باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد سالهای سال است كه در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری در مشهد مقدس توانسته است به عنوان بهترین باربری در این شهر شناخته شود. باربری مشهد با نام تجاری نتسان در بین همشهریان عزیز مشهدی شناخته می شود.



ارزانترین اثاث كشی در مشهد با باربری مشهد

 

            باربری مشهد سالهای سال است كه در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری در مشهد مقدس توانسته است به عنوان بهترین باربری در این شهر شناخته شود. باربری مشهد با نام تجاری نتسان در بین همشهریان عزیز مشهدی شناخته می شود.

حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا و محصول از اقصی نقاط مشهد به هر مقصدی در این شهر و یا در دیگر شهرهای كشور با ارائه تخفیفات ویژه توسط باربری مشهد به ارزانترین قیمت در بین صدها باربری فعال در این زمینه به انجام می رسد.

اما باید دانست كه قیمت پایین به تنهایی برای كسب خرسندی و رضایت مشتری كافی نیست. به همین دلیل است كه مدیریت باربری مشهد علاوه بر قیمت پایین تاكید بسیاری بر حفظ كیفیت خدمات خود نیز داشته و دارد. و بدین ترتیب هر دو فاكتور قیمت پایین و كیفیت بالا را در خدمات باربری مشهد توامان شاهد هستیم.

شاید به نظر برسد كه ارائه خدمات با كیفیت چطور ممكن است قیمت بالاتری را در پی نداشته باشد؟

در توضیح این نكته باید گفت در دنیای امروز اغلب بنگاه های اقتصادی علی الخصوص شركتهایی كه در امور خدماتی فعالیت می كنند حفظ كیفیت بالای خدمات ارائه شده امری اجتناب ناپذیر می باشد و شركت كه كیفیت خدمات خود را حفظ نكند از گردونه رقابت حذف خواهد گردید.

در كشورهای پیشرفته رقابت اصلی بر ارائه راهكارهای خلاقانه و كاهش هزینه های نهایی شركت می باشد كه در نهایت به كاهش قیمت ارائه شده به مشتری منجر خواهد گردید.

باربری تهران در آغاز فعالیت خود با تحلیل قسمتهای های مختلف هزینه حمل بار این هزینه را به سه بخش مختلف تقسیم نموده اند. بخش اول هزینه ای است كه بابت خودرو و راننده در نظر گرفته می شود. بخش دوم نیز به هزینه كارگران مخصوص بارگیری و تخلیه بار اختصاص دارد.

مدیریت باربری مشهد برای این دو بخش از راهكار خلاقانه سرویسهای بازگشتی سود جسته است. سرویسهای بازگشتی به گونه ای هستند كه هر تیم حمل خودرو شامل راننده و خودرو و كارگران مربوط به بارگیری سرویسهای خود را صورت پیاپی به انجام می رسانند.

به عبارت ساده تر سرویس بازگشتی به نحوی است كه به عنوان مثال اگر خودرو مخصوص حمل بار محموله ای را از منطقه ای به نطقه دیگر حمل كند به جای بازگشت به باربری سرویس دیگری را از همان منطقه مقصد بارگیری می كند و به مقصدی دیگر می رساند.

به همین ترتیب سرویس سوم نیز از منطقه جدید به نقطه ای دیگر حمل می شود و... این نحوه سرویس دهی منجر می شود كه هر تیم حمل بار در طول روز تعداد بسیار بیشتری را نسبت به دیگر خودروها در باربری های دیگر به انجام می رساند.

بدین ترتیب راننده و نیروهای بارگیری در باربری مشهد با وجود قیمتهای پایین حمل بار در این شركت به سود متعارف و بلكه به مبلغی بیشتر از آن رسیده و با وجود تجربه و تعهد كاری بالا حاضر تمایل خواهند داشت كه در باربری مشهد به فعالیت خود ادامه دهد.

سومین قسمت هزینه حمل بار به سود و پورسانت باربری اختصاص می یابد. این مبلغ به دلیل هزینه های جاری و سود مدیریت باربری در نظر گرفته می شود كه مدیریت باربری مشهد با اختصاص تخفیف هفتاد درصدی در این بخش گام بزرگری در كاهش قیمت نهایی حمل بار داشته است.

جهت اطلاع از دیگر تخفیفات و خدمات ویژه باربری مشهد در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری شما می توانید با یكی از شماره های روابط عمومی این شركت كه در سایت درج گردیده است تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را نیز ثبت نمایید.

امیدواریم شما نیز پس از تجربه یك بار خدمات استثنایی و قیمتهایی خارق العاده باربری مشهد به جمع عظیم مشتریان دائمی باربری مشهد اضافه شوید. سایت باربری مشهد به صورت شبانه روزی پذیرایی كلیه انتقادات و پیشنهادات شماست.

Top