باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به تفرش | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه اراك - كرهرود - شازند - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین - محلات - دلیجان | باربری مشهد



باربری مشهد به تفرش |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به تفرشحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات اراك - كرهرود - شازند - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین - محلات - دلیجان  وارد این صفحه شده ایید.

 باربری مشهد به تفرش– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات اراك - كرهرود - شازند - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین - محلات - دلیجان  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به تفرش و پرداختن به موضوعات اراك - كرهرود - شازند - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین - محلات - دلیجان  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به تفرشدر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به تفرش |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر تفرش

شهرهای استان مركزی كمتر شناخته شده هستند و بیشتر مسافران معمولا به شهرهای معروف آن نظیر اراك سفر می‌كنند. اما در این میان شهرهای بسیار زیبایی از جمله شهر تفرش هستند كه از آن‌ها نباید غافل ماند. تفرش شهری میان چشمه‌سارها، مجموعه‌ای از كوه‌های استوار، مناطق سرسبز و غارها است كه از طبیعت بكر و زیبایی بهره‌مند است.

این شهر همچنین از منابع آب غنی، هوای ملایم و زمین‌های حاصلخیز، همراه با غنایم طبیعی و مزارعی مملو از گل‌های وحشی، كندوهای عسل، باغ‌های میوه مخصوصا گردو برخوردار است كه زیبایی‌های آن را دو چندان می‌كند. در این مطلب به جالب‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی تفرش اشاره‌ای كوتاه كرده‌ایم.

چشمه آب معدنی گراو

چشمه آب معدنی گراو یكی از جاذبه‌های طبیعی تفرش است كه در فاصله پنج كیلومتری این شهر، میان دو روستای كبوران و طراران قرار گرفته است. باربری مشهد به تفرش -این چشمه از چند قسمت در سطح زمین تشكیل می‌شود كه از آن قسمت‌ها، آب به حالت جوشش از زمین خارج می‌شود. در بعضی قسمت‌ها نیز، آب به‌همراه مقدار زیادی گاز كربنیك از زمین خارج می‌شود. گفته می‌شود كه آب این چشمه دارای فواید درمانی بسیار از جمله تسكین‌دهنده درد، موجب باز و بسته شدن عروق، افزایش جریان خون پوستی و قرمز شدن پوست، كاهش موقتی فشار خون و آهسته شدن نبض می‌شود. آشامیدن آب‌معدنی چشمه گراو كمی قبل از نوش جان كردن غذا، به هضم آن كمك می‌كند و ترشحات گوارشی را افزایش می‌دهد.

غار امجك

غار امجك در فاصله ۶۳ كیلومتری شمال‌غربی تفرش در ارتفاعات كوهی به همین نام در ارتفاع ۱۹۰۰ متری از سطح دریا جای گرفته است. ورودی این غار، دیواره به طول دوازده متر دارد كه برای ورود به آن باید به كمك ابزار از این دیواره گذشت. پس توصیه می‌شود حتما با یك غارنورد حرفه‌ای وارد غار امجك شوید. زیر این غار، چشمه‌ای وجود دارد كه آب آن از سقف غار می‌چكد و به خاطر گذشت زمان باعث به وجود آمدن استلاكمیت‌هایی شده است كه از سقف آن آویزان هستند.

آبشار قطره باران

آبشار قطره باران یكی از نقاط دیدنی استان مركزی است كه در سی كیلومتری شمال‌غربی شهر تفرش در دهستان بازرجان در نزدیكی روستای كوریان قرار دارد. باربری مشهد به تفرش - این آبشار در دره‌ای عریض واقع شده و دورتا دور آن را گیاه زیبایی به اسم پر سیاوشان مانند دیواره‌ای پوشانده است. اطراف آبشار قطره باران از مناظر بسیار دیدنی برخوردار است و آن را به مكانی باصفا در دل بیابان تبدیل كرده است.

امامزاده ابوالعلی مهدی

امامزاده ابوالعلی مهدی یكی از نوادگان امام جعفر صادق (ع) است كه از آثار ملی به ثبت رسیده كشور در شهر تفرش نیز به شمار می‌رود. قدمت بنای این امامزاده متعلق به دوران حكومت ایلخانان برمی‌شود و بنا به دلایلی به‌طور كامل به پایان نرسیده است.

آب‌انبار بلور

آب‌انبار بلور در محله قدیمی شهر تفرش قرار گرفته و از دوران حكومت قاجاریه به یادگار مانده است. فضای اصلی مخزن این آب‌انبار را دوازده ستون، هجده جرز، بیست گنبد و دو غلام گردش مخصوص هوا تشكیل می‌دهند.

غار علی خورنده

غار علی خورنده یكی از جا‌های دیدنی استان مركزی در شهر تفرش است كه در فاصله سه كیلومتری آن، در ارتفاعات كوه نقره كمر واقع شده است. برای رسیدن به این غار باید از روستای كوهین بگذرید و از دیواره‌ای به طول تقریبی پانزده متر و شامل سه بند، صعود كنید. در سقف غار علی خورنده نیز، استلاكیت‌ها و استلاكمیت‌ها را می‌توانید مشاهده كنید.

 باربری مشهد به تفرش و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به تفرش - اراك - كرهرود - شازند - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین - محلات - دلیجان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top