باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به كامیاران | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه سنندج - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار - موچش - بلبان آباد - سقز - مروه | باربری مشهد



باربری مشهد به كامیاران |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به كامیاران حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات سنندج -  مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار - موچش - بلبان آباد - سقز - مروه  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به كامیاران – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات سنندج -  مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار - موچش - بلبان آباد - سقز - مروه  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به كامیاران  و پرداختن به موضوعات سنندج -  مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار - موچش - بلبان آباد - سقز - مروه  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به كامیاران در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به كامیاران  |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاهای دیدنی كامیاران، پیشنهاد ما برای گردشگران برای دیدن می باشد. كامیاران شهری است كه توسط رشته ‌كوه‌های شاهو و بیستون محاصره شده است و در استان كردستان قرار دارد. كامیاران از شهرستانهاى جدیدالتأسیس استان كردستان است. ما در كامیاران كردستان با تابستان‌های گرم و زمستان‌های بسیار سردی مواجه هستیم.

معرفی جاهای دیدنی كامیاران كردستان

شهرستان كامیاران (به كردی : Kamyaran)، از شهرستانهای استان كردستان در غرب ایران است. شهرستان كامیاران در ۶۵ كیلومتری جنوب سنندج واقع شده است. این شهرستان در فصول بهار و پاییز آب و هوای دلپذیری دارد.

كامیاران جنوبی‌ترین شهرستان استان كردستان است به گونه ای كه بر روی گسل مروارید قرار گرفته و حصاری از كوهستان های شاهو و بیستون اطراف آن می باشند. همچنین این شهرستان دارای ۳۰ منطقه نمونه گردشگری و ۴ روستای هدف گردشگری می‌باشد؛

چشمه كواز

چشمه آب معدنی كواز در دامنه كوهی در روستای پالنگان قرار دارد. آب این چشمه هنگام خروج از زمین شیری‌ رنگ است و طعم و بوی گوگرد دارد. باربری مشهد به كامیاران  - آهن و گوگرد از مهم‌ترین املاح معدنی در آب این چشمه‌اند.

چشمه كواز استخر كوچكی دارد كه محل جمع شدن آب معدنی است، آب این چشمه قابل آشامیدن است و گردشگران برای درمان بیماری‌های پوستی، تنفسی و روماتیسم هم از آن استفاده می‌كنند.

روستای پالنگان

روستای پالنگان، كه نام قدیمی‌اش پلنگان به معنی زیستگاه پلنگ بود، از توابع كامیاران است. این روستا سرشار از منظره‌های زیبا و دیدنی است.معماری خانه‌های روستا به‌صورت پلكانی است و در نگاه اول روستای ماسوله را در ذهن تداعی می‌كند، خانه‌های روستا در ارتفاعات كوه ساخته شده‌اند.

رودخانه‌ای پر آب از میان روستا عبور می‌كند و آن‌ را به دو قسمت تقسیم‌ كرده است. آبشار‌ها و چشمه‌های جوشان طبیعتی سرسبز را به این منطقه بخشیده‌اند. قلعه پالنگان یكی از بناهای تاریخی روستاست كه آتشكده و پل‌ قدیمی آن هنوز پابرجاست.

كتیبه تنگی ور

یكی از آثار تاریخی شهر كامیاران، كه مورد مطالعه باستان‌شناسان قرار گرفته و از لحاظ تاریخی ارزشمند است، كتیبه و سنگ‌نوشته «تنگی‌ور» است. اولین بار در ایران در سال ۱۳۴۷ یك گروه باستان‌شناسی این سنگ‌نوشته را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد كه این اثر تاریخی متعلق به دوره آشوریان است.

تصویر حكاكی‌شده ممكن است مربوط به سارگن دوم، پادشاه آشوری، باشد و كتیبه‌ای كه با خط میخی نوشته شده است مربوط جنگ‌ها، پیروزی‌ها و فرمان‌های آشوریان است.

قلعه پالنگان از جاهای دیدنی كامیاران

قلعه پالنگان كه در بالای كوه و در كنار روستا قرار دارد تاریخ را برای بازدیدكنندگان به تصویر می كشد. باربری مشهد به كامیاران  - درست است كه پژوهش های زیادی در مورد این قلعه صورت نگرفته است اما آنچه صحیح به نظر می رسد حكایت از آبادانی قلعه تا قرن دهم هجری قمری دارد.

همچنین اسناد تاریخی، تخریب قلعه به دستور شاه صفی در سال ۱۰۴۶ را تایید می كنند اما در مورد بنیانگذار و سازنده ی آن اتفاق نظری وجود ندارد. این قلعه در۸۰۰ متری جنوب شرقی پالنگان قرار دارد و آثار اتاق ها، آتشكده و پل های قدیمی هنوز هم در آن دیده می شوند. بقایای مساجد، منازل قدیمی و گورستان تاریخی نیز حرف هایی برای گفتن دارند و علاقه مندان را به سوی خود جلب می كنند.

سنگ نبشته هورامان یا تنگی ور

از جاهای دیدنی كامیاران سنگ نبشته هورامان یا كتیبه تنگی ور، نقش برجسته ای متعلق به تمدن آشور است كه به همراه یك كتیبه به خط میخی بین روستاهای تنگی ور و یوزیدر، در شهرستان كامیاران استان كردستان بر فراز كوه زینانه حجاری شده است.كتیبه باستانی تنگی وراین اثر در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۸۰ با شمارهٔ ثبت ۵۱۱۷ به عنوان یكی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

زیارتگاه حضرت عكاشه از جاهای دیدنی كامیاران

زیارتگاه حضرت عكاشه در ۴۵ كیلومتری شهرستان كامیاران در روستای كاشتر واقع شده است، این جاذبه مذهبی و گردشگری آرامگاه یكی از اصحاب پیامبر اسلام(ص) به نام معی‌الدین روحانی معروف به حضرت عكاشه ابن حسین اسدی است،

وی اهل مدینه، حافظ كل قرآن و از انصار حضرت رسول خدا بوده است كه مفتخر به بوسیدن مهر نبوت رسول خدا شده و با سینه سرشار از ایمان به فیض شهادت در راه خدا دست یافته است.

باربری مشهد به كامیاران   و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به كامیاران  - سنندج -  مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار - موچش - بلبان آباد - سقز - مروه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top