باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

شركت باربری |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه خدمات باربری-قیمت باربری-باربری مشهد-قیمت باربری اثاث منزل-شركت باربری مشهد-باربری مشهد-باربری شهرستان| باربری مشهد



شركت باربری |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شركت باربری|حمل بار از مشهد به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. شهرهای خدمات باربری-قیمت باربری-باربری مشهد-قیمت باربری اثاث منزل-شركت باربری مشهد-باربری مشهد-باربری شهرستان اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

شركت باربری و پرداختن به موضوعات خدمات باربری-قیمت باربری-باربری مشهد-قیمت باربری اثاث منزل-شركت باربری مشهد-باربری مشهد-باربری شهرستان توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت شركت باربری در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

 

شركت باربری |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شركت باربری چیست؟

شركت باربری یك شخصیت حقوقی است كه عملیات باربری، حمل بار و اثاثیه منزل را برعهده دارد. شركت باربری برای فعالیت باید از اتحادیه های باربری یا وزارت راه و شهرسازی مجوز باربری كسب كند. بعضاْ به شركت باربری، دفتر باربری، موسسه باربری، بنگاه باربری، شركت حمل و نقل، موسسه حمل و نقل، بنگاه حمل و نقل هم گفته می‌شود.

بعضی از باربری های كه امروز در سطح شهر فعالیت می‌كنند به صورت دفتر باربری اداره می‌شوند و شركت ثبت شده باربری نیستند. دقت كنید اگر شما بخواهید به صورت بین شهری فعالیت كنید  نیازی به ثبت شركت باربری دارید ولی برای باربری در محدوده شهر نیازی به ثبت شركت باربری و طی كردن شرایط دشوار آن نیست. به شركت باربری در انگلیسی Moving Company یا Logistic Company یا Transportation Company گفته می‌شود.

تاسیس شركت باربری:

برای تاسیس و راه اندازی شركت باربری ابتدا باید یك شركت در اداره شركت ‌ها ثبت كنید. بعد از آن نیاز به مجوز از اتحادیه باربری بین شهری هستید. وقتی در اداره ثبت شركت‌ها می‌خواهید مدارك ثبت شركت را پركنید وقتی به وظیفه حمل و نقل اشاره می‌كنید باید مجوز باربری خود را ارائه كنید وگرنه امكان ثبت شركت وجود ندارد. بعد از اینكه شركت باربری ثبت كردید باید از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجوز شركت حمل و نقل داخلی كالا را دریافت كنید، بعد از آن می‌توانید از اتحادیه باربری بین شهری مجوز اصناف را دریافت كنید.

وظایف شركت باربری:

وظایف شركت باربری شامل مسئولیت‌های حمل بار هست. اگر هر نوع مشكلی برای بار به وجود بیاید شركت باربری موظف به پاسخگویی است. اگر بار قاچاق باشد شركت باربری مسئول هست. در اثاث كشی داخل شهر اگر بار آسیب ببیند دفتر باربری و شركت باربری مقصر است و خسارت را پرداخت كند.

انواع شركت باربری:

شركت های باربری در انواع و اقسام مختلف هستند. در یك تقسیم بندی شركت‌های باربری به دو دسته شركت باربری داخلی و شركت باربری بین المللی تقسیم می‌شود. شركت باربری داخلی خود به دو نوع شركت باربری شهری (اتوبار) و شركت باربری بین شهری تقسیم می‌شود. در یك تقسیم بندی دیگر شركت های باربری به دو نوع فورواردی یا كریر تقسیم می‌شود. شركت باربری فورواردی شركتی هست كه در اصل كار جابجایی انجام نمی‌دهد و ماشین در اختیار ندارد بلكه كار مدیریت حمل و نقل و به عبارت تخصصی تر معماری حمل و نقل را انجام می‌دهد. ولی شركت كریری همان شركتی هست كه ماشین دارد و كار اصلی را انجام می‌دهد. شركت فوروادری به نوعی نقش دلالی و كار كاغذبازی حمل و نقل را انجام می‌دهد. از یك نظر دیگر شركت‌های باربری به شركت باربری زمینی (جاده ای، یا ریلی) دریایی و هوایی تقسیم می‌شود.

انواع شركت باربری از نظر بزرگی:

هزاران موسسه، دفتر و شركت باربری در كشور وجود دارد كه خدمات حمل بار در سطح شهر، حومه شهر و خارج از شهر را انجام می دهد. دفاتر باربری از نظر اندازه و مقیاس به چندین دسته تقسیم می شوند:

۱.باربری های تازه تاسیس: این باربری ها به تازگی تاسیس شده اند و حتی در منطقه خود چندان شناخته شده نیستند. تعداد سفارشات روزانه چنین شركت هایی معمولا كمتر از ۵ عدد است.

