باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد با حضوری چندین ساله در خیابان جانباز مشهد و در جهت قدردانی از اعتماد مردم این منطقه تخفیفات استثنایی را برای حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از این خیابان و محله های اطراف به دیگر نقاط شهر و دیگر شهرهای ایران در نظر گرفته است.



تخفیف استثنایی باربری از خیابان جانباز مشهد

باربری مشهد با حضوری چندین ساله در خیابان جانباز مشهد و در جهت قدردانی از اعتماد مردم این منطقه تخفیفات استثنایی را برای حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از این خیابان و محله های اطراف به دیگر نقاط شهر و دیگر شهرهای ایران در نظر گرفته است.
این تخفیفها به نحوی است كه باربری مشهد را در بین صدها باربری فعال در صنعت حمل و نقل استان خراسان به عنوان ارزان ترین باربری معرفی نموده است و همكنون اغلب مردم شهر جهت حمل بار ارزان و مطمئن به باربری مشهد رجوع می نمایند.
قبل از توضیح بیشتری در خصوص تخفیفات ویژه باربری مشهد لازم به ذكر است كه ارائه قیمت پایین به تنها سبب جلب رضایت مشتریان نخواهد بود و قطعا انچه از قیمت ارزان مهم تر و تاثیر گذار تر است كیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط این شركت است.
باربری تهران مفتخر است كه در زمینه حمل بار خدماتی را به همشهریان عزیز مشهدی ارائه می نماید كه در كل كشور اگر نه بی نظیر لااقل بسیار كم نظیر هستند و همین امر توانسته است موجب جلب اعتماد گسترده مردم شریف مشهد شود.
اما برای تشریح تخفیفات ویژه باربری مشهد باید ابتدا اشاره نموده كه حمل بار هزینه های مختلفی دارد كه به سه دسته كلی تقسیم می شوند. دسته اول هزینه ای است كه به خودرو و راننده ان تعلق می گیرد. هر چه از خودرو مدل بالاتر و بهتری استفاده شود این هزینه افزایش خواهد یافت.
همچنین هر چه راننده خودرو نیز كاركشته تر و با تجربه تر باشد و قادر به انتخاب مسیرهای كوتاه تر باشد دستمزد وی نیز افزایش خواهد یافت.
دسته دوم هزینه ها نیز مربوط به كارگران همراه خودرو حمل بار است كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار را در خودرو مخصوص حمل بار بر عهده دارند. این افراد نیز اگر از بین كارگران با تجربه و توانمند انتخاب شوند دستمزد بالاتری را انتظار خواهند داشت.
حال ممكن است این سوال پیش اید كه باربری مشهد چگونه توانسته است ضمن ارائه قیمتهای پایین كیفیت خدمات خود را بالا نگه دارد؟
در پاسخ به این سوال ذكر این نكته ضروری است كه در دنیای امروز شركتهای موفق خواهند بود كه با استفاده از راهكارهای هوشمندانه از هزینه های جاری خود بكاهند.
باربری مشهد در وهله نخست سعی نموده است از پرسنلی استفاده برد كه اولا با تجربه و كارآمد باشند و در ثانی منصف بوده و به دستمزدی متعارف قانع باشند.
در مرحله بعد باربری مشهد طی یك برنامه دراز مدت چند ساله توانسته است تعداد سفارشات خود را به نحوی افزایش دهد كه هر راننده بتواند از سرویسهای بازگشتی استفاده كند. سرویس بازگشتی راهكاری خلاقانه است كه توسط باربری مشهد به كار گرفته می شود.
در توضیح این نوع سرویس دهی باید گفت در حال حاضر و در حال معمول هر خودرو برای حمل بار از باربری به مبدا مورد نظر مشتری رفته محموله را بارگیری می كند و پس از رساندن بار به مقصد به محل باربری باز می گردد و منتظر محموله بعدی می شود.
اما در باربری مشهد با توجه به افزایش تعداد سرویسها برنامه ریزی دقیقی به انجام می رسد كه هر خودرو پس از حمل بار از یك محله به محله ای دیگر بتواند محموله دیگری را نیز از محله دوم بارگیری نماید و به مقصد مورد نظر انتقال دهد.
این امر حتی ممكن است به صورت سه گانه و یا بیشتر به انجام برسد و در نهایت یك خودرو در طول روز تعداد سرویس های بیشتری را طی كرده و درآمد نهایی پرسنل بالاتر از حد معمول نیز خواهد بود.
دسته سوم هزینه ها نیز كه به پورسانت و سهم مدیریت باربیر از حمل بار مربوط می شود با تخفیفات هفتاد درصدی مدیریت باربری مشهد تا حد قابل توجهی كاهش یافته و در مجموع باربری مشهد توانسته است به عنوان ارزان ترین باربری در سطح استان شهرت یابد.


Top