باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

اسباب كشی منزل |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه قیمت اسباب كشی منزل-اسباب كشی منزل درمشهد-اسباب كشی منزل مشهد-اسباب كشی منزل مشهد-ماشین اسباب كشی منزل-باربری اسباب كشی| باربری مشهد



اسباب كشی منزل |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

اسباب كشی منزل|حمل بار از مشهد به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. شهرهای قیمت اسباب كشی منزل-اسباب كشی منزل درمشهد-اسباب كشی منزل مشهد-اسباب كشی منزل مشهد-ماشین اسباب كشی منزل-باربری اسباب كشی اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

اسباب كشی منزل و پرداختن به موضوعات قیمت اسباب كشی منزل-اسباب كشی منزل درمشهد-اسباب كشی منزل مشهد-اسباب كشی منزل مشهد-ماشین اسباب كشی منزل-باربری اسباب كشی توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت اسباب كشی منزل در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

 

اسباب كشی منزل |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

نكاتی كاربردی برای اسباب كشی سریع و آسان:

اسباب كشی یكی از سخت ترین و طاقت فرسا ترین كارهاست اما زمانی كه بتوانید این كار را به درستی انجام دهیم به یكی از ساده ترین و لذت بخش ترین كار ها تبدیل می شود .بسیاری از افراد برای جابه جایی وسایل به زمان زیادی نیاز دارند اگر قصد اسباب كشی دارید فقط كافیست با فنون این كار آشنا شوید تا بتوانید وسایلتان را سریع بسته بندی كنید و به راحتی اسباب كشی را انجام دهید .

اصول اسباب‌كشی ایمن و راحت:

1-برنامه‌ریزی كنید.

قبل از شروع به بیرون ریختن وسایل، لیستی از آنچه كه در خانه جدید قطعا نیاز دارید را تهیه كنید. یعنی مواردی كه به طور منظم از آن‌ها استفاده می كنید، مانند تخت و وسایل آشپزی. برای لیست كردن وسایل مورد نیاز به فضای خانه جدید، بزرگتر و كوچكتر بودن آن توجه كنید.

اگر ممكن است برای انجام هریك از كارها یك زمان مشخص تعیین كنید. این كار به شما كمك می‌كند تا طبق زمان و برنامه مشخصی تمام وسایل بسته‌بندی شود و از فشار و استرس روز نهایی اسباب‌كشی هم كم شود.

2-جمع كردن وسایل را به روزهای آخر موكول نكنید.

یكی از مهم‌ترین اصول بسته‌بندی وسایل برای اسباب‌كشی شروع به موقع و عدم تعویق بسته‌بندی است. جمع كردن همه وسایل خانه كار راحتی نیست. بنابراین این كار را به روزهای آخر جابجایی موكول نكنید و زودتر جمع كردن و بسته‌بندی كردن وسایل را شروع كنید و كم‌كم كار را پیش ببرید.

3-لیستی از وسایل مورد نیاز تهیه كنید.

یبرای شروع استرس نگیرید. ابتدا لیستی از وسایل موردنیاز برای اسباب‌كشی و بسته‌بندی تهیه و آن‌ها را آماده كنید. این كار باعث می‌شود كه دیگر به دنبال وسایل غیرضروری نگردید و در وقتتان صرفه‌جویی كرده و بتوانید به راحتی وسایلتان را بسته‌بندی كنید. برای هر اسباب‌كشی به كارتن مخصوص اسباب‌كشی، سلفون، بابل رول، چسب و … نیاز دارید. سعی كنید كارتن وسایل برقی مانند تلویزیون، سیستم صوتی، مایكروفر و سایر وسایل برقی منزل را نگه دارید و آن‌ها را با كارتن خودشان بسته‌بندی كنید.

4-كارتن مناسب تهیه كنید.

كارتن‌ها نباید خیلی بزرگ یا خیلی كوچك باشند. برای تهیه كارتن از مغازه داران اطراف خود بخواهید یك یا چند عدد كارتن برای شما تهیه كنند. همچنین می‌توانید انواع كارتن را از شركت‌های حمل بار خریداری كنید.

وسایلی كه نیاز ندارید، نگه ندارید.

هنگام بسته‌بندی وسایل، اگر به چیزی نیاز ندارید، آن را به خانه جدید نبرید. سعی كنید بار خود را سبك كنید. اگر قابل فروش هست، بفروشید، اگر قابل استفاده نیست دور بیندازید و اگر قابل اهدا شدن است، هدیه دهید.

6-از آشپزخانه شروع كنید.

آشپزخانه و وسایل آن پیچیده‌ترین قسمت خانه است. بسته‌بندی وسایل را از آنجا شروع كنید تا استرس نگیرید. جمع كردن آشپزخانه بار زیادی را از دوش شما بر می‌دارد. برای شروع بسته‌بندی وسایل بهتر است ابتدا ظروف شكستنی را بسته‌بندی كنید و با این كار مانع شكستن ظروف در زمان بسته‌بندی وسایل دیگر شوید.

