باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه | هزینه ارسال بار به مشهد-حمل بار به مشهد-هزینه باربری از مشهد به تبریز-هزینه باربری از مشهد به زاهدان-هزینه حمل بار از تبریز به تهران-كرایه حمل بار خاور-باربری مشهد به سیرجان



حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه

حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری از مبدا مشهد – ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر همراه با بسته بندی اصولی و حرفه ایی كالا تخصص مجموعه باربری مشهد به تهران می باشد. اگر با جستجوی یكی از عبارات هزینه ارسال بار به مشهد-حمل بار به مشهد-هزینه باربری از مشهد به تبریز-هزینه باربری از مشهد به زاهدان-هزینه حمل بار از تبریز به تهران-كرایه حمل بار خاور-باربری مشهد به سیرجان وارد این صفحه شده اید به شما خوش آمد میگوییم.

حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری از مبدا مشهد به تهران با بیش از یك دهه فعالیت مستمر و موفق تخصص ما می باشد لطفا با ما همراه باشید.

 

حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه

از انواع ماشین های اسباب كشی در همه جای دنیا برای اثاث كشی استفاده می‌شود. در ایران معمولاً از خاور مسقف و نیسان روباز برای اسباب كشی بهره می‌برند. ماشین اسباب كشی عبارت است از وانت پیكان، وانت نیسان و خاور مسقف. خاور مسقف اسباب كشی در مدل‌های بنز ۶۰۸، هیوندا و ایسوزو  وجود دارد. به خاطر ممنوعیت ورود كامیون و تریلی در روز به داخل شهر معمولاً از ماشین سنگین برای اسباب كشی استفاده نمی‌شود.

خاور و كامیون و كامیونت به ترتیب بیشترین اصلاحاتی است كه مردم برای سفارش ماشین حمل اثاثیه منزل استفاده می‌كنند. جابجایی اثاثیه منزل براساس درخواست مشتری با وانت، نیسان، خاور ۶۰۸ و كامیون اتاق دار و مسقف صورت می‌گیرد. مردم از اصطلاحات كانتین‌دار، روبسته‌ هم برای ماشین مسقف استفاده می‌كنند. بیشترین خودروهایی كه مشتریان پشت تلفن از ما درخواست می‌‌كنند عبارت‌اند از: نیسان، خاور، ایسوزو و هیوندای.

ابعاد كانتین خاور به طول ۵.۲۵ متر، عرض ۲.۲۰ متر، ارتفاع ۲.۴۵ متر و ارتفاع از سطح زمین ۳.۲۰ متر است و ابعاد قسمت بار نیسان طول ۲.۲ متر و عرض آن ۱.۵۰ متر و ارتفاع آن ۲ متر است. ایسوزو و هیوندا بهترین نوع ماشین برای ارسال بار به شهرستان میباشند چون هم اتاقشان بزرگتر است و هم سریعتر هستند و در كمترین زمان ممكن بار را به مشتری تحویل میدهند. خاور بنز برای داخل شهری مناسبتر است چون از لحاظ سرعت قابل مقایسه با ایسوزو نیست و بدرد شهرستان نمیخورد.

علاوه بر خاور ۶۰۸ خاور دیگری به نام خاور ۸۰۸ وجود دارد كه بیشترین طول (۶ متر) را دارد ولی روباز هست و برای حمل اثاثیه مناسب نیست. سایر كامیون‌های مسقف حداكثراً طول ۵.۵ متری دارند. تقریباً نه ما بلكه اكثرا باربری‌های مشهد، كامیون مسقف ۶ متری ندارند و اگر تبلیغ كامیون اثاث كشی ۶ یا ۷ متری را می‌شنوید این ماشین‌ها وجود خارجی ندارد.

در مورد ظاهر خودروها، اكثر خاورهای داخلی دیواره‌های موكت كاری شده و حدود ۴۰ تا ۵۰ پتو دارند. ولی خاورهای شهرستان موكت كاری نیست و تنها پتو به همراه دارند.  پتو نقش مهمی در اسباب كشی دارد. چون بدنه ماشین‌ ها اكثراً فلزی هست پتو بیشتر نقش ضربه گیر را دارد و وسایل جاگیری بهتر و سكون بهتری با پتو دارند. همچنین پتو باعث می‌شود وسایل به هم نخورد و رنگ دیواره و بغل ماشین روی وسایل نیافتد.

حمل بار از مشهد به تهران با خاور مسقف ارزانترین كرایه نرخنامه تعرفه و هزینه و حمل بار و اثاثیه منزل اداری تجاری -  شما عزیزان میتوانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top