باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد كه سالهاست فعالیت خود را در تمام نقاط شهر گسترش داده و درچند سال اخیر با نام تجاری نتسان در بین مردم شهر شهرت یافته است مفتخر است كه ضمن بالا نگه داشتن سطح كیفی خدمات خود پایین ترین قیمت حمل بار از خیابان خیام شمالی مشهد به دیگر نقاط شهر و دیگر شهرهای كشور را به مردم عزیز شهرمان تقدیم نماید.



پایین ترین قیمت باربری از بلوار خیام شمالی مشهد



باربری مشهد كه سالهاست فعالیت خود را در تمام نقاط شهر گسترش داده و درچند سال اخیر با نام تجاری نتسان در بین مردم شهر شهرت یافته است مفتخر است كه ضمن بالا نگه داشتن سطح كیفی خدمات خود پایین ترین قیمت حمل بار از خیابان خیام شمالی مشهد به دیگر نقاط شهر و دیگر شهرهای كشور را به مردم عزیز شهرمان تقدیم نماید.
حمل محموله های گوناگون مد نظر مشتریان عزیز از انواع بار و خرده بار گرفته تا انواع كالا و محصول و اثاثیه و مبلمان از محدود بلوار خیام شمالی مشهد سالهای سال است كه بر عهده باربری مشهد بوده و این شركت به خوبی از عهده مسئولیت خود برامده است.
بلوار خیام شمالی به عنوان یكی از مراكز تفریحی و گردشگری در شهر معرفی می شود كه مجتمع های تجاری بسیاری در ان مستقر بوده و از اقصی نقاط شهر و بلكه بسیاری از زوار برای خرید به این منطقه مراجعه می نمایند و قسمتی از ما یحتاج خود را تهیه می نمایند.
به همین دلیل جهت حمل و نقل كالاهای خریداری شده خود نیاز به شركتی مطمئن و كارامد داشته و این نیاز به خوبی توسط سرویسهای شركت باربری مشهد رفع گردیده است. باربری مشهد با ارائه خدمات ویژه و قیمتهای استثنایی توانسته اغلب سرویسهای حمل بار از این منطقه را بر عهده بگیرد.
از جمله خدمات ویژه باربری مشهد در منطقه خیام شمالی استفاده از تنوع خودرویی بالا می باشد كه هر گونه باری توسط خودرو مناسب خود حمل می گردد. انواع بارهای سبك و كم حجم و اغلب خریدهای انجام شده از این منطقه توسط نیسان و انواع وانت بار به مقصد منتقل می گردد.
همچنین انواع بارهای متوسط از نظر وزن و حجم نیز بهتر است با خاورهای مسقف و غیر مسقف حمل شوند. تفاوت این دو خودرو این است كه خاور مسقف برای بارهایی مناسب است كه در معرض بارندگی و گرد و خاك حساس هستند و ممكن است دچار صدمه شوند.
اما خودرو خاور غیر مسقف برای بارهایی مناسب است كه حجم بالایی داشته اما وزنی متوسط و یا سبك دارند و بجای استفاده از كامیون و تریلی بهتر است از خاور غیر مسقف برای حمل انها استفاده شود. همچنین انواع خودرو كامیون و تریلی و ده چرخ نیز برای حمل بارهای سنگین مناسب هستند.
تمامی این خودروها در باربری مشهد موجود بوده و بنا به نیاز مشتری به محل اعزام می شوند.
استفاده از پرسنل با تجربه و متعهد و با اخلاق از دیگر ویژگی ها باربری مشهد به شمار می رود. نیروهایی كه ضمن تجربه و كارامدی سرعت عمل بالایی نیز دارند و در عین حال كاملا نسبت به سلامت بار مشتری خود را متعهد می دانند.
از دیگر ویژگی های باربری مشهد وقت شناسی و حضور به موقع خودرو در مبدا مورد نظر مشتری است. با اولین تماس و تعیین زمان مناسب از نظر مشتری دقیقا در زمان تعیین شده خودرو در محل مبدا حاضر شده و با بارگیری محموله به مقصد اعزام می گردد.
در كنار همه این موارد كه كیفیت فوق العاده خدمات حمل و نقل را در شركت باربری مشهد نشان می دهد باید به قیمتهای این باربری نیز اشاره نمود. شاید برای شما این تصور ایجاد شود كه چنین خدماتی قطعا هزینه بالایی را نیز باید در پی داشته باشد.
اما مدیریت باربری مشهد با ارائه تخفیفات متنوع و استثنایی قیمت هایی را به شما اعلام خواهد كرد كه در بین صدها باربری فعال در صنعت حمل و نقل استان خراسان ارزان ترین قیمتها و پایین ترین نرخ خدمات حمل و نقل به شمار می رود.
شما نیز می توانید جهت اطلاع از خدمات استثنایی و قیمتهای حداقلی باربری مشهد با یكی از شماره های روابط عمومی مندرج در سات تماس گرفته و ضمن ثبت سفارش و یك بار تجربه خدمات استثنایی این شركت به خیل عظیم مشتریان دائمی این شركت اضافه شوید.

Top