باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری ماشین سنگین مشهد |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه شماره باربری مشهد-شماره باربری خراسان-باربری مشهد به تهران ترمینال-باربری مشهد به افغانستان-باربری خلیج فارس مشهد| باربری مشهد



باربری ماشین سنگین مشهد |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری ماشین سنگین مشهد|حمل بار از مشهد به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. شهرهای شماره باربری مشهد-شماره باربری خراسان-باربری مشهد به تهران ترمینال-باربری مشهد به افغانستان-باربری خلیج فارس مشهد اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری ماشین سنگین مشهد و پرداختن به موضوعات شماره باربری مشهد-شماره باربری خراسان-باربری مشهد به تهران ترمینال-باربری مشهد به افغانستان-باربری خلیج فارس مشهد توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری ماشین سنگین مشهددر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

 

باربری ماشین سنگین مشهد |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری به صورت ها مختلفی تعریف می شود كه اساس همه ی این تعریف به تعریف خلاصه ی جابجا كردن و حمل وسایل مربوط می شود . اما به طور دقیق می توان تعریف آن را به صورت زیر مطرح نمود :

به طورعمومی به معنای جابجا كردن وسایل چه وسایل منزل و چه وسایل یك اداره یا سازمان می باشد . همچنین می توان گفت به معنای جابجا و منتقل كردن وسایل از یك مكان به مكان دیگر است كه افراد برای این كار بهتر است برای سهولت در كار خود با موسسات معتبر باربری تماس بگیرند .

روش دستی: كه در این روش حسگر در هنگام استفاده با دست در محل مورد نظر نگهداشته میشود.

انواع روش های باربری

موسسات باربری پس از پذیرش سفارش جابجا كردن وسایل از سوی یك موسسه یا یك سری از اشخاص و پس از هماهنگی طرفین ، بسته به نوع كالاها و خدمات باربری های متفاوتی انجام می گیرد كه به طور كلی انواع باربری های به شرح زیر می باشند :

1 . باربری زمینی با ماشین سنگین و وانت بارها :

گاهی اوقات هم فاصله زمانی برای جابجا كردن وسایل كم می باشد و هم این كه وسایل به لحاظ وزن و تعداد زیاد نمی باشند ، در این مواقع از روش های باربری زمینی ( ماشین های سنگین و وانت بارها ) استفاده می شود .

2 . باربری زمینی به كمك قطار های باربری :

گاهی اوقات این موسسات برای جابجا كردن وسایل و كالاها به ویژه كالاهای تولیدی كه در حجم و تعداد زیادی باشند و فاصله زمانی برای جابجا كردن كالاها بسیار زیاد باشد ، بهترین كار استفاده از روش باربری زمینی به كمك قطار می باشد .

3 . باربری هوایی :

بابری هوایی ، یكی دیگر از روش های جابجایی و حمل وسایل به ویژه وسایل سنگین و در حجم بسیار زیاد می باشد .

4 . باربری دریایی :

باربری دریایی ، یكی دیگر از روش هایی است كه افراد و موسسات برای حمل و نقل اثاثیه و وسایل سنگین استفاده می شود .

مهمترین نكات و اصطلاحاتی كه در این مبحث وجود دارد :

در بحث باربری ، جدا از تعاریف و ویژگی های باربری خوب ، می بایست با پاره ای از اصطلاحات و واژه های مرتبط با آن آشنا شد كه به شرح زیر می باشند :

 شركت اتوبار :

این اصطلاح به شركتهای باربری اطلاق می گردد كه می بایست وسایل و اثاثیه های شخصی یا سازمانی را از یك شهر به شهر دیگر جابجا نمایند و اساس كار این گونه شركت ها بر حمل و نقل زمینی می باشد .

 كارگران حمل بار :

به كسانی گفته می شود كه از طرف موسسه و شركت های باربری برای جابجا كردن وسایل و اثاثیه مشتریان باید در محل مورد نظر نسبت به جابجا كردن صحیح وسایل ، بسته بندی و … اقدام نمایند .

 شركت های باربری :

به شركت هایی اطلاق می شود كه مهمترین و اساسی ترین وظایف آن ، حمل و نقل و جابجا كردن  وسایل به طرق مختلف زمینی ، هوایی یا دریایی می باشد.

 بارگیر :

به بخش هایی از ماشین ها و وسایل نقلیه ای كه برای حمل وسایل و كالاها استفاده می شوند ، گفته می شود .

 بار های فله ای :

به وسایل و كالاهایی گفته می شود كه هیچ گونه بسته بندی ندارند ولی به كمك وسایل و كانتینرهای خاصی جابجا می گردد .

