باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به بندر لنگه | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه بندرعباس - بندرجاسك - بندرخمیر - درگهان - میناب - قشم - كیش - دهبارز - پارسیان - بستك - هرمز - بندرپل | باربری مشهد



باربری مشهد به بندر لنگه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

 باربری مشهد به بندر لنگه حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات بندرعباس - بندرجاسك - بندرخمیر - درگهان - میناب - قشم - كیش - دهبارز  - پارسیان - بستك - هرمز - بندرپل  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به بندر لنگه – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات بندرعباس - بندرجاسك - بندرخمیر - درگهان - میناب - قشم - كیش - دهبارز  - پارسیان - بستك - هرمز - بندرپل  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به بندر لنگه  و پرداختن به موضوعات بندرعباس - بندرجاسك - بندرخمیر - درگهان - میناب - قشم - كیش - دهبارز  - پارسیان - بستك - هرمز - بندرپل  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به بندر لنگه در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به بندر لنگه  |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

بندر لنگه ، معرفی یكی از بنادر مهم جنوب كشور

بندر لنگه یكی از شهرهای استان هرمزگان ایران است. این شهر مركز شهرستان بندر لنگه و یكی از بنادر مهم جنوب كشور است.

براساس اطلاعات موجود در 54 درجه و 30 دقیقه طول شرقی و در 26 درجه و 18 دقیقه عرض شمالی از نصف النهار مبدأ واقع شده‌است.

فاصله بندر لنگه تا شهر لار 280 كیلومتر و تا بندر عباس 192 كیلومتر و تا بوشهر 420 كیلومتر و تا شهر بستك 170 كیلومتر است. هوای شهر بندر لنگه مانند سایر شهرهای ساحلی مرطوب و در تابستان گرم است.

بندر لنگه ، معرفی یكی از بنادر مهم جنوب كشور

فاصله بندر لنگه با شهرهای اطراف

فاصله بندر لنگه تا شهر لار 280 كیلومتر و تا بندر عباس 192 كیلومتر و تا بوشهر 420 كیلومتر و تا شهر بستك 170 كیلومتر است. هوای شهر بندر لنگه مانند سایر شهرهای ساحلی مرطوب و در تابستان گرم است.

جانوران وپرندگان

در كوههای اطراف بندر لنگه حیوانات و پرندگان مختلفی وجود دارند مانند: آهو، روباه، گرگ، شغال، جوجه‌تیغی وكفتار. از پرندگان مانند: كبك، شاهین، و قُمری و بلبل و تیهو غیره از پرندگان كوهی وصحرائی.

پوشش گیاهی

اغلب زمینهای شهرستان بندر لنگه دارای قابلیت مرتعی است ومناسب‌ترین اراضی جهت استفاده‌های مرتعی وبرداشت علوفه محسوب می شوند. باربری مشهد به بندر لنگه  -در اطراف لنگه درختان بزرگ و تنوهمندی وجود دارد مانند: كُنار، كُور و سمر ،سَلَم و غیره، در زمان قدیم مردمان لنگه از هیزم این درختان برای پخت و پز وبرای تدفئه خانهاشان استفاده می كرده‌اند.

جمعیت

جمعیت شهر بندر لنگه طبق سرشماری عمومی نفوس و مسكن در سال 1385 ، برابر با 26175 نفر بوده‌است.

 

قلعه شیخ سلطان

قلعه مغویه از توابع بخش مركزی شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است.

این بنای تاریخی در بندر مغویه واقع شده‌است، و متعلق به شیخ سلطان المرزوقی یكی از حكمرانان منطقه و رئیس «قبیله المرازیق» و حاكم مغویه می‌باشد و به «حصن شیخ سلطان المرزوقی» مشهور است. باربری مشهد به بندر لنگه  - ساختمان قلعه دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی بوده كه قدمت حیاط اندرونی از بیرونی بیشتر است. این بنا در دو طبقه و در قسمت‌هایی نیز در سه طبقه ساخته شده و دارای تعداد زیادی اتاق به همراه حمام سنتی، یك برج نگهبانی و دو بادگیر می‌باشد. ساخت این بنا در سال ۱۳۲۱ هجری قمری پایان یافته‌است.

عمارت فكری

خانه فكری با بادگیرهای بلند و زیبا ، یكی از الگوهای اصیل معماری جنوب در ساحل بندرلنگه در هرمزگان است.این اثر زیبا جزء آثار ملی ایران به ثبت رسیده است .

چشمه چاه احمد

چشمه چاه احمد در مسیر جاده بندر خمیر – بندر لنگه و در دوراهی خرك قرار دارد. فاصله بندر خمیر تا دوراهی خرك ۹ ‏كیلومتر و از دوراهی تا مظهر چشمه در حدود ۲ ‏كیلومتر است كه۵۰۰ متر آن می باید پیاده طی شود.

قلعه لشتان

قلعه لشتان نام قلعه‌ای است بر فراز كوه «شاهینكوه» در بخش مركزی شهرستان بندر لنگه است ، «قلعه لشتان» در شش كیلومتری شمال شرقی شهرستان بندر لنگه ودر شمال روستای بارچاه واقع شده‌است.

تاریخ بنای این قلعه به سدهٔ نهم هجری بر می‌گردد ، قلعه لشتان در دوران گذشته و در جنگ های محلی نقش مهمی داشته ‌است ،  آثار این قلعه هنوز در لب دریا و نزدیكی شهر كنگ باقی مانده ‌است و نزد مردم واهالی منطقه بنام «قـَلعُـوْ» معروف است.

باربری مشهد به بندر لنگه   و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به بندر لنگه  - بندرعباس - بندرجاسك - بندرخمیر - درگهان - میناب - قشم - كیش - دهبارز  - پارسیان - بستك - هرمز - بندرپل را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top