باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد یكی از بزرگترین باربری های فعال در استان خراسان رضوی است كه حمل بار بین شهری و درون شهری در مشهد را به انجام می رساند. از آن جمله انتقال بار بین شهری در استان خراسان رضوی و از مشهد به گناباد و بالعكس می باشد.



ارزانترین باربری از مشهد به گناباد با انواع خودرو حمل بار

باربری مشهد


باربری مشهد یكی از بزرگترین باربری های فعال در استان خراسان رضوی است كه حمل بار بین شهری و درون شهری در مشهد را به انجام می رساند. از آن جمله انتقال بار بین شهری در استان خراسان رضوی و از مشهد به گناباد و بالعكس می باشد.
حمل بار بین شهری از مشهد به گناباد نیشابور سبزوار سرخس فریمان قوچان چناران تربت حیدریه تربت جام و بیرجند و بجنورد و دیگر شهرهای استان خراسان و دیگر استانهای كشور از جمله خدمات تخصصی باربری تهران قلمداد می گردد.
باربری مشهد سالهای سال است كه با نام تجاری نتسان در شهر مقدس مشهد فعالیت خود را آغاز كرده است و از همان بدو تاسیس سعی داشته است تا به عنوان ارزانترین باربری در مشهد دست یابد كه این امر اكنون و پس از سالها تلاش و كوشش شبانه روزی مدیریت و پرسنل باربری مشهد محقق گردیده است.
گناباد مركز شهرستان گناباد واقع در جنوب استان خراسان رضوی است. این شهر از كهن‌ترین شهرهای ایران است و قدمت بلدیه و شهرداری در آن به سال ۱۳۱۶ بر می‌گردد. بر اساس آمار سال ۱۳۹۵ مركز آمار ایران، جمعیت شهر گناباد بیش از هفتصد هزار نفر بوده ‌است.
مردم شهر گناباد مانند دیگر شهرهای نیمه شرقی كشور تبادلات بسیاری با مشهد دارند. علاوه بر تبدلات تجاریو و حمل و نقل انواع كالا و محصولات مختلف كشاورزی و صنعتی با توجه به مهاجرات متعدد مردم این دو شهر حمل اثاثیه بین مشهد و گناباد نیز اهمیت ویژه ای دارد.
باربری مشهد با عنایت به همین مسئله توانسته است با حضوری گسترده و ارائه خدماتی ویژه و تخفیفاتی باور نكردنی اعتماد مردم عزیز هم استانی را جلب نموده و انواع بار و خرده بار و كالا و محصول شما را به ارزانترین قیمت به مقصد برساند.
از جمله خدمات استثنایی باربری مشهد در این زمینه می توان به استفاده از خودروهای پیشرفته و مدل بالا اشاره كرد.
باربری مشهد با توجه به اهمیت كه خودرو مخصوص حمل بار در امر باربری دارد همواره تاكید دارد كه خودروهایی كه در این مجموعه به خدمت مشغول می گردند می بایست كاملا سالم مجهز به تجهیزات حمل بار جاده ای و مدل بالا باشند.
اما انچه حتی از كیفیت خودرو مهمتر است نیروهایی است كه عملیات حمل بار را بر عهده دارند. از جمله این نیروها می توان به كارگران مخصوص بارگیری و تخلیه بار و راننده خودرو و حتی پرسنل روابط عمومی مشغول در دفتر اشاره كرد.
كلیه این نیروها در وهله نخست می بایست ادب و اخلاق حرفه ای را به خوبی فراگرفته باشند تا بتوانند خرسندی و رضایت مشتری را در برخورد با ایشان جلب نمایند.
در وهله دوم می بایست این پرسنل تجربه و سابقه كافی در حمل بار داشته باشند. بخصوص پرسنلی كه محموله و بار مشتری را در خودرو بارگیری می كنند. می بایست تجربه بالایی در این زمینه داشته باشند كه  كوچكترین آسیبی به محموله و كالاهای مشتری وارد نیاید.
باربری مشهد با حساسیت ویژه ای كه مدیریت این شركت در امر جذب نیرو به خرج داده است مفتخر است كه از بهترین و زبده ترین نیروهای حمل بار در سطح استان سود می برد. این نیروها علاوه بر موارد فوق تعهد كاری بالایی نیز دارند.
كلیه خدمات ویژه باربری مشهد در حالی است كه این شركت تخفیفات گسترده و فوق العاده ای را نیز لحاظ نموده است كه هزینه حمل بار توسط این شركت را در بین صدها شركت فعال در صنعت حمل و نقل استان به ارزانترین قیمت رسانده است.
جهت كسب اطلاعات بیشتر از خدمات و تخفیفات استثنایی باربیر مشهد می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی این شركت كه در سایت درج گردیده است تماس حاصل فرمایید.


Top