باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت بالای خدمات خود ارزان ترین قیمت حمل بار از مشهد به نیشابور را به مشتریان عزیز تقدیم نماید. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و محصول و كالا مورد نظر ما به ارزانترین قیمت از مشهد به نیشابور حمل خواهد شد.



حمل انواع بار از مشهد به نیشابور با قیمت ارزان و مطمئن


    باربری مشهد مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت بالای خدمات خود ارزان ترین قیمت حمل بار از مشهد به نیشابور را به مشتریان عزیز تقدیم نماید. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و محصول و كالا مورد نظر ما به ارزانترین قیمت از مشهد به نیشابور حمل خواهد شد.
    باربری مشهد سالهای سال است كه با نام تجاری نتسان در استان خراسان رضوی فعالیت می كند و علاوه بر حمل بار بین شهری بین مشهد و نیشابور و دیگر شهرهای كشور به حمل بار درون شهری در شهر مقدس مشهد نیز مشغول می باشد.
    خدمات ویژه و تخفیفات استثنایی باربری مشهد در این مسیرها سبب شده است كه اقبال عمومی به این شركت روز به روز افزایش یافته و مدیریت باربری مشهد نیز به پاس این اعتماد و در قدردانی از مردم شریف شهرمان تخفیفات ویژه را برای این مسیرها در نظر گرفته است.
نیشابور دومین شهر بزرگ استان‌های خراسان پس از مشهد است. در دامنه‌های بلندی‌های بینالود در شمال‌شرق ایران جای گرفته، از مهم‌ترین مراكز تاریخی، گردشگری، صنعتی برای كشور و منطقه می‌باشد و همچو نمادی از تاریخ و فرهنگ ایران نامبرده می‌شود.
    جهت بررسی تخفیفات باربری مشهد در ابتدا باید توضیح دهیم كه در صورتی كه شما قصد حمل بار بین شهری و یا درون شهری از مشهد به اقصی نقاط كشور عزیزمان ایران را داشته باشید مبلغی كه به باربری می پردازید عملا به سه قسمت مختلف تقسیم می شود.
بخش نخست این مبلغ حق الزحمه كارگران مخصوص حمل بار می باشد كه كالا، محصول و یا اثاثیه شما را در خودرو بارگیری می نمایند و پس از رسیدن به مقصد نیز می بایست این محسول یا بار را مجددا تخلیه نموده و در محل مورد نظر مشتری قرار دهند.
بخش دوم به راننده و خودروی او مربوط می شود. باربری مشهد از بهترین خودروهای حمل بار كه كاملا سالم و مدل بالا می باشند سود جسته است و علاوه بر این رانندگانی را به خدمت گرفته كه در صنعت حمل و نقل كاركشته شده باشند.
این رانندگان با توجه به تجربه خود همواره بهترین و سریع ترین مسیرهای ممكن را برای رسیدن به مقصد مد نظر مشتری پیدا كرده بار را صحیح و سالم در كوتاه ترین زمان ممكن به مقصد می رسانند. اما این پرسنل و ایین رانندگان قطعا با دستمزد خالی كنار نخواهند امد.
حال سوال اینجاست كه راهكار مدیریت باربری مشهد در جلب رضایت دو طرفه هم پرسنل و هم مشتریان چیست و چگونه توانسته این معزل را حل نماید؟ در پاسخ باید گفت كه علاوه بر كارآمدی و تعهد كاری و اخلاقی فاكتور دیگری نیز در جلب پرسنل مد نظر بوده است.
اینكه پرسنل مذكور منصف بوده و به درآمدی متعارف قانع باشند. در وهله دوم با استفاده از تعدد سفارشات روزانه باربری مشهد توانسته است به هر خودرو حمل بار و راننده و كارگران همراه آن در طول روز تعداد بسیار بیشتری بار برای حمل بسپارد.
این تعدد سفارشات در طول روز به نحوی است كه هر خودرو پس از رساندن بار به مقصد دیگر به باربری باز نمی گردد بلكه محموله دیگری را از نزدیكی مقصد اول بارگیری كرده و به مقصد دیگری كه توسط مشتریدوم ثبت شده است می رسانند.
به همین ترتیب با بارگیری و حمل بار محموله های بیشتر در طول روز و به صورت پیاپی پرسنل نیز سود بیشتری كسب می كنند كه این سود با قیمت های پایین و استثنایی باربری مهد نیز همخوانی خواهد داشت و رضایت مشتری و پرسنل توامان جلب خواهد گردید.
قسمت سوم هزینه حمل بار به سود مدیریت باربری تعلق دارد كه مدیریت باربری تهران از هفتاد درصد سود خود به نفع مشتری چشم پوشی نموده و تخفیف هفتاد درصدی در این خصوص اعمال نموده است.
مجموعه این فاكتورها سبب شده است كه باربری مشهد به عنوان ارزانترین و كارآمدترین باربری در بین مردم شهر شناخته شود.

Top