باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با 70% تخفیف - باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان مناسبترین قیمت حمل بار از شهرك صنعتی ماشین سازی و فناوریهای برتر مشهد را ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی كاویان مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...



حمل بار ارزان از شهرك صنعتی ماشین سازی و فناوریهای برتر مشهد

 باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان مناسبترین قیمت حمل بار از شهرك صنعتی ماشین سازی و فناوریهای برتر مشهد را ارائه می دهد. حمل بار از شهرك صنعتی كاویان مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان كرج قم كرمانشاه ارومیه رشت زاهدان كرمان اراك همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهركرد سمنان یاسوج و...

بزرگ راه آسیایی مشهد-قوچان شاه راه تولید استان خراسان رضوی محسوب می شود. حضور شهرك های صنعتی متعدد و شركتهای تولیدی بزرگ در حاشیه این جاده همواره مورد توجه شركت باربری سراسری مشهد بوده و هست و همواره سعی بر آن داشته تا نیازهای حمل بار صنعت گران این منطقه عظیم اقتصادی را براورده نماید.

در بیست و هفت كیلومتری این جاده صنعتی و در نزدیكی خرابه امین جاده ای موسوم به جاده ساعسك وجود دارد كه بزرگ راه آسیایی را به شهرك صنعتی ماشین سازی و فناوری های برتر متصل می نماید. پس از طی مسافت سه كیلومتری از كناره جاده مشهد – قوچان با منطقه بزرگ اقتصادی رو به رو می شویم كه خیل عظیمی از صنعت گران استان را در خود جای داده است.

شهرك صنعتی ماشین سازی و فناوری های برتر مشهد در واقع در تقسیم بندی های شهر در منطقه شاندیز و طرقبه جای گذاری می شود. با این وجود قرار گیری در نزدیكی بزرگ راه آسیایی عملا دسترسی این شهرك را به شهر مقدس مشهد سهل نموده و بسیاری از پرسنل فعال در این شهرك صنعتی از كلان شهر مشهد به این منطقه مراجعه می نمایند.

یكی از ویژگی های شهرك صنعتی ماشین سازی و فناوریهای برتر نزدیكی این شهرك صنعتی به منطقه گلبهار و شهرستان چناران می باشد كه می تواند قسمت بزرگی از نیاز این دو منطقه را به بازار كار پوشش دهد و از این رو رونق این شهرك صنعتی باعث رونق اقتصادی گلبهار چناران و مشهد خواهد بود.

در همین راستا شركت باربری سراسری مشهد نیز وظیفه ملی خود دانسته تا با حضور به موقع و فعال در این منطقه اقتصادی ضمن رفع نیاز تولید كنندگان بزرگ مستقر در این شهرك صنعتی به رونق اقتصادی این نواحی نیز كمك شایان نماید.

باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان سالهاست كه برای مناطق سه گانه مذكور شناخته شده است و همواره مورد اعتماد ایشان قرار گرفته است. افتتاح شعبه مستقل در شهرك ماشین سازی و فناوری های برتر مشهد نیز كه با استقبال بی نظیر تولید كنندگان این شهرك صنعتی همراه بود بیش از پیش موجبات خرسندی مررمان این مناطق را فراهم نموده است.

حمل بار و خرده و اثاثیه از شهرك صنعتی ماشین سازی و فناوری های برتر تنها هدف شعبه باربری مشهد در این شهرك صنعتی نیست بلكه واحدهای تولیدی اطراف این شهرك صنعتی مستقر در حاشیه جاده مشهد - قوچان و حتی روستاهای اطراف این شهرك صنعتی نیز از خدمات بی دریق باربری مشهد بی نصیب نمانده اند و همواره در این خصوص قدردان مدیریت باربری مشهد بوده و اظهار لطفو رضایت ایشان از نحوه خدمات دهی در زمینه باربری مایه افتخار مدیریت باربری مشهد است.

باربری مشهد علاوه بر ارائه قیمتهای بسیار پایین و غیر قابل رقابت در زمینه حمل بار، خدماتی ارائه می دهد كه نسبت به سایر باربری ها از كیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همین امر است كه باربری مشهد را همچون نگینی درخشان در صنعت باربری استان خراسان رضوی معرفی نموده است.

 

Top