می شوند نسبت به كامیون های سنگین وزن دارای وزن كمتری می باشند و توانایی حمل بارهای سبك تر را نیز دارند. ماشین های باربری با توجه به ابعاد، ظرفیت و نوع اتاق تقسیم بندی می شوند كه در این مطلب قصد داریم به بررسی ابعاد آن ها بپردازیم.

دسته بندی ماشین های باربری

اما قبل از آن كه به ابعاد كامیون باربری بپردازیم، شما را با سه دسته كلی از ماشین های باربری موجود در شركت حمل و نقل بین شهری و درون شهری آشنا خواهیم كرد.

1) ماشین های باربری سبك: ماشین های باربری سبك وانت، وانت پراید و وانت نیسان هستند كه اغلب برای حمل و جابجایی وسایل سبك و كوجك استفاده می شوند. اگر قصد دارید وسایل سبك خانه را حمل كنید و به منزل جدید ببرید می توانید از وانت نیسان استفاده كنید.

2) ماشین های باربری نیمه سنگین: ماشین های باربری نیمه سنگین تحت عنوان كامیون ، خاور، هیوندا و ایسوزو فعالیت می كنند. لازم به ذكر است كه كامیونت ها نیز می توانند جزو این دسته محسوب شوند و علاوه بر تردد در بین شهر قابلیت جابجایی و حمل و نقل بار درون شهر را نیز دارند.

3) ماشین های باربری سنگین: ماشین های باربری سنگین وزن فقط می توانند در خارج از شهر تردد كنند. كامیون های كفی، چادری و كمپرسی جزو این دسته محسوب می شوند. كامیون هایی نیز تحت عنوان كامیون های ترانزیت وجود دارند كه مجوز رانندگی در بین كشورها را نیز دارا هستند.

ابعاد كامیون تك

كامیون تك از انواع خودروهای حمل بار برون‌شهری است كه مطلوب حمل بار با وزن بالا و فاصله طولانی‌تر است. كامیون های تك قابلیت رفت و آمد در معابر شهری طی روز میان ساعت ها ۶ صبح تا ۱۰ شب را ندارند . كامیون‌هایی می‌باشند كه با دو محور و شش چرخ به‌طور میانگین ۱۰–۱۲ تن بار مجاز حمل می نمایند و دارنده ارتفاع در حدود ۵٫۸ متر و پهنا تقریبی ۲٫۲ تا ۲٫۲۵ متر میباشند . حداكثر تناژ قابل‌حمل به وسیله آنها ۱۰ تن است . كامیون های تك معمولا ابعاد بزرگی دارند و به همین دلیل تردد آن ها را در سطح شهر ممنوع كرده اند زیرا برای سایر خودروهای سواری و سبك مخاطراتی را به همراه دارد.

ابعاد كامیون جفت

ابعاد كامیون باربری و كامیون جفت چقدر است؟ معمولاً برای حمل كالاهایی با وزن بیش تر از ۱۵ تن مورداستفاده قرار میگیرند. همانند كامیون تك برای حمل بار برون‌شهری مورداستفاده قرار میگیرد و به دلیل ابعاد و ساختاری كه دارند اجازه تردد درون شهری را ندارد. دارنده ۳ محور و دست‌كم ۱۰ چرخ هستند. حداكثر ارتفاع آن ها ۶٫۸ تا ۷ متر و پهنا آنها هم ۲٫۳۵ تا ۲٫۴۵ متر است .

حمل بار از مشهد به تهران با كامیون تك ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری -  شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top