باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به زرین رود | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - نوربهار | باربری مشهد



باربری مشهد به زرین رود |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به زرین رود حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - نوربهار  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به زرین رود – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - نوربهار  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به زرین رود  و پرداختن به موضوعات زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - نوربهار  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به زرین رود در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

معرفی شهر زرین رود استان زنجان

زرین‌رود یكی از شهرهای ایران در استان زنجان است. این شهر مركز بخش بزینه رود شهرستان خدابنده است. جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۵۷۶۴ نفر بوده است. بخش بزینه رود شامل یك واحد شهری به نام زرین رود می‌باشد.

جمعیت بخش ۳۲۰۰۰ نفراست كه ۷۶۲۳ خانوار می‌باشند.۴۹۵۶نفر درشهر و مابقی در روستاها ساكن هستند. این بخش از شمال به بخش مركزی خدابنده و از جنوب به شهرستان كبودرآهنگ و از شرق به شهرستان رزن و از غرب به بخش افشار خدابنده منتهی می‌شود.

آبشار شارشار

آبشار شارشار یكی از جاذبه‌های طبیعی و زیبای شهر زنجان است كه در شمال شرقی شهر زنجان در منطقه تهم و در میان سنگ‌های صخره‌ای قرار دارد. باربری مشهد به زرین رود  -این آبشار در ایام بهار و تابستان مورد توجه بازدیدكنندگان است و از تفرجگاه‌های مهم شهر زنجان به شمار می‌رود. این آبشار با دریاچه سد تهم حدود ۵ كیلومتر فاصله دارد و دسترسی به آن با یك كوهنوردی یك ساعته امكان‌پذیر است.

موزه تاریخ طبیعی زنجان

موزه تاریخ طبیعی از جمله مكان­های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، تحقیقاتی و نمایشگاهی می­باشد كه می­تواند علاوه بر شناساندن هر چه بیشتر زیست­بوم­های مختلف و گونه­های حیات وحش و پوشش گیاهی منطقه ارزش حفظ و نگهداری تنوع زیستی را نیز به اقشار مختلف مردم جامعه یادآوری نماید.

غار كتله خور

كتله خور بر اساس برسیهای انجام گرفته معانی مختلفی مثل تپه خورشید، روستای بدون خورشید و غیره دارد كه مناسبترین معنی بدست آمده یك كاربرد تركی بوده كه كتله به معنی پستی و بلندی و ناهمواری های داخل غار و خور به معنی راحتی و آسانی است كه به صورت كلی به معنی پستی و بلندیهای راحت و دنج است.راه دسترسی مناسب، امكانات رفاهی و جاذبه های دیدنی منطقه از جمله ویژگی هایی است كه مطمئنا می تواند اوقات خوشی را برای مسافرین نوروزی ایجاد نماید.

غار كتله خور در دل كوه ‌های آهكی جنوب استان در پنج كیلومتری بخش گرماب از توابع شهرستان خدابنده واقع شده است. فاصله این غار با مركز شهرستان ۸۵ كیلومتر است. گرماب از طرف شرق با استان همدان و از جانب غرب با استان كردستان هم مرز است. این منطقه به بخش افشار یا قشلاقات معروف است و ساكنان آن از ایل معروف به شاهسون های افشاری تشكیل یافته‌اند.

دریاچه پری

دریاچه پری در دهستان اوریاد از توابع بخش مركزی شهرستان ماهنشان و ۱۵۲ كیلومتری شهر زنجان و ۴۵ كیلومتری شهر ماهنشان قرار دارد. این دریاچه یكی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی شهرستان ماهنشان است و تقریباً تنها دریاچه طبیعی استان زنجان محسوب می‌شود.

باربری مشهد به زرین رود  |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

رود خانه قزل اوزن

رودخانه مهم و پرارزش قزل اوزن كه از كوههای كردستان سرچشمه می گیرد، از استان زنجان گذشته و درمسیرخود یك اكوسیستم پراهمیتی بوجود آورده وبه دریای خزرمی ریزد علاوه بر این رودخانه های زیادی دراستان وجود دارند كه از پیوستن دهها رود فرعی، جویبار و نهرهای متعددی بوجود می آیند كه ازكوهستانهای منطقه سرچشمه می گیرند ودر مسیر خود جاذبه های طبیعی فراوانی پدید می آورند.

منطقه حفاظت شده سرخ آباد

این منطقه در ۱۸ كیلومتری شمال غرب زنجان واقع شده است. این منطقه به دلیل شرایط اكولوژیكی خاص خود، دارا بودن زیست گاه های متنوع كوهستانی، تپه ماهوری، دشتی و محیط های آبی از تنوع گونه جانوری بالایی برخوردار است. آهوی ایرانی زیباترین و بارزترین پستاندار منطقه است. تشی بزرگترین جونده منطقه است كه در اطراف باغها و مزارع زندگی می كند و آفت محصولات باغی و جالیزی است.

آبشار دگاهی

آبشار دگاهی در استان زنجان واقع است. این آبشار در ۴ كیلومتری غرب روستایی با همین نام در منطقه طارم واقع شده است. ارتفاع آبشار از سطح دریا ۲۱۲۴ متر است. باربری مشهد به زرین رود  -روستای دگاهی از محروم‌ترین روستاهای بخش مركزی شهرستان زنجان است. این روستا در ۱۲ كیلومتری روستای سهرین قرار دارد و در اطراف آن نیز روستاهای زیادی دیده نمی‌شود.

سد كینه ورس

سد كینه‌ورس در شهرستان ابهر و در فاصله ۱۴ كیلومتری جنوب‌غربی این شهرستان و حدود ۵ كیلومتری روستای كینه‌ورس قرار دارد. این سد بر روی شاخه‌كینه‌ورس از رودخانه ابهررود كه از جنوب به طرف شمال جریان داشته و به دشت تاكستان وارد می شود

بازار تاریخی زنجان

مجموعه تاریخی بازار زنجان در قلب بافت قدیمی كه روزگاری مشرف به دروازه قلتوق ،دروازه جنوبی شهر بودقرار دارد،این بازار كه طویلترین بازار ایران می باشد از سوی غرب و شرق گسترده شده بدین لحاظ بازار پائین و بازار بالا تقسیم و نامگذاری شده است .

آبشار هشترخان

آبشار هشترخان طارم دراستان زنجان واقع است. .این ابشار در دره ای سرسبز میان كوه های ناحیه طارم،در شرق شهر زنجان در نزدیكی روستای لار واقع است.سرچشمه ابشار هشتر خان چشمه جوشان است و ابشار پس از ریزش،رودخانه هشترخان را تشكیل می دهد.ارتفاع ابشار حدود ۳۰ متراست.

معبد داش كسن

معبد داش كسن در نزدیكی روستای ویر در حدود ۱۳ كیلومتری جنوب شرقی شهر سلطانیه در یك محوطه تاریخی مستطیل شكل به طول ۴۰۰ متر و عرض ۳۰۰ الی ۵۰ متر قرار دارد. در داخل این محوطه سه غار نسبتاً عمیق در دل كوه كنده شده و در حدّفاصل غار ضلع جنوبی و غارهای اضلاع شرقی و غربی، حجاری‌های زیبایی به چشم می‌خورد كه در ایران بی‌نظیر است و مشابه آن در جای دیگری از كشور دیده نمی‌شود.

باربری مشهد به زرین رود   و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به زرین رود  - زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - نوربهار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top