7-وسایل خواب را آخر جمع كنید.

 آخرین چیزی كه جمع‌آوری می‌كنید، تخت‌خواب‌ها باشند. خوابیدن روی زمین در كنار وسایل در هنگام اسباب‌كشی، خستگی و زحمت شما را دو چندان می‌كند.

8-حواستان به وسایل آسیب‌پذیر باشد.

وسایلی مانند لیوان​ها، بشقاب​های شیشه‌ای و چینی، آینه و تابلوها، قاب​های عكس، آباژور، مجسمه​ها، وسایل دكوری و … را پیش از قرار دادن در كارتن به وسیله نایلون​های حباب‌دار، كاغذ یا روزنامه بسته‌بندی كرده تا به هم برخورد نكنند و سپس داخل كارتن قرار دهید.

9-وسایل را دسته‌بندی كنید.

هنگام جمع كردن وسایل خانه، انواع مختلف وسایل را ابتدا دسته‌بندی و سپس در جعبه‌های جدا قرار دهید. مثلا جعبه‌ای را به وسایل الكترونیكی و جعبه دیگر را به ابزار و پیچ ‌و مهره اختصاص دهید. حتما نام هر بسته را روی آن بنویسید تا هنگام باز كردن گیج نشوید. این كار علاوه بر اینكه مانع آسیب دیدن وسایل می‌شود، از سردرگمی و گم شدن وسایل هنگام باز كردن در مكان جدید نیز جلوگیری می‌كند.

10-وسایل هم جنس را جدا كنید.

 وسایل هم‌جنس را با هم بسته‌بندی كنید. از دیگر نكات اصول اسباب‌كشی حرفه‌ای  قرار دادن وسایل مشابه و هم جنس در داخل یك كارتن است. مثلا ظروف چینی و مسی را كنار هم در داخل یك كارتن قرار ندهید.

11- وسایل غیرقابل بسته‌بندی را جدا كنید.

یكسری وسایل خانه مانند مایعات، شوینده‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی هستند كه بهتر است بسته‌بندی نشوند، زیرا هنگام جابجایی ممكن است در آن باز شود. این وسایل را جدا كنید و روز اسباب‎كشی داخل بار قرار ندهید. بهتر است خودتان آن را جابه‌جا كنید و به خانه جدید ببرید.

12-جعبه‌ها سالم باشند.

برای بسته‌بندی وسایل از جعبه‌ها و كارتون‌های سالم استفاده كنید. زیرا كارتون‌های فرسوده هنگام حمل و نقل ممكن است متلاشی شوند. ضمنا جعبه یا كارتون ممكن است هنگام جابجایی باز شوند و وسایل آسیب ببینند. حتما اطراف كارتون و خصوصا زیر آن را با چسب بزرگ محكم كنید.

 

13-اصولی بچینید.

بهتر است كه وسایل شكستنی را در كارتن​های بزرگ قرار ندهید و از قرار دادن تعداد زیادی وسایل شكستنی در یك كارتن پرهیز كنید. اسباب و اثاثیه داخل كارتن‌ها باید با اصول چیده شوند. ظروف و وسایل سنگین‌تر را در كف كارتن قرار دهید و وسایل سبك‌تر را به ترتیب در بالای آن قرار دهید.

14-فضاهای خالی كارتن‌ها را پر كنید.

در كارتن وسایل شكستنی، فضاهای خالی را با تكه​های كاغذ، روزنامه، حوله، پتو و … بپوشانید  تا وسایل شكستنی در داخل كارتن جایی برای تكان خوردن نداشته باشند و سالم بمانند.

15-سبك، سنگین كنید.

اگر جعبه‌ها و كارتن‌های بزرگ را فقط با كتاب و سایر وسایل سنگین پر كنید، وزن آن‌ها بسیار زیاد می‌شود و در نتیجه امكان آن كه به كارگر و یا به وسایل آسیب وارد شود نیز افزایش می‌یابد. بهتر است در كارتن‌های بزرگ مخلوطی از وسایل سنگین و سبك را قرار دهید.

16-قطعات مبلمان را جدا كنید.

اگر مبلمان، تخت، میز یا وسایل دیگر شما قابلیت باز شدن قطعات دارند، آن‌ها را از هم باز كنید تا هنگام جابجایی آسیب نبینند. باز كردن قطعات باعث حمل راحت و كاهش آسیب‌دیدگی وسایل می‌شود.

17-محفظه‌ها را خالی كنید.

قبل از اسباب‌كشی همه محفظه‌ها، كشوها و قفسه‌های وسایل را خالی كنید كه هنگام حمل و نقل جابجا نشود و آسیب نبیند. همچنین درب كشوها و كمدها را با چسب محكم كنید تا هنگام جابجایی باز نشوند.

اسباب كشی منزل و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات اسباب كشی منزل - قیمت اسباب كشی منزل-اسباب كشی منزل درمشهد-اسباب كشی منزل مشهد-اسباب كشی منزل مشهد-ماشین اسباب كشی منزل-باربری اسباب كشیرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top