باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد با حضوری فعال و چندین ساله در شهر مقدس مشهد حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و محصول و كالای شما را از خیابان ابن سینا مشهد به دیگر نقاط شهر و دیگری شهرهای ایران به ارزان ترین قیمت به انجام می رساند.



حمل بار شهری و بین شهری از خیابان ابن سینا مشهد

باربری مشهد با حضوری فعال و چندین ساله در شهر مقدس مشهد حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و محصول و كالای شما را از خیابان ابن سینا مشهد به دیگر نقاط شهر و دیگری شهرهای ایران به ارزان ترین قیمت به انجام می رساند.
    باربری مشهد كه در بین مردم شریف و زحمت كش شهر با عنوان تجاری باربری نتسان شناخته می شود سالهاست كه وظیفه حمل انواع بار را از مناطق مختلف شهر به داخل و خارج مشهد برعهده گرفته است و در این زمینه به عنوان بهترین شركت معروف گردیده است.
    اما ارزان بودن همیشه به معنای بهتر بودن نیست. مدیریت باربری مشهد نیز با عنایت به این نكته همواره به مردم شریف شهرمان توصیه می نمایند كه تنها به قیمت پایین یك شركت توجه نداشته باشند بلكه كیفیت بالای خدمات را نیز در نظر بگیرند.
از جمله افتخارات اصلی باربری مشهد این است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات خود توانسته ارزان ترین قیمتها را در بین صدها باربری فعال در استان خراسان رضوی ارائه دهد و به همین دلیل علاوه بر شهرت به عنوان ارزان ترین باربری به عنوان بهترین باربری نیز مفتخر گردیده است.
    اما دلیل این موفقیت را در چند مورد می توان خلاصه كرد.
نخست انكه باربری مشهد از ابتدا فعالیت خود به صورت برنامه ریزی شده و با ارائه برنامه های بلند مدت به این نقطه رسیده است. همواره برای مشتریان جای سوال بوده كه چگونه می توانیم ارزان ترین قیمتها را با وجود این كیفیت بالای خدمات ارائه دهیم.
    لازم به ذكر است همكنون در تمامی كشورهای صنعتی و البته اغلب كشورهای در حال توسعه بالا بودن كیفیت خدمات جزء لا ینفك هر شركت خدماتی محسوب می شود و دیگر شركتی با كیفیت خدمات پایین هیچ مشتری نداشته و جایی برای فعالیت ندارد.
در این بین شركتی موفق تر خواهد بود كه بتواند با راهكارهای هوشمندانه هزینه های جاری خود را كاهش دهد و قیمت نهایی ارائه محصول به مشتری را پایین بیاورد. مدیریت باربری مشهد نیز با توجه به این نكته اساسی اصول كاری خویش را برنامه ریزی نموده است.
اما از جمله راهكارهای هوشمندانه ای كه باربری مشهد برای كاهش هزینه ها به كار برده است استفاده از سرویسهای دو گانه است. با ارائه سرویسهای دو گانه تعداد سرویسهای یك خودرو مخصوص حمل بار به مراتب افزایش یافته و در طول روز هر خودرو تعداد بیشتری محموله را حمل می نماید.
اما اگر بپرسید سرویس دو گانه چیست به اختصار باید گفت با افزایش تعداد سرویس ها و ثبت سفارشات مختلف در طول روز هر خودرو حمل بار كه محموله ای را از یك خیابان به منطقه دیگری حمل می كند این امكان برایش فراهم می شود كه سرویس دومی نیز از ان منطقه به منطقه ای دیگر داشته باشند.
به این ترتیب به جای اینكه خودرو در یك مسیر رفت و برگشتی بین باربری و مبدا و مقصد مشتری قرار بگیرد به صورت پیوسته در حال سرویس دهی است و هر باری را كه به مقصدی در نقطه می رساند بار دیگری را از نزدیكی همان نقطه بارگیری می كند و به مقصد دیگری حمل می نماید.
روشن است كه این راهكار چه تاثیر زیادی در درآمد راننده و پرسنل مخصوص بارگیری و تخلیه بار كه همراه با وی در فرآیند حمل بار حضور دارند خواهد داشت. همین سبب خواهد شد كه این افراد حاضر باشند با قیمتهایی پایین تر از حد معمول به فعالیت مشغول شوند.
شما نیز می توانید جهت استفاده از خدمات بی نظیر باربری مشهد و اطلاع از قیمتهای استثنایی این باربری با یكی از شماره های روابط عمومی شركت مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و با یك بار تجربه خدمات باربری مشهد به یكی از مشتریان دائمی این باربری تبدیل شوید.


Top