باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد كه در بین مردم استان با برند تجاری نتسان شناخته می شود، مفتخر است كه با ارائه تخفیفات استثنایی توانسته است به عنوان ارزان ترین باربری در خیابان ثمانه مشهد معرفی شود و به مردم شریف این منطقه خدمات رسان نماید.



ارزان ترین باربری در خیابان ثمانه مشهد


باربری مشهد كه در بین مردم استان با برند تجاری نتسان شناخته می شود، مفتخر است كه با ارائه تخفیفات استثنایی توانسته است به عنوان ارزان ترین باربری در خیابان ثمانه مشهد معرفی شود و به مردم شریف این منطقه خدمات رسان نماید.
خیابان ثمانه در منطقه دو شهرداری مشهد واقع شده است و مانند دیگر خیابان ها و محله های این منطقه مردم شریف این خیابان نیز همواهر برای حمل انواع كالا و محصول و بار و خرده بار و همچنین اثاثیه خود از خدمات باربری مشهد استفاده می نمایند.
اما چرا باربری مشهد تا این حد توانسته است در بین مردم شهر محبوب و مورد اعتماد باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید دانست كه این مهم به دست نیامده مگر با تلاش شبانه روزی و ارائه راهكارهای هوشمندانه و مدیریتی خلاق كه توانسته اینچنین رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید.
از جمله اولویت های اساسی مدیریت باربری مشهد این نكته بوده كه در مسیر تبدیل شده به ارزان ترین باربری در سطح استان خراسان كیفیت خدمات خود را نیز در بالاترین سطح نگه دارد و همواره از هر دو لحاظ كیفیت و قیمت غیر قابل رقابت باشد.
حال ممكن است این سوال پیش اید كه چطور ممكن است شركت ضمن ارائه بالاترین كیفیت خدمات ارزان ترین قیمتها را نیز ارائه دهد؟
برای پاسخ به این سوال باید گفت مدیریت باربری مشهد از راهكار خلاقانه ای سود جسته كه عنوان سرویسهای بازگشتی را برای ان برگزیده است. اما اینكه سرویس بازگشتی چیست و تحت چه شرایطی امكان ارائه دارد را در ادامه توضیح می دهیم.
سرویس بازگشتی بدین نحو است كه هر خودرو پس از حمل محموله مورد از به مقصد به جای بازگشت به مبدا محموله دیگری را بارگیری كرده و به مقصد بعدی می رساند و به همین ترتیب محموله سوم و... و با این كار تعداد سرویسها در طول روز افزایش می یابد.
به عبارت ساده تر وقتی سفارشی به عنوان مثال از نقطه الف برای مقصد ب داده می شود خودرو مخصوص حمل بار و كارگران مربوطه پس از رسیدن به مقصد به جای بازگشت به باربری با بار خالی محموله دیگری را از همان نقطه ب به مقصد دیگری حمل می كنند.
سپس با رسیدن به مقصد بعدی نیز به جای بازگشت به باربری محموله دیگری را از حوالی همان نقطه بارگیری می كنند و به همین ترتیب تا انتهای روز، یك خودرو و كارگران مربوطه تعداد سفارشات بسیار بیشتری را نسبت به دیگر باربری ها حمل می نمایند.
با افزایش تعداد سفارشات با وجود قیمت پایین برای حمل هر محموله درمجموع درامد پرسنل و رانندگان باربری مشهد بالاتر از حد متوسط بوده و همین مسئله سبب می شود كه نیروهای با تجربه و كار بلد صنعت حمل و نقل تمایل به جذب در این شركت را داشته باشند.
اما این مهم امكان پذیر نخواهد بود مگر اینكه تعداد سفارشات از محله های مختلف شهر در طول روز انقدر بالا رود كه هر خودرو در طول روز تعداد محموله های قابل توجهی را جا به جا كند و در حقیقت در طول روز تقریبا در تمامی محله های شهر سفارش وجود داشته باشد.
باربری مشهد تنها با تلاش شبانه روزی و چندین ساله توانسته است به این مهم دست یابد و با كاهش بیش از پیش قیمتهای خود در نهایت به عنوان ارزان ترین باربری شهر كه كیفیت خدمات بسیار بالایی نیز دارد معروف و مشهور گردد.
شما نیز می توانید جهت اطلاع از قیمتهای استثنایی باربری مشهد و دیگر خدمات آن با یكی از شماره های روابط عمومی مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

Top