باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به مهریز | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه یزد- شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد - میبد-اردكان-بافق-ابركوه-اشكذر-تفت| باربری مشهد



باربری مشهد به مهریز |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به مهریزحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات یزد- شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد - میبد-اردكان-بافق-ابركوه-اشكذر-تفت وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به مهریز– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات یزد- شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد - میبد-اردكان-بافق-ابركوه-اشكذر-تفت اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به مهریز و پرداختن به موضوعات یزد- شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد - میبد-اردكان-بافق-ابركوه-اشكذر-تفت توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به مهریزدر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به مهریز |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر مهریز

مهریز یكی از جذاب‌ترین شهرهای استان و دیدنیهای اطراف یزد است كه از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار دیدنی برخوردار است و از جمله شهرهای پرطرفدار و توریستی این استان به شمار می‌آید. این شهر با قابلیت‌های تفریحی و گردشگری فراوان، همواره پذیرای خیل كثیری از گردشگران داخلی و خارجی است. با ما همراه باشید تا شما را به این شهر باستانی ببریم و با دیدنی‌های جذاب آن بیشتر آشنایتان كنیم.

رباط زین الدین

رباط یا كاروانسرای زین‌الدین در ۳۰ كیلومتری مهریز قرار گرفته است و تاریخ احداث آن به دوران صفویه بین سال‌های ۱۰۰۷ تا ۱۰۳۰ هجری قمری باز می‌شود. باربری مشهد به مهریز -این كاروانسرای آجری، تنهای بنای تاریخی مدور ایران است كه پنج برج، پیوسته از آن محافظت می‌كنند. فضای داخلی رباط زین‌الدین از اتاق‌ها، سكوهای استراحت مسافران، شاه‌نشین، شترخانه و بادگیر تشكیل می‌شود. هنوز هم این كاروان‌سرا، كاربرد اقامتگاه و هتل دارد و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

مسجد جامع باغ بهار

مسجد جامع باغ بهار یكی از قدیمی‌ترین مساجد مهریز است كه در محله بغدادآباد قرار گرفته است. این بنا قریب به ۳۴۰ سال قدمت دارد و توسط مرحوم «ملامسعود» كه از تجاران قدیم و نامی یزد بود، احداث شده است.

روستای تاریخی سریزد

سریزد یكی از روستاهای تاریخی و باستانی ایران است كه خصوصا در دوره‌های سلجوقی، ایلخانی و صفوی رونق داشته است. قدمت این روستا نزدیك به ۳ هزار سال است و دارای جاذبه‌های دیدنی متعدد و زیبایی است. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره‌ای كوتاه می‌كنیم.

قلعه تاریخی سریزد

قلعه تاریخی سریزد یكی از پیچیده‌ترین سازه‌های قبل از اسلام در دوران ساسانی است كه در قدیم، تسخیر نشدنی بود. نكته جالب اینجا است كه این قلعه در قدیم كاربرد نظامی نداشت. باربری مشهد به مهریز -در داخل این ارگ اتاق‌های فراوانی وجود دارد كه مردم در قدیم آن‌ها را اجاره می‌كردند و اشیای باارزش‌شان از جمله پول، طلا، جواهرات و غلات را در آن قرار می‌دادند. ارگ سر یزد در واقع اولین صندوق امانات دنیا به شمار می‌رود.

 كاروانسرای كهنه

كاروانسرای كهنه یكی از یادگارهای به‌جای مانده از عهد صفوی است كه در آن زمان سر راه جاده ابریشم بنا شده است. افراد زیادی از اقصی نقاط دنیا برای خریدوفروش كالا در قدیم به این كاروان‌سرا می‌آمدند.

رباط نو

رباط نو در شمالی‌ترین قسمت قلعه سریزد قرار گرفته و مربوط به دوران صفویه است. این بنا از آجر ساخته شده، نه از خشت و گل، زیرا در قدیم متعلق به قشر مرفه جامعه بود، به همین دلیل استوارتر و زیباتر ساخته شده است.

چاپارخانه

بنای چاپارخانه متعلق به عصر ساسانی است و روزگاری محل عبور و گذر كاروانیان بسیار و محل تاخت و تاز اسبان چاپار بوده است. بنای این چاپارخانه مربع شكل بوده و در هر گوشه آن برجی برای دیده‌بانی به چشم می‌خورد.

آب‌انبار پای برج

آب‌انبار پای برج، به‌گونه‌ای خاص در دوران قاجار بنا شده است. همان طور كه از نام آن پیدا است، فضای بالای مخزن این آب‌انبار به‌صورت برج استوانه‌ای شكل طراحی و احداث شده است. روی دیواره این برج، تزئیناتی به‌شكل نقوش هندسی ساده نیز دیده می‌شود. كنار این آب‌انبار نیز ساباطی وجود دارد كه برای استراحت اهالی بوده تا پس از طی كردن پله‌های آب‌انبار و برداشتن آب، كمی خستگی از تن به در كنند.

باربری مشهد به مهریز و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به مهریز - یزد- شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد - میبد-اردكان-بافق-ابركوه-اشكذر-تفترا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

Top