باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد قاسم آباد |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه وانت بار ارزان مشهد-باربری مبل مشهد-باربری مشهد-تلفن باربری مشهد-وانت بار مشهد-باربری مشهد-بهترین باربری مشهد| باربری مشهد



باربری مشهد قاسم آباد |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد قاسم آباد|حمل بار از مشهد به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. شهرهای وانت بار ارزان مشهد-باربری مبل مشهد-باربری مشهد-تلفن باربری مشهد-وانت بار مشهد-باربری مشهد-بهترین باربری مشهد اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد قاسم آباد و پرداختن به موضوعات وانت بار ارزان مشهد-باربری مبل مشهد-باربری مشهد-تلفن باربری مشهد-وانت بار مشهد-باربری مشهد-بهترین باربری مشهد توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد قاسم آباددر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

 

باربری مشهد قاسم آباد |حمل بار به سراسر كشور عید 1401 با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری به تمامی اقدامات در راستای جابجایی بار با بیمه نامه از نقطه ای به نقطه دیگر اطلاق می گردد. این جابجایی بار ممكن است از محله ای به محله ای دیگر ، از شهری و به شهر دیگر و یا حتی جابجایی و باربری بین المللی باشد. حمل بار میتواند از جابجایی اسباب و اثاثیه شما باشد و یا حتی می تواند جابجایی دستگاه ها و سایر موارد دیگر باشد. دامنه فعالیت باربری نسبت به اتوبار بسیار بیشتر می باشد ولی با این حال این روزها این دو اصطلاح را به جای هم نیز بیان می نمایند. باربری دارای معنای بسیار كلی تری به نسبت اتوبار می باشد و خدماتی كه ارائه می نماید نیز بسیار بیشتر می باشد.

باربری خوب دارای چه ویژگیهایی می باشد؟

ارائه مشاوره اسباب كشی و تمامی خدمات مورد نیاز شما به درستی از اصلی ترین ویژگی های یك باربری معتبر و قوی می باشد. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون هیچ محدودیت مكانی و زمانی باید این عزیزان بتوانند سریع ترین و كامل ترین خدمات را به شما در اسرع وقت ارائه نمایند. حضور به موقع در محل قطعا از برترین ویژگی های این شركت و پرسنل آن می باشد

خوش برخوردی و ارائه خدمات دقیق و درست را نیز می توان از ویژگی های بسیار مهم برای آن ها برشمرد . توجه نمایید آن ها باید بتوانند بدون كوچكترین آسیبی و به بهترین شكل ممكن بار را برای شما جابجا نمایند. ارائه بارنامه رسمی و معتبر و همچنین ارائه بیمه نامه می تواند خیال شما را بسیار آسوده نماید و این میتواند از برترین و بهترین ویژگی های آن ها باشد.

بر اساس ماده 379، باب هشتم قانون تجارت، ارسال كننده یا همان صاحبان كالا، می بایست نكات زیر را به طور دقیق به متصدی حمل و نقل كه منظور موسسه باربری می باشد اطلاع دهد: آدرس صحیح مرسل الیه؛ محل تسلیم مال؛ عده عدل؛ بسته و طرز عدل بندی؛ وزن و محتوی عدل ها؛ مدتی كه مال باید در آن مدت تسلیم شود؛ راهی را كه حمل باید از آن به عمل آید؛ قیمت اشیائ گرانبها؛ خسارت ناشی از عدم تعیین نكات فوق.

همچنین در خصوص مسئولیت هایی كه بر عهده ی متصدی حمل و نقل كالا می باشد به یكی مواد لایحه شرایط حمل و نقل كالاهای تجارتی  اشاره می نماییم. "این قانون در شهریور 98 توسط مجلس محترم شورای اسلامی مصوب گردید. در ماده 112 آمده است: متصدی حمل و نقل مكلف است كالا را به طور سالم به مقصد برساند. اگر كالا تلف یا گم شود، متصدی حمل و نقل مسئول قیمت كالا در روز پرداخت و خسارات آن است، مگر اینكه ثابت كند تلف یا گم شدن كالا به جنس آن و یا تقصیر فرستنده و یا گیرنده منسوب است و یا ناشی از دستورات اطلاعاتی بوده كه یكی از آنها داده اند و یا به حوادث خارجی غیر قابل پیش بینی غیر قابل رفع مستند است. طرفین می توانند در قرار داد برای میزان خسارت، مبلغی بیشتر از قیمت كل كالا را معین كند اما شرط تحدید خسارت به كمتر از قیمت كالا باطل است."

بنابر آن چه گفته شد می توان مواردی از مسئولیت متصدی باربری رفع می گردد. به طور خلاصه این موارد عبارتند از :

در صورتی كه متصدی حمل و نقل بتواند ثابت نماید كه تلف شدن كالا به دلیل جنس كالا بوده است. برای مثال مواد خوراكی كه با وجود مراقبت كامل از آنها امكان فاسد شدن دارند.

 در صورتی كه متصدی باربری بتواند ثابت كند كه تلف یا گم شدن بار مربوط به كوتاهی ارسال كننده و یا گیرنده ی آن و یا در اثر اطلاعات و درخواست های یكی از این دو بوده است.

در صورتی كه متصدی حمل و نقل ثابت كند كه گم شدن و یا تلف شدن كالای ارسالی، مربوط به حوادث قهری و طبیعی از قبیل سیل، زلزله، جنگ و ... بوده و مراقبت و محافظت باربری تاثیری نداشته است.

اما در خصوص مسئولیت صاحبان كالا و قوانین و مقرارت مرتبط با آن ناچاریم دو نوع باربری تعریف نماییم: اول باربری و حمل و نقل كالاهایی كه در داخل كشور انجام می گردد كه از نوع داخلی بوده و تابع قانون تجارت و قانون اساسی مادر می باشد. دوم حمل و نقل خارجی كه باربری بین المللی در نظر گرفته می شود و تابع كنوانسیون مخصوص به خود است.

در باربری داخل كشور كه عموما به صورت جاده ای، ریلی و هوایی انجام می گردد اما حمل و نقل بین المللی می تواند به صورت دریایی و همچنین حمل و نقل مركب نیز انجام گردد. منظور از حمل و نقل مركب استفاده از دو یا چند روش جابجایی كالا می باشد.

باربری مشهد قاسم آباد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد قاسم آباد - وانت بار ارزان مشهد-باربری مبل مشهد-باربری مشهد-تلفن باربری مشهد-وانت بار مشهد-باربری مشهد-بهترین باربری مشهدرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top