 باندل :

به وسایل و بارهای چوبی و فلزی مانند لوله های كم قطر و در وزن های سبك گفته می شود .

 عداتول :

به بارهایی كه پر تراكم باشند ، گفته می شود مانند بارهای شكر ، نمك و پنبه .

بارهای متحرك :

بارهایی را بار متحرك می گویند كه در هنگام جابجا كردن آن ها در داخل وسایل نقلیه حركت كنند مانند جابجا كردن انواع دام و طیور .

 بار عام :

به بارهایی كه حجم و شكل خاصی نداشته باشند ، گفته می شود و مقدار آن مشخص نیست مانند انواع بشكه ، جعبه ، كارتن ، سیمان ، قیر ، شكر ، لوله ، چوب ، میلگرد و … .

 فریت بار :

 به كلیه وسایل و بارهایی كه به صورت بسته بندی شده به خارج از مرزهای یك كشور انتقال داده می شوند .

 بیمه باربری :

این نوع بیمه به منظور ضمانت و تضمین سلامت ظاهری و باطنی كالا انجام می گیرد و در صورتی كه كالایی در هنگام جابجایی از یك مكان به مكان دیگر دچار نقص و مشكلی شود ، طبق بیمه نامه باید خسارت آن جابجا شود . این نوع بیمه نامه مهمترین اهمیت را در جابجایی وسایلی كه حساس ترند مانند وسایل برقی می باشد .

 كارگو :

اگر تاجران و تولید كنندگان قصد داشته باشند كالاهای تولیدی خود را به كشورهای دیگر صادر نمایند برای این كار معمولا از روش های باربری دریایی و هوایی استفاده می نمایند كه به این روش كارگو گفته می شود و در این روش كالاها ی صادراتی به شیوه های خاصی می بایست بسته بندی شوند . این روش یكی از رایج ترین روش های حمل و نقل و انتقال بار به خارج از مرزهای یك كشور می باشد .* در اتوبار ها و برای باربری به صورت كلی از 3 دسته ماشین زیر استفاده می شود :

1-   باربری با استفاده از ماشین های سبك : وانت - وانت پراید - وانت نیسان

2-   باربری با استفاده از ماشین های نیمه سنگین : كامیون - خاور - هیوندا - ایسوزو - كامیونت

3-   باربری با استفاده از ماشین های سنگین : تریلی - ترانزیت - ده تن - كفی - ترانزیت یخچالی - 20 تُن - چادری سه محور - كفی - كُمپرسی - تریلی تانكر فاو.

جهت حمل بار و باربری شهری ( تهران) عموما از ماشین های سبك و نیمه سنگین استفاده می شود. از ماشین های سنگین نیز برای باربری های خارج شهری استفاده می شود. یكی از علت های این موضوع این است كه ماشین های سنگین اجازه تردد در داخل تهران و شهرهای دیگر را ندارند و تنها در ساعت های بخصوصی می توانند در شهرها تردد كنند - (ساعت 22 تا 6 صبح)

یكی از ویژگی های یك شركت اتوبار و باربری خوب و با كیفیت این است كه مشاوره های لازم و دقیق را به مشتریان جهت انتخاب ماشین حمل بار مناسب بدهد تا از این طریق هم از قیمت نهایی باربری كاسته شود و هم سرعت و امنیت باربری تامین گردد.

برای انتخاب ماشین مناسب حمل بار باید به نكات متعدد توجه شود :

·         نوع بار و اسباب و لوازم

·         مسافتی كه قرار است برای حمل بار طی شود

·         باربری در تهران است یا برای شهرستان

·         ساعت درنظر گرفته شده برای حمل بار

·         نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد

معمولا برای اثاث كشی و حمل وسایل منزل از ماشین های ایسوزو، هیوندا و خاور بنز 608 استفاده می شود كه اندازه اتاق ها حمل بار این ماشین ها تقریبا یكسان است. گاهی برحسب شرایط لازم است جهت اسباب كشی و حمل اثاثیه از كامیونت كه اتاق كوچكتری دارد استفاده گردد.

وانت بار تیك بار نیز جهت حمل اثاثیه شكستنی و حساس در خدمت مشتریان است. با استفاده از وانت بار می توان لوازم آشپزخانه را كه حجم كمی دارند اما زمان زیادی را برای جابجایی می طلبند راحت تر و سریعتر از بقیه اثاث منزل به مقصد رساند و در كابینت و كمدهای مخصوص خود جای داد.

باربری ماشین سنگین مشهد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری ماشین سنگین مشهد - شماره باربری مشهد-شماره باربری خراسان-باربری مشهد به تهران ترمینال-باربری مشهد به افغانستان-باربری خلیج فارس مشهدرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top