۲.باربری های كوچك: باربری های كوچك ، باربری هایی با تعداد سرویس متوسط روزانه ۵ تا ۱۵ هستند. این آژانس های باربری در منطقه خود تثبیت شده اند. تعداد وسایل نقیه این باربری ها معمولا كمتر از ۲ عدد است

۳.باربری های متوسط: این دفاتر باربری قدرت بی رقیب منطقه خود هستند و تعداد زیادی مشترك در منطقه محدوده خود دارند. شركت های باربری های متوسط دارای ۱۵ تا ۴۰ سرویس روزانه هستند. تعداد رانندگان آنها معمولا بین ۲۰ تا ۴۰ عدد است.

۴.باربری های توسعه یافته: باربری های توسعه یافته به مناطق خارج از محدوده خود نیز خدمات می دهند و دارای مشتریان زیادی از مناطق اطراف خود هستند. این آژانس های باربری روزانه ۴۰ تا ۱۰۰ سرویس ارائه می دهند و تعداد ماشین های آنها معمولا بین ۳ تا ۸ عدد است.

۵.باربری های بزرگ: باربری های بزرگ به تمام نقاط شهر سرویس دهی می كنند و دارای ایستگاه های مختلف در سراسر شهر هستند. تعداد ماشین های این باربری ها بسته به وسعت شهر بیش از ۵ عدد و تعداد سرویس روزانه آنها بیش از ۱۰۰ ( بطور معمول ۲۰۰ سرویس در روز ) است.

شركت باربری حقیقی و حقوقی:

بعضی باربری های به صورت شركت ثبت شده هستند و شخصیت حقوقی دارند و بعضی به صورت دفتر باربری فعالیت می كنند و فقط از اتحادیه اصناف مجوز دارند و شخصیت حقیقی دارند. دفاتر باربری مثل سوپرماركت محول هستند و بیشتر در معابر پرتردد مغازه یا دفتر دارند ولی شركت های باربری معمولاٌ در پایانه ها یا ساختمان های تجاری مستقر هستند و ارباب رجوع مستقیم و زیاد ندارد. البته دفاتر باربری در سطح تهران كه به صورت شركت ثبت شده باشند هم وجود دارد. به بعضی باربری ثبت شده، موسسه باربری، شركت حمل و نقل، موسسه حمل و نقل، بنگاه حمل و نقل و سازمان حمل و نقل هم گفته میشود.

شركت باربری شهری:

باربری شهری یا اتوبار به شركت یا دفتر باربری گفته می‌شود كه در محدوده یك شهر یا استان فعالیت می‌كند. عمده فعالیت شركت های باربری شهری یا اتوبار حمل اثاثیه منزل هست. در كنار حمل اثاثیه منزل خدمات بسته بندی و ارسال كارگر خالی هم توسط این شركت‌ها انجام می‌شود. بیشتر مشتریان این باربری ها خانوارها و مستاجرها هستند كه قصد دارند اسباب خود را از یك طرف شهر به طرف :دیگر شهر جابجا می‌كنند.  

شركت باربری بین شهری:

بعضی شركت ها وجود دارند كه حوزه فعالیت آن‌ها از یك شهر فراتر می‌رود و جابجایی بین دو استان یا شهر یا اصطلاحاً باربری بین شهری یا حمل بار شهری یا باربری بین استانی را انجام می‌دهند. به این شركت‌ها شركت‌های باربری بین شهری، شركت حمل و نقل داخلی گفته می‌شود.

در مقابل شركت باربری شهری، اتوبار قرار دارد كه داخل یك شهر یا استان مجوز فعالیت دارد و معمولاً روی ماشین‌های اتوبار علامت و برند شركت اتوبار ثبت می‌شود ولی ماشین‌های آن مجوز بین شهری و خروج از شهر را ندارد. فرق شركت‌های باربری شهری با بین شهری در این است كه این شركت‌های باربری برون شهری قادر هستند كه بارنامه صادر كنند. كه این اختیار توسط دولت به آن‌ها داده شده است. بیشتر باربری های بین شهری در پایانه قرار دارند. شما می‌توانید لیست باربری های تهران به شهرستان را در اینجا مشاهده كنید. بعضی از شركت‌ها باربری بین شهری اختصاصاً بار خرده بار جابجا می‌شود كه به آن‌ها باربری خرده بار یا تخلیه بار گفته می‌شود.

شركت باربری و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات شركت باربری - خدمات باربری-قیمت باربری-باربری مشهد-قیمت باربری اثاث منزل-شركت باربری مشهد-باربری مشهد-باربری شهرستان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top