باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - سالهای سال است كه باربری مشهد با توجه به قیمتهای ارزان خود و با حضوری همه جانبه در منطقه دو شهرداری علی الخصوص خیابان یاس مشهد توانسته اعتماد مردمان این نواحی را به خوبی جلب نماید و به فعال ترین باربری در این نواحی تبدیل شود.



حمل بار ارزان و مطمئن از خیابان یاس مشهد


سالهای سال است كه باربری مشهد با توجه به قیمتهای ارزان خود و با حضوری همه جانبه در منطقه دو شهرداری علی الخصوص خیابان یاس مشهد توانسته اعتماد مردمان این نواحی را به خوبی جلب نماید و به فعال ترین باربری در این نواحی تبدیل شود.
خیابان یاس مشهد در منطقه دو شهرداری واقع شده است. این منطقه مملو از مجتمع های تجاری است و بسیاری از مردم عزیز شهرمان خرید لوازم خانگی خود را از این خیابان به انجام می رسانند و صد البته برای حمل خریدهای خود به مقصد به خدمات باربری نیاز دارند.
باربری مشهد با ارائه قیمتهای استثنایی توانسته است به عنوان بهترین باربری در این خیابان شناخته شود و علاوه بر خریدهای مردم كه از نقاط مختلف شهر و استان بدان جا آمده اند امادگی دارد تا اثاثیه اهالی و لوازم مورد نیاز فروشندگان و هر گونه بار و خرده باری را از این نقطه دیگر نقاط شهر و یا دیگر شهرهای استان حمل نماید.
اما اگر بپرسید دلیل این اقبال عمومی مردم به باربری مشهد در خیابان یاس چیست باید توضیح دهیم كه تنها اتكا به قیمت های خارق العاده و پایین نمی تواند موجب جلب اعتماد مردم شود. چه بسا شركتهای باشند كه قیمتهایی پایین ارائه دهند اما انتخاب مناسبی نباشند.
بدین دلیل كه ممكن است این قیمتهای پایین ناشی از كاهش كیفیت خدمات باربری باشند. استفاده از خودروهای بی كیفیت و مدل پایین و به كار گرفتن نیروهای كم تجربه و ارزان قیمت از جمله راهكارهای نا مناسب برخی برای كاهش قیمتها هستند.
اما باربری مشهد مفتخر است كه ضمن اینكه بالاترین كیفیت خدمات حمل و نقلی در استان را به مشتریان خود تقدیم می نمایند از قیمتهای استثنایی برخوردار است كه در بین صدها باربری فعال در صنعت حمل و نقل استان خراسان ارزان ترین باربری به شمار می رود.
شاید برای شما جا سوال باشد كه چطور ممكن است باربری مشهد با وجود حفظ كیفیت خدمات دهی خود چنین قیمتهای ارزانی را ارائه دهد؟
جهت توضیح مختصر این مساله لازم به ذكر است هزینه ای كه شما به عنوان هزینه حمل بار به باربری می پردازید به سه قسمت تقسیم می شود و هر قسمت به بخش خاصی تعلق می گیرد.
بخش نخست این هزینه به كارگران مخصوص بارگیری و تخلیه بار تعلق دارد و بخش بعدی نیز هزینه خودرو و راننده می شود. این دو بخش قسمت اعظم هزینه حمل بار را شامل می شوند و اگر بتوان این قیمت را كاهش داد قیمت نهایی بسیار كاهش می یابد.
باربری مشهد سعی نموده است تا از پرسنلی با تجربه و كارامد استفاده كند كه منصف بوده و سود و درامدی متعارف قانع باشند. از سوی دیگر با توجه به گستردگی فعالیت باربری مشهد و تعدد سرویسهای دریافتی در طول روز كسری درامد ایشان جبران می گردد.
بدین ترتیب كه با توجه به اینكه هر خودرو و كارگران مربوطه در طول روز تعداد بسیار بیشتری سرویس را نسبت به دیگر شركتهای باربری بر عهده می گیرند و بدین ترتیب سود نهایی ایشان به حد متعارف و یا حتی بالاتر می رسد.
قسمت سوم هزینه حمل بار به پورسانت باربری مربوط می شود كه با توجه به مسئولیت و هماهنگی های انجام گرفته به باربری تعلق می گیرد. باربری مشهد با تخفیف استثنایی هفتاد درصدی این قسمت از هزینه از هفتاد درصد سهم خود ه نفع مشتری چشم پوشی نموده است.
در مجموع باربری مشهد توانسته عنوان ارزان ترین باربری استان را از آن خود نماید.


Top