باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد سالهای سال است كه با حضوری سراسری در بلوار توس مشهد عنوان ارزان ترین باربری در این منطقه را از آن خود كند. قیمت ارزان در كنار خدمات ویژه و با كیفیت دو پارامتر موفقیت و محبوبیت باربری مشهد در این منطقه به شمار می روند.



قیمت ارزان حمل انواع بار از خیابان توس مشهد

باربری مشهد سالهای سال است كه با حضوری سراسری در بلوار توس مشهد عنوان ارزان ترین باربری در این منطقه را از آن خود كند. قیمت ارزان در كنار خدمات ویژه و با كیفیت دو پارامتر موفقیت و محبوبیت باربری مشهد در این منطقه به شمار می روند.
اگر یك شركت ارائه دهنده خدمات شهری به دو پارامتر برای موفقیت نیاز داشته باشد، یكی از این پارامتر قطعا قیمتهای پایین تر نسبت به رقبا خواهد بود. دومین پارمتر كه بلكه مهمتر از پارامتر نخست نیز به شمار می رود اراده خدمات با كیفیت است.
تجربه مدیریت باربری مشهد نشان می دهد كه هر یك از اینها به تنهایی نمی تواند عاملی برای كسب رضایت عمومی در جامعه شود. چه اگر شركتی خدماتی ارزان ارائه دهد اما در مقابل از كیفیت خدمات خود بكاهد هر گز نمی تواند رضایت مشتری را جلب نماید.
از سوی دیگر همچنین اگر شركتی خدماتی با كیفیت داشته باشد اما قیمتهای نجومی ارائه دهد نیز مورد قبول و پذیرش مردم نخواهد بود.
باربری مشهد با عنایت به این نكته و با تلاش شبانه روزی و همت والای خود در طول سالیان دراز از ابتدای فعالیت در پی كسب هر دو پارامتر بوده است. و همكنون ارزان ترین خدمات را با بالاترین كیفیت به مردم شریف مشهد ارائه می نماید.
شاید جای سوال باشد كه چطور این دو در كنار هم امكان پذیر است؟ باربری مشهد با به كار بستن ترفند های خاص توانسته به این مهم دست یابد كه در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.
نخست باید دانست هزینه ای كه شما به عنوان هزینه حمل بار می پردازید به چند بخش مختلف تقسیم می گردد كه هر قسمت به جای خاصی تعلق دارد. بخش اول مربوط به خودروی مخصوص حمل بار و راننده است كه سود ایشان را شامل می شود.
بخش دوم به كارگران همراه با خودرو مربوط می شود كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند.
جهت كاهش هزینه در این دو قسمت مدیریت باربری تهران در گام نخست تاكید داشته كه پرسنلی جذب شوند كه ضمن كارامدی و تجربه بالا منصف بوده و حاضر باشند با سودی متعارف و متوسط به فعالیت در باربری به كار مشغول باشند.
در گام بعدی باربری تهران با استفاده از سرویسهای بازگشتی توانسته است این پرسنل را به سود متعارف خود برساند.
اما سرویس بازگشتی چیست؟ سرویس بازگشتی به این ترتیب شكل می گیرد كه خودرو مخصوص حمل بار پس از رساندن محموله مورد نظر خود به مقصد به جای بازگست به باربری محموله دیگری را به مقصدی دیگر بارگیری نماید.
به عبارت ساده تر هنگامی كه سفارشی به عنوان مثال از بلوار توس به مقصد بلوار جانباز به باربری مشهد داده می شود خودرو مخصوص حمل بار محموله را بارگیری كرده و به مقصد می رساند اما به جای بازگشت به باربری بار دیگری را از محدوده بلوار جانباز بارگیری می كند.
سپس محموله بارگیری شده را به مقصد دوم می رساند و به همین منوال از مقصد دوم محموله سومی را به مقصدی دیگر بارگیری می نماید. با به كارگیری این ترفند و ارائه سرویسهای بازگشتی هر خودرو می تواند به صورت پیاپی محموله ها را بارگیری كند و به نقاط مورد نظر برساند.
به این ترتیب هر خودرو و كارگران مربوطه می توانند سود و درآمد بیشتری با وجود قیمت پایین هر فرآیند حمل بار كسب نماید. و به این ترتیب قیمت نهایی حمل بار به میزان قابل توجهی كاسته خواهد شد.
بخش سوم هزینه حمل بار به سود و پورسانت مدیریت باربری مربوط می شود كه باربری مشهد با صرفه نظر از قسمت اعظم سود خود تخفیف هفتاد درصدی را به نفع مشتریان خود اعمال نموده است. مجموع این موارد سبب شده تا باربری مشهد به عنوان ارزان ترین باربری دست یابد.

Top