باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف استثنایی - باربری مشهد سالهای سال است كه حضوری فعال و گسترده در زمینه حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا از خیابان دستغیب مشهد به دیگر نقاط استان خراسان رضوی و دیگری شهرهای كشور دارد. باربری مشهد در این زمینه خدمات و تخفیفات ویژه ای را ارائه می دهد.



حمل بار با خدمات ویژه از خیابان دستغیب مشهد


باربری مشهد سالهای سال است كه حضوری فعال و گسترده در زمینه حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا از خیابان دستغیب مشهد به دیگر نقاط استان خراسان رضوی و دیگری شهرهای كشور دارد. باربری مشهد در این زمینه خدمات و تخفیفات ویژه ای را ارائه می دهد.
خیابان دستغیب مشهد در مركز شهر و در بین خیابان های شهید صادقی و خیام واقع شده است. بسیاری از شركتهای خصوصی و بسیاری از مجتمع های فروشگاهی لوازم كامپیوتری در این خیابان واقع هستند. ارائه خدمات باربری در این محله توسط باربری مشهد به انجام می رسد.
باربری مشهد جهت حمل انواع بارو خرده و بار و اثاثیه در این خیابان اقدامات ویژه ای را در دستور كار قرار داده است كه در نهایت قیمت حمل بار را به میزان قابل توجهی كاهش داده و باربری مشهد را به عنوان ارزان ترین باربری در این منطقه معرفی نموده است.
البته لازم به ذكر است كه ارائه خدمات ارزان دلیل كافی برای اعتماد به یك شركت نیست. همچنان كه مدیریت باربری مشهد همواره به مردم شریف مان توصیه می نمایند كه علاوه بر قیمت به كیفیت خدمات نیز توجه ویژه ای داشته باشند و قیمت پایین به علاوه كیفیت بالا را توامان با هم مورد توجه قرار دهند.
اما این سوال برای بسیاری از مشتریان پیش می اید كه چطور ممكن است باربری مشهد با وجود ارائه كیفیتی بالاتر از سایر باربری ها بتواند قیمتی پایین تر ارائه دهد. جهت پی بردن به این نكته باید توجه داشت كه در دنیای امروز شركتهای موفق هستند كه بتوانند با ارائه راهكارهای خلاقانه هزینه های خود را كاهش دهند.
قیمت حمل بار كه به مشتری ارائه می شود از سه بخش مختلف تشكیل می شود. نخستین بخش مربوط به سود و پورسانت باربری است. این مبلغ با توجه مسئولیت هایی كه متوجه باربری است و همچنین زمانی كه جهت هماهنگی های مربوطه لازم دارد در نظر گرفته می شود.
باربری مشهد با تخصیص تخفیف استثنایی هفتاد درصدی در این قسمت از هزینه ها تاثیر بسزایی در كاهش قیمتهای خود داشته است.  این تخفیف بدین معناست كه پورسانت باربری اگر در یك فرآیند حمل بار هر مبلغی مثلا ده هزار تومان باشد مدیریت باربری مشهد از هفتاد درصد سهم خود صرفه نظر می كند و تنها با سه هزار تومان از این مبلغ بار مشتری را حمل می نماید.
از سوی دیگر باربری مشهد از پرسنلی استفاده می كند كه افرادی با تجربه و متعهد و منصف باشند و ضمن این كه می توانند بهترین كیفیت خدمات را ارائه دهند با قیمتهای استثنایی و نرخ پایین باربری مشهد كنار امده و مبلغ ناچیزی را در هر حمل بار دریافت دارند.
حتما این سوال برای شما پیش خواهد آمد كه چطور ممكن است پرسنل با تجربه و با خصوصیاتی كه ذكر شد با قیمتهای پایین در باربری مشهد مشغول به كار شوند؟
باربری مشهد با ارائه امتیازهای خاص به پرسنل خود توانسته است این مهم را واقعیت ببخشد. امتیازهایی مانند امنیت كار حفظ شان پرسنل و احترام متقابل از جمله این امتیازها هستند.
اما مهمترین امتیازی كه باعث شده هر نیروی با تجربه ای آرزوی فعالیت در باربری مشهد را داشته باشد این نكته است كه باربری مشهد سفارشات بسیاری را در اقصی نقاط شهر دریافت داشته و این امكان فراهم شده است تا در طول روز هر یك از خودروها تعداد بیشتری سرویس دریافت كنند.
با افزایش تعداد بارهای انتقالی با وجود كاهش هزینه هر كدام از آنها در نهایت درامد و سود نهایی پرسنل بالا می رود و به همین دلیل پرسنل با تجربه و برجسته در امر حمل و نقل خواهان خدمت در شركت باربری مشهد هستند و با قیمتهای پایین این شركت مشكلی ندارند.

Top